Sweet, Dark,Démon,Lovka a Kerberos pokračovali v cestě. Už se stmívalo a všichni začali být unavení. Když došli na začátek lesa, rozhodli se, že tam přespí. Sweet sebou plácla unaveně do trávy a hned usnula. Ráno ucítila, jak jí někdo tahá za ucho, byl to Démon a říkal: „dělej, vstávej, všichni už jsou vzhůru, čekáme už jen na tebe. Sweet se zvedla a vydali se dál na cestu. Bylo horko a to bylo teprve ráno. Sweet řekla:„ mám hlad, měli bychom se vydat na lov!" Všichni se Sweet souhlasili. Dark zachytila pach jelena. Všichni se po něm vydali a Sweet řekla, že by byl dobrý nápad, kdyby se rozdělili do skupin a jelena obklíčili. Sweet tedy řekla:„ Démon a Lovka půjdou z pravé strany, já a Dark půjdeme z levé a Kerberos půjde veprostřed. Všichni se tedy vydali svým směrem, Sweet se potichu plazila u země vysokou trávou a byla plně soustředěná na lov. Už se blížili, jelen byl pořádně velký a Sweet si pomyslela: „ když toho jelena ulovíme, tak budeme mít jídlo nejmíň na dva dny. Teď to nesmím zkazit!" Už byli pár zaječích honů od jelena, Sweet kývla na Dark a obě vyběhli. Sweet se zakousla silně do zadní nohy. Jelen začal silně kopat, Sweet se pustila a začala uhýbat smrtícím ranám jelenových kopyt. Dark se mu zakousla do krku. Démon a Lovka se zakousli do předních nohou. Jelen je ale hned setřásl a oba se svalili do trávy. Dark a Sweet se ještě stále pokoušeli jelena ulovit, když najednou vyběhli z křoví další tři psi a běželi na jelena. Všichni se silně zakousli a jelen padl k zemi, byl mrtvý. Sweet vítězoslavně zaštěkala:„ hurá, zvládli jsme to!" Pak Sweet řekla:„ pomohli jste nám, děkujeme vám za to!" Nechcete se k nám přidat ? Scháníme členy. Tři psi s tím souhlasili. „ A jak se vlastně jmenujete?" zeptala se Sweet. Zlatý retrívr řekl:„ já jsem Bony, tohle je Death Valley." Australský ovčák řekl: „ ale zkráceně se mi může říkat jen Valley."„A kdo jsi ty? " zeptala se Sweet šeltie. „Já jsem Bella" řekla. No, a když už jsme ulovili toho jelena, tak bychom se mohli najíst, mám už strašný hlad. Odvětila Sweet. Všichni se hladově vrhli na šťavnatého jelena. Sweet se zakousla a řekla:„ mňam, to je výborný, nic lepšího jsem nejedla!"
Když všichni dojedli, tak Sweet řekla:„ no, sice nás ještě moc není, ale tahle smečka už potřebuje Alfu. Mezi všemi to souhlasně zašumělo. Sweet řekla:„ já bych chtěla být Alfa." Nikdo tomu neodporoval. Když najednou vstala Dark:„ já tě vyzývám na souboj o pozici Alfy." Sweet projelo napětí a připravila se do bojové pozice. Dark vyskočila a zakousla se jí do hrdla, ale Sweet jí povalila na zem. Obě dvě feny byli velmi silné! Sweet držela Dark u země. Dark se ale rychle zvedla a zakousla se Sweet do zadní tlapky. Sweet ucítila ostrou bolest, cítila jak se jí z tlapky řine teplá krev. Strašně to bolelo. Démon řekl:„stop!" A přišel ke Sweet a zeptal se jí:„ jsi v pořádku?" Sweet odpověděla:„ ano jsem, nic to není," ale ve skutečnosti to strašně bolelo. Sweet tedy řekla posmutněle:„ Dark, ty si mě porazila, můžeš být tedy Alfa. Dark odpověděla:„ víš Sweet, ke mě se Alfa nehodí, není to nic pro mě a ty si to zasloužíš!" Jsi také velmi silná a chytrá fena, skoro jsi mě porazila, bude z tebe dobrá Alfa." Mezi ostatními to souhlasně zašumělo. Sweet se rozzářila tvář, olízla Dark šťastně obličej a řekla:„
jsi moc hodná vlčice, jsem ráda, že jsem tě potkala."
Kousek od jelena byla krásná řeka. Sweet prohlásila:„ je tady voda a docela dobré loviště, pár dní tady zůstaneme."No, trochu jsem polepšila, ta kapitola už je trochu delší 623 slov.😀 V médiích řeka, u které smečka pár dní zůstane.
ČTEŠ
Mountain pack
AdventureSweet je vodítková fena, její dům se ocitl v troskách. Sweet už nemá kde být a proto se vydává směrem do divočiny. Neumí lovit a ani neví jak se to dělá, rychle potřebuje najít nějakou smečku kam by mohla patřit. Podaří se jí v neznámé krajině plné...