Talim

19 2 0
                                    

Haydar ağayla vedalaşmak beni derinden yaralamıştı..

Askerlerden birinin arkasında ata binerek dağ bayır dinlemeden ilerliyorduk 4 senedir farklı bi yer görmemiştim ağaçların ahengi toprağın kokusu yanıbaşımızda yol boyu devam eden nehirin şırıltısı kalbime huzur veriyordu,yolda yanımızdan geçen kervanlar,tüccarlar bize selam vermeden ilerlemiyordu acaba bu saygıdan mı yoksa korkudanmı anlayamamıştım...

Ufukta bir minare belirmişti güzelce evler minarenin bitişiğinde onu sarıp sarmalıyordu.Şehre girmiştik burası Edirneden başka bir yer değildi...

Askerlerle beraber bir kapının önünde durduk attan indik gerçi onlar beni indirdi içeri girdiğimizde beni siyah elbiseli orta boylarda kızıl sakallı kel bir adama teslim etmişlerdi.Bu adam 7 sene boyunca benim savunma ve saldırı sanatları hocam Al Sakal Cevat dı. ...

Askerler gittikten sonra bana dönüp;

Evlat burası sizin gibi çocukları devlete ve millete hizmet etmesi için pişirildiğiniz yer uzunca bir süre burda kalıcaksın diğer arkaşlarınla iyi geçin siz kader ortağı olucaksınız..

Gerçekten ben ben ne için yaşıyorum neden burdayım ne yapmam gerek hiç anlamıyorum burdan çıkınca ne olucak burda ne olucak allahım...






Kalk! kalk! kalk ! sizi miskin ördek yavruları bu saate kadar yatılır mı?

Herkez üstünü giyinip kahvaltıya sonra eğitime başlıyacağız...

Sabahtan kasıdı daha güneş doğmadı yani burda 1 aydır aynı saatte kalkıyorum alışmadım ve alışmak istemiyorum...

Burda benle aynı yaşta çocuklar vardı
Doğal olarak arkadaş edindim.. Onlarda benim gibi yetim kalmış ve buradalar Mehmed le Selim ikisinide dövüş taliminde alt ediyorum ama korktuğum çocuklarda var aslında çocuk zorbanın teki ve çok güçlü Hamza evet aslen Ermeni oda yetim doğal olarak kimse onu kızdırmak istemiyor bende...


Haydi ördekler bugün ok talimi yapıcaz herkez ok ve yaylarını alıp talime başlasın ben tek tek kontrol edicem...

Daha önce hiç ok atmamıştım elime aldım ve etrafıma baktım onlar gibi oku yaya koydum cektiimmm ve bum ok önüme düştü... Arkalardan ak sakal beni gördü ve yanıma geldi arkama geçti ve

Bak evlat yayı tut oku koy ve sağ baş ve işaret parmağınla ger yayla bütünleş gözlerini hedefe dik ve püf noktası nefesini tut... Fırlat!!

Ve bam! Hedefin yanından geçti

Yavaş yavaş evlat talime devammmm

Sanırım ok atmak zevkli ve elimden gelenin en iyisini yapmalıyım en iyisi olmalıyım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YeniçeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin