-17-

1.1K 58 0
                                    

* Dzień Spotkania*

Właśnie wychodzę z mojego domku, ubrana w białą koszulkę z nadrukiem 'Not Today',  czarne spodenki z wysokim stanem, czerwone Conversy plus biała czapka z daszkiem. Dalej nie mogę w to uwierzyć, że właśnie dzisiaj się spotkamy. Serce bije mi tak mocno z nerwów, że chyba zaraz odleci do kosmosu.

Najpierw trzeba zaliczyć te okropne badania, Ghhh. Spokojnym krokiem kieruje się w stronę budynku. Droga zajmuje mi mniej niż 15 min. Na miejscu wita mnie miła recepcjonistka. Siadam na krzesełku i czekam na swoją kolej.

* Time Skip*
Oszołomiona wychodzę z gabinetu. Czy to wszystko musi się dziać naprawdę?
Nagle sobie coś przypominam. Jimin! Boże jest już 14:50! Jestem spóźniona!

Szybko wybiegam z placówki w kierunku kawiarni. K***a! Zaczeło lać! Biegnę chociaż tego nie powinnam robić. Trudno.

Gdy pojawiam się w umówionym miejscu jestem mokra do suchej nitki. Niektóre pasemka włosów poprzyklejane do twarzy, ubrania przemoknięte. Zdyszana rozglądam się po lokalu. Jest. Siedzi tam patrząc przez okno z nurzonym wzrokiem. Powolnym krokiem do niego podchodzę. Dalej nie zauważa mojej obecności.

Lekko dmucham mu do ucha. Oskakuje jak popażony i zszokowany patrzy w moim kierunku.

~Soo?

Patrzę na niego z lekkim uśmiechem na twarzy. Jest to ostatnie co widziałam przed ciemnością i ogromnym bólem głowy.

Pomyłka? || Park Jimin ✓ [Korekta] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz