8. Kapitola

106 10 4
                                    

Sweet otevřela oči a Spatřila Démona a nějakou fenku a pak jí to došlo: „to je moje sestra Aki!" Sweet se pokusila vstát, aby Aki mohla olíznout čumák, ale nešlo jí to, byla moc zraněná! Pak se k ní Aki sklonila, olízla jí čumák a řekla: „vem si tohle a sněz to, udělá se ti líp!" řekla Aki něžně a podala jí nějakou bylinu. Sweet ji spolkla a za chvíli se jí udělalo líp. Pak řekla: „ono mi to vážně pomohlo, děkuji!" „Nemáš za co!" odpověděla jí přátelsky Aki.
„A jak si se tu vlastně vzala? Jak si naší smečku našla, vždyť ty jsi žila s dlouhými packami!?" povídala Sweet zmateně.  „Já si pamatuji jen to, jak mě něco zasáhlo do břicha, začalo to strašně bolet, pak jsem začala krvácet, začalo se mi mlžit před očima a nakonec jsem omdlela,"
řekla zděšeně Sweet. „Musíš mi ten příběh povědět Aki, jak jsi narazila na naší smečku!" řekla Sweet zvědavě. „Tak dobrá!" odpověděla Aki. „No, když jsem dospěla, začali na mě moje dlouhé packy být zlé a týrali mě. Jednoho dne mě odvezli k lesu a tam mě vyhodili." „Cestu domů jsem sice dobře znala, ale k takovým zlým dlouhým packám už se mi vracet nechtělo a tak jsem se vydala do lesa a po dvou dnech jsem se chystala ulovit si alspoň nějakou malou myš a pak jsem narazila na zvláštní povědomí pach."
„Vydala jsem se po něm a  narazila jsem na tebe a zachránila tě. Přehodila jsem si Tě přes záda a vydala se s tebou na cestu. Po cestě jsem potkala psa jménem Aiko a ten se ke mě přidal a pomohl mi tě nést. No, a pak jsem narazila na Démona a zbytek jeho skupiny, vše jsme jim vysvětlili a on nás přijal do smečky." „Ooo, takže ty jsi mi zachránila společně s Aikem život!" Ani nevíš, jak jsem vám vděčná Aki," řekla Sweet a přátelsky Aki olízla hlavu a věnovala jí vděčný pohled. Pak zase za Sweet přišel Démon a řekl: „dneska a zítra by jsi si měla odpočinout, já smečku zvládnu!" řekl něžně Démon. „Dobře, Démone." štěkla Sweet a zvedla se. Unaveně se zvedla a zaštěkla. Aby se u ní shromáždila celá smečka.
Když už se u Sweet všichni shromáždili tak řekla: „smečko, chtěla bych Aikovi a Aki udělit postavení!" Protože Aiko mě dokázal donést až sem na zádech a ani mě neznal, ale stejně mi pomohl, tak bude můj druhý Beta a Aki mi dokázala ošetřit ránu, tak to bude moje Gamma!" Aiko i Aki byli poctěni a byli Sweet vděční.
Když  Sweet řekla vše potřebné, zase si lehla a řekla Aki: „a ty jsi věděla, že já jsem Alfa smečky?" „Ano, řekl mi to Démon,"odvětila Aki pobaveně. Pak Sweet usnula a probudila se akorát v pravou chvíli, když se lovci vrátili z lovu a přinesli kořist. Všichni se šli najíst, Sweet si utrhla kus libového masa a hladově ho snědla. Démon si vybral jednu vypasenu veverku. Aiko si vzal zbytek králíka, Aki si vybrala kus mývala, Moon taky. Zbytek si vzali lovci, hlídkaři a omega.

512 slov. Nwm co k tomu dodat. XD

Mountain packKde žijí příběhy. Začni objevovat