Sweet se probudila. Zvedla se a svolala smečku a řekla:„ Dnes půjde na lov Dark, Lovka, Kerberos, Death Valley a Bella." Když domluvila, přišel k ní Démon a řekl:„ Sweet, totiž Alfo, chtěl bych s tebou jít někam o samotě." Sweet na něj kývla a šla za ním. Démon šel dlouhou trávou až došli k hezkému místu u řeky. Kvetly tam nádherné kytky všemožných barev. Démon ze sebe vykoktal:„ Sweet, já, já tě mil....miluju." Sweet mu věnovala něžný pohled, zavrtěla ocasem a řekla:„ já tebe taky." Sweet mu něžně olízla čenich a Démon jí to oplatil.„ Tak pojď, Démone, měli bychom to oznámit smečce," řekla Sweet. Démon na ni kývl a šli zase zpátky na místo, kde byla smečka, když se jim do cesty postavil dlouhosrstý huňatý pes a řekl:„ já jsem Akim a kdo jste vy?" Sweet řekla:„ já jsem alfa a jmenuji se Sweet a tohle je Démon. Akim řekl:„ a kde máš smečku?" Sweet mu odpověděla:„ kousek odsud. „Můžu se přidat?" zeptal se tázavě Akim. „ Ano, můžeš, odvětila Sweet." Sweet, Akim a Démon se vydali ke smečce. Když dorazili, tak Sweet uviděla smečku lišek a samotného chudáka Bonyho, jak bojuje s liškami. Protože zbytek smečky byl na lovu, Sweet řekla:„ do boje, musíme Bonymu pomoct!" Všichni psi se vrhli do boje s liškami. Sweet se zakousla jedné lišce do krku a roztrhla jí hrdlo. Liška padla mrtvá k zemi. Ale za chvíli k ní přiběhla další a kousla jí do její zraněné tlapky po souboji s Dark. Její rána se otevřela a Sweet ucítila, jak jí po tlapce stéká teplá krev. Strašně to bolelo. Sweet se ani nestačila vzpamatovat a už měla na zádech další lišku. Sweet se jednu lišku podařilo setřást, ale ta druhá se jí pořád držela na zádech. Začaly se jí podlamovat tlapky. Když najednou přiběhl Démon a sundal jí lišku ze zad. Sweet mu vděčně olízla čumák. Démon jí řekl:„ neboj, kryji ti záda." Sweet a Démon dál bojovali. Lišek už bylo míň a jejich alfa zavyl:„ lišky na ůstup!"
Lišky se okamžitě dali na ústup a zmizeli v křoví. Chvíli potom se vrátil zbytek smečky z lovu a ulovili dvě vypasené veverky a tři králíky. Dark přišla ke Sweet a vedle ní stály dvě fenky, které Sweet neznala. Dark jí řekla:„ tohle je Harmonie a Star, chtějí se přidat do smečky, narazili jsme na ně na lovu." Sweet řekla:„ dobrá, můžou se tedy přidat." Obě fenky nadšeně zavrtěly ocasem a šli si lehnout do trávy. Sweet zase svolala celou smečku. A řekla:„ mám pro vás dvě nové zprávy. Mám druha, je to Démon, a ta druhá zpráva je, že máme další tři nové členy do smečky Akima, Star a Harmonii. Potom ještě řekla, že se už půjdou najíst a přinesla ještě zbylý kus jelena ze včerejšího dne. Sweet si utrhla kus šťavnatého masa z králíka. Když se všichni najedli, tak už byla docela tma a šli spát. Sweet si lehla vedle démona a za chvíli usnula.Docela dlouhá kapitola 501 slov v médiích Démon a Sweet.😊
ČTEŠ
Mountain pack
AdventureSweet je vodítková fena, její dům se ocitl v troskách. Sweet už nemá kde být a proto se vydává směrem do divočiny. Neumí lovit a ani neví jak se to dělá, rychle potřebuje najít nějakou smečku kam by mohla patřit. Podaří se jí v neznámé krajině plné...