8.

1.5K 103 27
                                    

„Hanbíš sa za mňa?"

„Nie!" vykríkol Harry. „To nie je pravda. J-ja len..." koktal, nevediac ako citlivo vysvetliť Dracovi svoje pochybnosti tak, aby ho neurazil.

„Len čo?" mračil sa naňho Draco, netušiac, čo za zmätok sa v hlave zelenookého práve teraz odohráva. Ale potreboval to vedieť. Pokiaľ sa Potter zaňho hanbil, nech to povie na rovinu. Áno, mrzelo by ho to, a asi by svoj boj o Harryho vzdal, ale aspoň by vedel na čom je.

„Ja... Bál som sa," šepol čiernovlasý kúzelník a zahanbene sklonil hlavu.

„Bál? A čoho?" Dracove obočie vystrelilo do výšky.

A presne tohto sa Harry obával. Ako Malfoyovi citlivo naznačiť, že mal strach z toho, že si z neho chcel len vystreliť a potom sa priživiť na jeho nešťastí a verejnej hanbe?

„Že... že ma len ťaháš za nos. Že ti ide o to, znemožniť ma tým, ako ľahko ti naletím," priznal nakoniec so sklonenou hlavou.

„Toto si si vážne myslel?" V Dracovom hlase bolo cítiť smútok, no i potláčanú zlosť. „Tak to ti ďakujem," zahrmel a nahnevane vstal zo stoličky. Pri svojom prudkom pohybe naechtiac so sebou stiahol kus obrusu a zhodil na zem štamperlík ohnivej whiskey, ktorú Harry medzičasom pričaroval. Zahrešil, zamrmlal kúzlo a rozbitý pohárik bol opäť ako nový.

„Draco, počkaj," snažil sa ho zastaviť šokovaný Harry. „Vysvetlím ti to." Pokúsil sa nejako napraviť to, čo svojimi slovami spôsobil.

„A čo mi chceš vysvetľovať? Že si sa so mnou hanbil ukázať na verejnosti, lebo si sa bál, že mi ide iba o popularitu?"

Harry musel uznať, že takto vzaté to znelo fakt desivo.

„Nie tak celkom," chytil blondiaka za zápästie. „Pravdou je, že..."

„Daj mi už pokoj, Potter," striasol Draco Harryho ruku a prerušil jeho pokus o vysvetlenie. „Tu už nemám čo robiť. Idem domov."

„Draco..."

PUK. A už ho nebolo. Draco Malfoy sa z Grimauldovho námestia odmiestnil a zanechal svojho hostiteľa šokovaného a zmäteného.

„Potter, ty si taký idiot! Toto si korunovane posral. Prečo si len nedržal hubu?" nadával si po Dracovom predčasnom odchode Chrabromilčan. Ani si len nepripili... „Okamžite niečo vymysli, možno ešte nie je neskoro."

Ešte v ten večer poslal Dracovi sovu s ospravedlnením, no keď sa po niekoľkých hodinách vrátila, uzimená a bez odpovede, vedel, že je to horšie ako čakal. Presvedčenie, že to so svojou úprimnosťou prehnal, silnelo každou minútou. Existuje ešte nejaká šanca to napraviť?

Ako sa mohli veci odrazu tak pokaziť? A pritom to vyzeralo na vcelku príjemný večer v Dracovej spoločnosti. No jediná otázka všetko zmenila a z predstavy pekného večera sa stala nočná mora.

Harry celú noc nemohol zaspať. Ležal v posteli, neustále sa prehadzoval a hlavou mu vírili zmätené myšlienky a dotieravé otázky.

Naozaj to Draco myslel úprimne? Nemohol to prekvapenie a urazenie iba hrať? A ak by to bola pravda, stojí mu to za to, bojovať o Malfoya, keď ten mu svojím zbabelým útekom dal najavo, že oňho zrejme až tak veľmi nestojí? Nebol to predsa len akýsi ťah z Malfoyovej strany? Nie je snaha o získanie Draca vopred prehratým bojom?

Predstava, že by to bola vážne pravda a Draco Malfoy, jeho bývalý rival a nepriateľ, má záujem oňho, Harryho Pottera, mu lichotila.

Už dávno sa preniesol cez školské roky vzájomnej nenávisti a zahodil staré nepriateľstvo. Možno tomu napomohol blondiakov prechod na ich stranu ešte počas záverečného boja proti Voldemortovi, možno to boli práve čoraz viac sa prehlbujúce sympatie voči blond aristokratovi.

Už na škole si uvedomoval, že je Draco príťažlivý mladík, ale pocit krivdy a otvorené nepriateľstvo medzi nimi spôsobilo, že si zakázal myslieť na také veci. Koniec koncov, aj tak bol v tej dobe zo seba zmätený, a skúšal to aj s dievčatami, len aby si dokázal, že nie je gay, no ako sa neskôr ukázalo, bola to márna snaha a on musel po tom fiasku s Ginny pripustiť, že na dievčatá nikdy nebude.

Čím viac nad tým všetkým premýšľal, tým viac si uvedomoval jednu vec. Nech si predstavoval tie najdesivejšie scenáre, či už Dracovho odmietnutia alebo svojho poníženia, tým viac bol presvedčený o tom, že existuje iba jediná odpoveď na jeho dotieravé otázky.

Pochopil, že Draco Malfoy mu za ten boj stojí.

..................................................

Som na seba hrdá. Tentokrát som zvládla napísať ďalšiu kapitolu rekordne rýchlo 😂😇 Bola by som publikovala aj skôr, len som si potrebovala v hlave ujasniť pokračovanie.

Verím, že sa páčila.

Ak všetko pôjde podľa plánu, nabudúce sa môžete tešiť na Dracov pohľad. 😉

Prajem všetkým krásnu slnečnú nedeľu 😘

Mary

Novoročné prekvapenie // Drarry ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora