"Au trecut câteva luni de când nu ne-am mai întâlnit...Indiferent dacă mă știi sau nu, unii mă numesc Autorul, dar eu doar narez ce am cugetat de-a lungul câtorva zile, mintea mea având de-altfel locuri văzute de multă lume, cu soare care îți zâmbește larg și chiar dacă buzele lui nu se mișcă, timpanul tău vibrează în timp ce șușotelile îți comunică să ai grijă cu crema de protecție. Timpul trecând și cu cât ajungi în ultimele lumi (impropriu spus, pentru că este o infinitate de lumi care există nu doar în mintea mea, ci în mințile noastre), herbera își face loc și îți arată calea spre obscuritate, o adiere de vânt făcându-te să tremuri și dându-ți starea de insecuritate. În fine, altceva voiam să îți mărturisesc. Știu că a trecut multă, dar nu prea multă vreme de când am vorbit ultima dată și țin să-ți zic faptul că mi-a fost dor de tine și de toate sentimentele tale legate de rândurile pe care le tastez cu ardoare, în speranța că ceea ce va ieși va fi citit și apreciat de câteva persoane, ca să nu spun «multe» (persoane).
La baza acestei cărți <<prostești>> poate spun unii, cu care aș putea spune lejer că sunt de acord, stă mintea unei persoane; sau poate a unor persoane, îți poți da seama singur de asta, poate chiar un alter-ego, care a încercat într-o seară, din cauza insomniilor, să scrie o carte, la început din pur amuzament, dar care pe parcurs a prins potențial, cred eu, așa că am încercat să modific conținutul cu puțin, pentru a fi o carte să zicem <<serioasă>>, deși dacă ai citit-o, ai observat că nu e 100% așa. Da, este prima carte pe care o scriu și este pe Wattpad, scuzând greșelile și momentele stânjenitoare din ea.
Mi-a făcut plăcere să pot vorbi încă o dată cu tine, sau cu voi, deși nu cred că stă cineva să citească toate prostiile pe care le-am scris, dar sper să-ți placă cartea și povestea în sine. Poate că nu pare, dar ne străduim să creăm un conținut calitativ și care să fie pe placul vostru. Mulțumesc!"
YOU ARE READING
My Lăv Stori
RandomOctav face parte din categoria "adolescentilor pubertini" care traiesc in fiecare zi o poveste de drama, imbinata cu dragoste, teama, ura. Acesta fura inimile tuturor fetelor, dar mai ales femeilor. Sarmul sau este unul unic, niciunul, respectiv nic...