- Vidjela si ga? - klimnula sam glavom dok su moji prsti nestašno prolazili kroz kosu. Skoro da sam vukla vlastitu kosu. Možda sam i vukla, no nisam bila svjesna toga. Bio je povrijeđen. Iznevjerila sam ga. - I.. Hajde pričaj, Devra. Ispljuni to iz sebe. - klimnula sam glavom i pogledala oko sebe. Voljela sam Niu jer je znala gdje me odvesti. Na brdo. Negdje gdje ću moći plakati i vrištati no niko neće misliti da sam poludjela. Zapravo možda i jesam poludjela. Vrisnula sam iz dubine svojih pluća.
- Volim ga.. - to je bio moj vrisak. Par ptica je odletjelo sa drveta. Nisam bila vriskica. Pala sam na stražnjicu i odmah se sklupčala u lopticu. Naučila sam taj položaj. Bio mi je jedini vid sigurnosti kada Zayna nije bilo. I sada je tu.. I kupit će mi veš mašinu za moje vječanje. Osjetila sam tople suze. Padale su niz moje obraze jer sam mogla reći ono što osjećam. Dvije ruke su me pridigle i našla sam se u Niinom krilu. Priljubila je svoje usne na moje čelo i prošla rukom kroz moju kosu. Drugom rukom je brisala moje suze.
- Uredu je. Meni možeš reći sve.. Znači još uvijek ga voliš. Nikada ni nisi prestala? - pitala me je na što sam ja samo odmahnula glavom. Kako sam mogla prestati voljeti te smeđe okice i predivni osmijeh? Pripadali su meni barem dok nisam odlučila prekršiti svoje obećanje.
- Koja sam ja glupača.. Vjerovao mi je. I znam da nije najbolja osoba na svijetu. Daleko od toga ali i on je samo osoba. Osoba koja me voli i koju ja volim.. - šaputala sam dok sam se čuvala za Niu. Ona je i dalje prolazila prstima kroz moju kosu i znala sam da ne odobrava moju ljubav prema Zaynu ali tu se nema što opravdavati. Ja njega volim i tačka. Voljet ću ga sve dok ne umrem. Tako je zapisano u zvijezdama. A i činjenica da sam od 16-e godine je zapisano da budem njegova.
- Devra... - prošaputala je i bila sam sigurna da će početi pričati o tome kako je on ubio mog oca, kako je on naredio smrt mnogih ljudi koji su bili židovi.. Prekinula sam ju sa svojim ozbiljnim pogledom. - Htjela sam reći da imaš moju podršku. Što god odlučila, ja ću biti tu. A ako je Zayn ono što ti želiš.. Go on. Riskiraj. - osjetila sam kako su mi se usnice osušile jer nisam vjerovala da će to ona reći. Ona je uvijek bila protiv njega. Brzo sam ju zagrlila i to je bio po prilično čvrst zagrljaj.
- Hvala ti puno.. - prošaputala sam kroz novu rundu suza koje su padale puno sporije od onih ranijih. - Nemaš pojma koliko mi ovo znači, Nia.. Ja znam.. Znam da me on voli. I znam da i ja njega volim. David.. David je bio tu kada mi je trebala ljubav. I zato sam imala osjećaj da ga volim.. Ali nikoga neću voljeti kao Zayna.. - zatvorila sam oči i privukla se još bliže Nii. Sada nije bilo prostora između nas. Imala sam osjećaj da sam jako malena. Da sam najmanja osoba na svijetu. Imala sam osjećaj da sam ponovno dijete. Nezaštićeno dijete koje treba pomoć svoje majke. Pomoć pri velikoj odluci. Da li ostaviti sve i krenuti sa Zaynom, pri tom slomiti Davidovo srce i vjerovatno nemate novca za porodicu ili.. Ili zaboraviti na mladalačku ljubav, na povrijeđenog Zayna i na slomljeno vlastito srce?
- Nemoj se brinuti. Uradi ono što tvoje srce misli da je najbolje.. - prošaputala je i klimnula sam glavom. Još samo kada bih znala što moje srce želi.
(...)
