29. Pusa, či niečo viac?

1.3K 87 14
                                    

"Dobre, ale," zamyslel sa Draco na chvíľu a v očiach sa mu zjavili šibalské ohníčky. "Budem chcieť niečo na oplátku."

"Čo by to malo byť?"

"Tvoju pusu," zvodne zamrkal.


Harrymu trvalo iba zlomok sekundy, kým v Dracovej, na pohľad nevinnej, prosbe zacítil dvojzmyselný podtón. Chvíľu zarazene rozmýšľal, čo tým blondiak myslel naozaj, ale potom si povedal, že by bol hriech nevyužiť takú príležitosť.  

"Veľmi rád," sladko sa usmial, napodobňujúc Dracovo zvodné žmurknutie. "Tak nohavice dolu, zlato, ideme na to." 

"Č-čože?" vypleštil Draco oči a neveriacky zalapal po dychu, keď mu došiel význam Harryho slov. Toto predsa nemohol myslieť vážne... Hoci schválne použil dvojzmysel, neveril, že by si to tak naozaj tak vyložil. Čo má teraz robiť? Prvotná odvaha ho opustila v momente, akonáhle si predstavil, že by sa mal pred ním vyzliecť.

"H-Harry, j-ja," koktal, úplne bledý a vyvedený z miery a horúčkovito rozmýšľal, ako z tej situácie vykľučkovať. Niežeby si to vo svojich sexuálnych fantáziách nepredstavoval už veľakrát, ale takto to bolo trápne. "Nie som na to pripravený."

"A to je problém?" uškrnul sa Harry, vychutnávajúc si Draca vyvedeného z miery. Podobná situácia sa už opakovať nemusí. Na jednej strane mu ho bolo trochu ľúto, že ho dnes v krátkom čase priviedol do rozpakov už druhýkrát, no zároveň mu Dracova hanblivosť prišla roztomilá. Ale tak mu treba, nemá provokovať, myslel si.

Draco očervenel, sklonil hlavu a zahanbene prikývol. Nikdy sa necítil trápnejšie ako v tej chvíli. Náhle ho zasiahlo uvedomenie, že Harry mal zrejme viac sexuálnych skúseností ako on, keď sa správal tak sebaisto. 

"J-ja... Myslel som to inak, ale... dobre," zamumlal, zhlboka sa nadýchol a odhodlane zaťahal za šnúrku na teplákoch.

"Draco, brzdi," zastavil ho Harry so smiechom tesne pred tým, ako by sa bol blondiak naozaj vyzliekol. "Prepáč mi to, ale... Keby si sa videl," doberal si ho. "Harry Potter dostal Draca Malfoya do úzkych. Merlin, to by boli titulky!" smial sa, no keď videl, že to blondiakovi nie je príjemné, zvážnel a pristúpil k nemu.

"Si v poriadku? To ti je predstava, že sa máš predo mnou vyzliecť, až taká nepríjemná, keď sa celý trasieš?" jemne ho pohladil po hrane čeluste. Draco pri tom dotyku zavrel oči a snažil sa upokojiť. Srdce mu bilo až niekde v hrdle a cítil sa neskutočne trápne.

"Nie, len... prekvapilo ma to. Nemyslel som si, že na to pôjdeš tak hŕ," potichu zamrmlal, s hlavou stále sklonenou a oprel sa do toho dotyku. 

"Povedz rovno, že som úchyl," zasmial sa Harry a prehrabol mu vlasy. "No ale nevyuži takú skvelú príležitosť, ktorá sa ti ponúka."

"Myslel som obyčajnú pusu," šepol zahanbený Draco a mal chuť sa prepadnúť pod zem.

"Ja viem, zlato a máš ju mať," usmial sa Harry. "Ale predstava, ako ma dusíš svojím penisom je sakra lákavá, nerozmyslíš si to?" neodpustil si ešte jednu malú provokáciu.

"Harry," zaskučal blondiak. "Prosím, už to nechaj tak. Aj tak sa už cítim dosť trápne."

"Vôbec sa nemusíš, dobre? A pozri sa na mňa," zašepkal mu tesne pri uchu a jeho horúci dych pošteklil Dracove zmysly.

Zahanbený blondiak urobil to, o čo ho Harry požiadal a ich pohľady sa stretli. Smaragdové zreničky naňho hľadeli tak intenzívne, až cítil, ako sa mu telom rozlievajú zimomriavky a negatívne pocity hanby pomaly miznú.

