İlk olarak neden Müslüman olmaktan vazgeçtiğim konusuna girmek istiyorum. Ben Kur'an-ı Kerim'i okudum, İslamla ilgili çok araştırma yaptım. Ama şunu size rahatlıkla söyleyebilirim ki kadın erkek eşitliği bu dinde yok! Evet yok! Ben bir feministim, cinsiyet ayrımı yapmadan düşünürsek herkesin eşit olması taraftarıyım, ama İslam'da kesinlikle bunun olduğuna inanmıyorum. Tamam güzel şeyler öğütlüyor ama söyler misiniz, neden erkekler lanet olası penislerinden başka bir şey düşünemediği için kadınlar kapanmak zorunda? Bu düşünce bile kadını seks objesi yapmıyor mu? Peki o dönemi düşünelim, zaten sıcak ortalık, araplarında giydiği belli bir kıyafet var, kadının zaten bacağı macağı görünmüyor uzun giysi, bolda, hatlarıda belli değil. Atıyorum bazıları kolsuz, kadınında başı açık; eğer bir erkek bir kadının saçını görünce, azıcık tenini görünce tahrik oluyorsa bir zahmet yaşamasın yani! Neyse günümüze bakalım birde günümüzde giyilen çok açık şeyleri kesinlikle doğru bulmuyorum, elbette sokakta şort giydi diye kimsenin kimseye laf atma haklıda yok, ya da biraz göğüs dekoltesi var diye tecavüz etme hakkıda. Neyse dönersek, kimse kimseye karışmamalı, insan vücudu elbette yaradılış harikası bir şey, ama ben sokakta yürürken senin şort dediğin şey sayesinde münasip yerlerini görmek zorundada değilim, ancak elbette hiç kimsenin bu kişiye sözlü ve ya cinsel tacizde bulunmadığa affedilebilir değil. Hayır tamam kız öyle geziyor, sana ne? Sen kimsin ki o kızı taciz ediyorsun. Buradan sesleniyorum, toplayın uçkırunuzu beyler!
Bu tarz olayları en çok kim yapıyor diyede arada bakın üçüncü sayfa haberlerine anlayacaksınız. Neyse sonuç olarak erkeğin arzuları yüzünden niye kadın hapsediliyor? İşte sormamız gereken bu.
Kadın konusunda bir husus daha var. Şu huri meselesi. Öğrendiğimde zaten tamam dedim. Bu kadar bu dine inanmak için daha da kıçımı yırtmayacağım. Sizi bilmem ama bir erkeğe cennete girdi diye 40 tane genç kız (üstelik bazı yerlerde 15 yaşlarında diyor öğk) veriliyorsa bir de bunların sürekli bekaretleri yenileniyorsa bu iğrençliğin dinde ne işi var lan diye sormak lazım. Hayır kaynağı doğru kabul edersek, sübyancılığı geçtim, kırk tane olmasınıda geçtim, bekaretleri yenileniyor!? Bakira kız fantezisi vardır genel olarak, bakire pornosu diye bir şey bile varda, dinde bile bu böyleyse... Bilemiyorum... Size şöyle açıklayayım, bizim bu kızlık zarı diye kafayı yediğimiz şey aslında yanlızca rahim bölgesini belli bir çağa kadar korumak için var. Yani büyütülecek bir durum yok. Orada kan gelmeside ayrı bir fantezi herhalde gelmedi diye milleti öldürüyorlar. Her üç kadından birinin kızlık zarı yırtıldığında kan gelmez bu da ekstra bilgi. Neyse konuya dönersek huri mevzusu iğrenç bir şey öğrendiğim gün yemek yiyemedim.
Peki gelelim eşitlik mevzusuna. Diyor ki gayri müslimler cennete gidemez. Eee o zaman dünyanın %60'ı bir postada cehennemde zaten. Birde kötü müslümanlar var oldu mu sana %90, kim gidecek bu cennete? Bir insanın iyiliği kötülüğü Müslüman olup olmamasıyla mı ölçülüyor yani? Yok devenin bale pabucu, günümüzde doğru dürüst Müslümanlık yapan yok doğru dürüst, onu geçtim, Hristiyan, Yahudi, Budist vb. bunlardanda çok iyi insanlar var! Belki yanıp yanıp cennete gidecek bir Müslümandan kat kat hakeder var cenneti, sen niye bu adamı bir kalemde siliyorsun? Where is the mantık? Hadi onu geçtim, dünyada ki herkes nasıl Müslüman olsun? Yazık değil mi kızılderililere? Adamlar apayrı bir dünyada yaşıyorlar! Sonradan olsun derseniz, siz ananızdan babanızdan öğrendiğiniz nesillerdir öğretilen bir şeyi bir kalemde silebilir misiniz? Yok öyle bir dünya. En basit örneği, hani biz nazar değmesin diye tahtaya vururuz ya, o şaman geleneğidir, Müslüman bir toplumuz ama dine kendi inançlarımızı ekliyoruz. Hani din hocalarının hurafe dediği şeyler varya onların pek çoğu şaman geleneği gene. Yani bir toplumu ve ya basitçe insanı eski alışkanlıklarından koparmak çok ama çok zordur.
Pekala bir diğer konu: Şeytan. Geçenlerde bir düşünce zinciri oluşturdum, Emre okumaz bunu ama biliyor o. Şimdi eğer tembellik günahsa, Şeytan günah ve kötülüğü yayıyorsa, ve insana kötü şeyler yaptıranda Şeytan'sa, bu durumda Şeytan'ın tembel olması lazım, o zaman insanlara kötülük yaptırmaya üşenir, bu durumda Şeytan fos çıktı! Buradan neye geliriz? Nefs. Nefs nedir? Bizim içimizdeki bize zarar getiren dürtüler. Bu durumda kötülük insanın içindedir, iyilikte insanın içindedir, ve kişi neyi seçerse ondan sorumludur. Yani Şeytan meytan hak getire!
Bir diğer mevzu: Allah yapacağımız her şeyi zaten biliyor olayı. Biliyorsa biz niye burdayız? Madem kaderimizde bir değişim olmayacak ne diye bunları yaşıyoruz? Direk cennet cehennem böl gitsin. Ha bizim kendimiz öğrenmemiz lazım olayına yatarsak ayrı. Bana açıklayın şimdi nesi mantıklı bunun? Biz öğrenmeliyiz, yahu sen öğrensen ne olur yine gidecen aynı yere! Yok anam yok, insan kendi yolunu kendi seçmiyorsa eğer, yapacağı her şey belliyse bunun The Sims oyunundan farkı ne? Mantıklı gelmiyor.
Şu anda aklıma gelen başka bir şey yok, eğer olursa başka bir bölümde konuya değinirim. Bunlar tamamen benim görüşlerim arkadaşlar, tekrar söylüyorum amacım kimseyi rencide etmek değil. Beyse öpüldünüz...
XOXO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Neye İnandığını Söyle Sana Kim Olduğunu Söyleyeyim
No FicciónDin seçmeye çalışma sürecimde yaptığım araştırmaların sonuçları...