- Naručio sam roze i bijele ruže, baš kako si željela, ljepotice.. - David je pjevušio dok se motao po mojoj sobi. - Te bijele ruže su fascinatno skupe. No dobro, znaš da mi nije žao.. Ništa za tebe mi nije problem.. - nasmijao se i polako se popeo na kauč, preko mene ako mogu dodati.- Što radiš? - prošaputala sam kada je počeo da ostavlja kratke poljupce na mom vratu. Zatvorila sam oči, ne osjećajući nikakvu ugodu. Bilo je čudno. Osjećala sam se prljavo i nevjerovatno loše jer to nije bio Zayn.
- Želim da vodim ljubav, Devra. Sami smo doma. Niko nije u kući. - ponovio je da smo sami u drugom obliku. - Želim da ti pokažem koliko te voli.. Želim da ostavljam.. - no nije dovršio. Oboje smo čuli jako glasan tup i prozor se skrhao u milion komadića. Nisam još bila svjesna što se događalo no David je bio na podu i Zayn ga je svom snagom držao na podu, zadavajući mu užasne udarce. Pokušala sam ga uhvatiti no nije išlo. Zayn me je uspješno gurao i u jednom trenutku se zaustavio.
- Ne znam odakle ti pravo da ju dotakneš.. - nisam bila sigurna da li je to Zayn govorio ili je pas zarežao. Svom snagom je odgurnuo Davida i digao se na stopala. Brzo sam ga uhvatila za ruku i odvukla do kreveta. Nekako sam ga uspjela nagovoriti da sjedne. Bilo je teže nagovoriti ga da bude miran i sjedne, nego nagovoriti maleno dijete da pojede zdjelicu brokula ili cvekle. - Zašto te je dirao?! - dreknuo se ponovno i uhvatio moju ruku, tjerajući me da ga pogledam u oči što sam izbjegavala sve vrijeme.
- Zayn, molim te.. Molim te, smiri se. Ne razmišljaš pozitivno kada si ljut. - prošaputala sam i podigla njegovu ruku ka svojim usnama. Poljubila sam ju i otisnula svoje usne na malo duže vrijeme. Osjetila sam da se njegovo tijelo opustilo.
- Devra.. - mogla sam čuti Davida i pogledala sam u njegovo krvavo lice. - P'pomozi mi.. - jedva je izgovarao riječi i mislim da je Zayn slomio mog budućeg muža.
- Nisi morao ubiti svaku ćeliju u njegovom tijelu.. - prošaputala sam i htjela pustiti njegovu ruku da pomognem Davidu no Zayn mi nije to dopustio. - Zayn! Može umrijeti na podu.. - no on me nije slušao. Gledao je u moje lice i nisam mogla pročitati da li je tužan, sretan, umoran, ljut.
- Pođi sa mnom, Devra. Molim te.. - prošaputao je tako nježno i sada sam osjetila tugu u njegovom glasu. Skoro sam zaboravila da postoji svijet, da postoji drugi ljudi osim nas. - Molim te. Ja te volim, Devra. Jedva sam izdržao ove godine bez tebe. Molim te.. - pogledala sam oko sebe i shvatila da nemam što riskirati. Kažu da je ljubav opasna igračka. Oni koji me vole.. Pa oni će podržati ovu odluku.. Oni koji me ne vole, pa neka se bore sa ovom novošću kako žele.
- Uredu. - rekla sam na što se on nasmijao i povukao me k sebi, zašto nas neko uvijek mora prekinuti? Čula sam Davidov glas i tek tada sam se sjetila da je on u sobi. Pridigao se na noge i obrisao rukavom lice.
- Ne ideš nigdje, Devra. - podigla sam obrvu jer ne postoji način da me zaustavi. - Ako odeš.. Pa, ja ću prijaviti Zayna za napad. A on je na uvjetnoj, što otprilike znači da će on u zatvor. Zar ćeš to uraditi svojoj ljubavi?
________________________________________________________
pša asjfkhas imam totalnu blokadu na ovu priču i znam da je grozno. ali eto, Bože moj. uživajte ako možete x
YOU ARE READING
flower crown » 2nd season
FanfictionSudbina je čudna igračka. © 2014 by kerimajekraljica; all rights reserved.