❝ Nem vagy rám akkora hatással,
Csak nem értem, miért áltatom magam ekkora hazugsággal. ❞|...|
Nem gondoltam volna, hogy egyszer bárkivel is beszélgetést kezdeményezek majd, de megtörtént, sőt. Vele beszélgetni is annyira egyszerű volt, annyira csodálatos. Valami különös oknál fogva hatással volt rám.
Beszélgettünk, és azt vettem észre, hogy egyre jobban kedvelem. Természetesen ezt nem vallottam volna be semmi pénzért, hiszen a szerelmet attól még badarságnak találtam, még akkor is, ha elkezdtem érezni.
Mindenről szó esett, miután meg mertem szólalni. Dongmin kiváló társaságnak bizonyult, én pedig csak önmagamat adtam, mint általában. Ami annyit takar, hogy kiöntöttem a vizet, nehezen tudtam megszólalni, sőt még a süti is majdnem kiesett a számból. Szóval igen, én csak egy átlagos Moonbin voltam.
Másnap reggel leültem a saját helyemre, megrendeltem a szokásosat, de hozzácsaptam még két süteményt, nem hiába. A fiú, amint megérkezett, társult hozzám, én pedig nem tudtam nem észrevenni néhány ember irigykedő tekintetét.
- Szép jó reggelt! Mi újság? - ült le mellém mosolyogva. Egy fekete, piros virágmintával ellátott inget viselt, egy szintén fekete farmernadrággal. Zavarbaejtően jól nézett ki.
- Neked is! Velem sosincs semmi érdekes. Vettem neked is egy sütit - toltam elé az egyik tányért, mire hálásan elmosolyodott, s enni kezdett.Azt a reggelt is - addig, amíg nem kellett tovább sietnünk - együtt töltöttük, egyre jobban megismertük a másikat, én pedig boldognak éreztem magam. Vele.
Sok dolgot megtudtam róla, például azt, hogy szeret olvasni, fél a bogaraktól, nagy Harry Potter fan, és hasonlók. Meglepő módon én is meséltem neki magamról, és rá kellett jönnöm, hasonlítunk. Ez is boldogsággal töltött el. Dongminnel kapcsolatban igazából minden.
Különös volt, hogy ahhoz az érzéshez társítottam a boldogságot, amit legjobban igyekeztem kizárni a szürke kis életemből - ami nem mellesleg színeket kapott abban a három napban, amikor felbukkant Ő.
Nem tudom azóta sem, hogy miért volt rám ekkora hatással.
YOU ARE READING
Egyszer majd | BINWOO
FanfictionEgy szerelem, amely hétfőtől vasárnapig tartott. | 2018.04.02. - 2018.04.08. | BinWoo AU