"Dáš mi teda tú pusu?" zašepkal a slabo sa usmial.

"Samozrejme a veľmi rád," nežne spojil Harry ich ústa.

Spočiatku nevinný bozk, nežné obtieranie pier o seba, jemné láskanie mäkkých vankúšikov prestalo po chvíli Dracovi stačiť. V bruchu sa mu rozlietal celý roj motýľov a mravčenie po celom tele sa nedalo vydržať. Potreboval viac.

Bozkávať sa s Harrym, to bolo niečo úplne dokonalé. Nikdy predtým nestretol muža, ktorého bozky by ho privádzali do šialenstva tak rýchlo ako tie Harryho. Záchranca čarodejníckeho sveta ho nútil správať sa ako mladý, nadržaný pubertiak. 

Špičkou jazyka prešiel po Harryho spodnej pere a čiernovlasý kúzelník s radosťou prijal jeho pozvanie a vpustil ho dnu.

Draco jemnými, skúsenými pohybmi jazyka skúmal Harryho ústa, zatiaľ čo svoje prsty vplietol do jeho strapatých vlasov.

Harry omámene spolupracoval a potichu vzdychal do blondiakových úst. Intenzívne vnímal každý pohyb jeho jazyka a skoro vybuchol z toľkej slasti.

Bol to Harry, kto sa napokon ako prvý odtiahol. No nie o veľa, len natoľko, aby sa ich čelá naďalej dotýkali.

"Asi by sme mali zjesť tie palacinky," zamumlal zadýchane. "Už musíš byť hladný ako vlk."

"Jasné," s úsmevom súhlasil Draco a pohľadom vyhľadal tanier s palacinkami. "Vyzerajú úžasne, tak sa do nich pusťme," uškrnul sa a nedočkavo utekal k stolu. O chvíľu sa pred ním objavil tanier s lákavou dobrotou.

"Dobrú chuť, Draco."

"Dobrú chuť, Harry."

***

"Už by som asi mal vážne ísť," smutne skonštatoval Draco ležiaci na pohovke s hlavou v Harryho lone. Poslednú hodinu si so zavretými očami užíval čiernovlasého nežné dotyky vo svojich vlasoch a z času na čas si ukradol nejaký ten bozk. Všetko to bolo neskutočne príjemné a desil sa toho, ako zvládne celý nasledujúci týždeň bez Harryho prítomnosti. "Ale vôbec sa mi nechce," povzdychol si a vykúzlil Tempus.

"Tak ešte nechoď," šepol čiernovlasý mladík. Aj jemu sa pri predstave toľkých dní bez Draca usadil na duši smútok. "Večeru máš až o hodinu," skúšal ho zdržať, hoci dobre vedel, že tá chvíľa, keď sa budú musieť rozlúčiť, skôr či neskôr príde.

"Vieš, že by som veľmi rád ostal," neochotne sa posadil Draco a pritiahol si Harryho do objatia. "Ale mám na hrade ešte nejakú prácu," ospravedlňujúco sa usmial.

"Jasné, to chápem," pozdvihol Harry kútiky v náznaku úsmevu. "Nechcem, aby si kvôli mne zanedbával svoje -"

"Harry Potter, prestaň konečne tárať tie svoje nezmysly," prerušil ho Draco a dravo ho pobozkal. 

"Uhm," zamumlal Harry omámene, keď sa Draco odtiahol. "Toto... Bolo to príjemné."

"Bodaj by nebolo," zaškľabil sa sebavedome. "Nikto nebozkáva lepšie ako Draco Malfoy."

"O tom nepochybujem," zasmial sa Harry a posadil si Draca na kolená. Bol rád, že starý, sebavedomý Draco je späť. "Tak ma ešte pred tým, než odídeš, poriadne vybozkávaj. Aby som na teba náhodou za ten týždeň nezabudol."

Dracovi nebolo treba hovoriť dvakrát.

Keď sa o niečo neskôr obaja chlapci lúčili, Harry sa šťastne usmieval. Budúci víkend strávi u Draca na hrade. Jednoznačne si to užijú.

..............

Tentokrát trochu o ničom a s niekoľkodňovým meškaním, ale snáď sa páčilo 😉

Pekný večer 😘

Mary ❤️

Novoročné prekvapenie // Drarry ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora