O den později Sweet opět svolala smečku a řekla:„ No, smečko, už bychom měli jít dál, musíme si najít pořádný tábor, kde budeme moc žít!" Mezi ostatními psi to souhlasně zašumělo. Všichni vyrazili. Sweet šla v čele smečky, vedle ní šel Démon a z druhé strany šla Dark. Šli kolem jakýchsi skal a Sweet na chvíli zavětřila. A ve vzduchu visel nějaký zvláštní odporný čpavý pach. A zdálo se ,že i ostatní to cítí. Všichni znervózněli. „ To né, to jsou lišky!" zakňučela potichu Sweet. Démon řekl:„ měli bychom odtud zmizet a hned." Ostatní souhlasili a rychle vyrazili kupředu. Když jim najednou skočil do cesty velký zrzavý lyšák, to byl asi alfa jejich smečky. A řekl pevným a zároveň podrážděným hlasem: „ vy zlí pesové ,vy nás před tím málem zabít a chodit na naše území, já zabít vaše alfa!" „ To ti nedovolím, ty
prašivče!" odsekl naštvaně Démon. Pak začali z křoví vylézat spousty, lišek bylo jich hrozně moc! Sweet řekla:„ Ty prašivče, když mě chceš zabít , tak si to zkus!"
„To nemůžeš, už tak máš zraněnou tlapku po souboji s Dark, nechci, aby se ti něco stalo!"
řekl starostlivě Démon. „Neboj, mě se nic nestane!"
řekla nervózně Sweet. Pak věnovala Démonovi svůj pohled, olízla mu tvář a postavila se do bojové pozice. Liščí alfa vyskočil, Sweet rychle uskočila a Liščí alfa spadl na ostré kamení. Sweet se na chvíli zadívala na svou smečku. A lišák využil chvilku její nepozornosti a kousl jí do ocasu. Sweet vyjekla bolestí. Pak vyskočila a dopadla na liščího alfu, držela ho u země. Když lišák řekl: „Vzdávám se, vzdávám se!" Sweet ho pustila a zrzavý lišák zmizel i se svou smečkou v lese. „To je ale zbabělec!" řekla pobaveně Sweet. Pak přišla Dark a řekla:„ tak pojďte, jdeme!"
Všichni se zase vydali na cestu. Členové smečky si nadšeně povídali. Sweet byla ráda, že si všichni psi rozumí. Potom řekla:„ vezmeme to lesem a měli bychom po cestě i lovit." Všichni šli tedy lesem a za chvíli řekl Akim: „ já cítím mývala!" „Dobrá." řekla Sweet. „Vem si s sebou Valley, Dark, Harmonii a Star, dnes povedeš loveckou výpravu ty." „My zatím počkáme tady."Z pohledu Akima.
„No tak, půjdeme!" řekl Akim a vydal se trnitou stezkou po pachu mývala.
Všichni se pomalu plížili.
Když Akim zahlédl mývala,
kývl na ostatní lovce, kteří mývala také zahlédli. „Je pěkně vykrmený!" řekla Star. „Jo, máš pravdu!" odpověděla Harmonie. „No, nechci vás urazit, ale nejsme tady na debatním kroužku, ale na lovu toho mývala!" řekl pobaveně Akim. Potom se všichni přikrčili a každý šel z jedné strany. Když byli skoro u něj, vyskočili a přitiskli zvíře k zemi a každý
se do něj zakousl. Mývala ulovili! Akim řekl: „ to asi smečce nebude stačit." „Schováme mývala tady do křoví a zkusíme se ještě po něčem podívat!" Pak „se sem vrátíme." Lovci se vydali hlouběji do lesa. Po nějaké době všichni usoudili, že už nic asi nenajdou. A tak se zase vydali zpátky ke křoví pro mývala a
šli směrem ke smečce.Z pohledu Sweet.
„No, už jim to trvá nějak
dlouho!"pomyslela si Sweet. Když najednou zahlédla ve stínu lesa Siluletu velkého srstnatého psa. Byl to Akim a zbytek lovecké výpravy. Akim položil mývala a přiběhl za alfou a řekl posmutnělým hlasem: „alfo, dnes se nám lov moc nevydařil, smečce to dnes bude muset stačit." „To je v pohodě, nějak se o tu kořist rozdělíme!" řekla Sweet přátelským hlasem. Následujícího rána se Sweet probudila a vydali se zase na cestu. Vítr byl chladný a začínal podzim. Když najednou Sweet zahlédla mezi stromy pohyb. A zašeptala potichu Démonovi do ucha: „ já jsem viděla, jak se něco v lese mihlo, byl to asi nějaký pes nebo vlk!" Jakmile to dořekla, z lesa se vynořil jeden huňatý pes a vedle něj stál černý vlk s bílými tlapkami. Sweet se lekla a zeptala se:„ kdo jste?" „Já jsem Moon! "řekla fenka pevným hlasem. „A kdo jsi ty?" zeptala se Sweet vlčice.
„Já jsem Zuzka. Nechcete se přidat?" Zeptala se zvědavě Sweet. „No jasně, přidáme se rádi." řekly nadšeně obě fenky. A ty jsi alfa, že? zeptala se Zuzka. „Ano jsem." odpověděla přátelsky Sweet. Všichni se zase dali do pohybu a Zuzka a Moon šly vedle Sweet. Moon řekla: „ jsem ráda, že si nás vzala do smečky!" „Zato mi děkovat nemusíš, já jsem ráda, že máme další nové členy!" řekla nadšeně Sweet a věnovala Moon svůj pohled. Pak zaštěkala: „ dnes jsme ještě nejedli, měli bychom sestavit loveckou výpravu!"
„Na lov půjdou Akim, Dark, Death Valley, Harmonie a Star." řekla Sweet a svalila se do trávy. Vedle ní si lehl Démon a oba usnuli. Po nějaké době Sweet ucítila, jak jí někdo jemně tahá za ucho. Otevřela oči. Byla to Moon. A říkala:„ Tak šup, vstávejte lovci, už jsou zpátky, musíme pokračovat dál v cestě!" Sweet se zvedla a štouchla do Démona, aby ho probudila. Démon se zved a olízl jí čumák. „Tak pojď, už musíme jít dál, lovci už jsou zpátky!" řekla Sweet. Vydali se dál. Sweet se zeptala Moon: „a lovci nic neulovili?" „Ne, bohužel se jim nedařil zachytit žádný pach," řekla Moon posmutněle. „No, tak zkusíme večer vyslat další loveckou výpravu, snad se jim tentokrát něco podaří ulovit!" „To doufám," odpověděla Moon. „Já i Zuzka jsme už dost hladové!" „No, to já taky, řekla pobaveně Sweet." „Tak pojďte, měli bychom přidat do kroku, abychom si našli nějaké místo na spaní!" řekla Zuzka Sweet. Jo, máš pravdu, měli bychom přidat. Zanedlouhou dobu došla k malému potůčku. „No, tady dnes přespíme." řekla Sweet. „A protože lovcům se dnes nic nepodařilo ulovit, tak zorganizuji další loveckou výpravu!" řekla Sweet. „Na lov půjdou ti samí, co šli dnes na předchozí loveckou výpravu." Když lovci zmizeli v lese, tak se Sweet a Démon vydali k potůčku napít. Sweet sklonila hlavu a ponořila čumák do osvěžující vody a hltavě se napila. Démon udělal to samé co Sweet. Pak Démon přátelsky štochl a Sweet spadla do potoka. Sweet rychle vylezla a strčila Démona taky do vody a přátelsky mu olízla tvář. Démon jí to oplatil a potom ji svalil do potoka. Sweet vyskočila a pobaveně řekla: „ty jeden!" Takhle se chvilku poštuchovali. Když najednou z křoví vylezla malá fenka vlka a krčila se u stromu. Sweet vylezla z potoka a zeptala se: „ vlčice, jak se jmenuješ?" „Mlha." Řekla vlčice.„ A nechceš se přidat k nám do smečky?" zeptala se Sweet. „Jo to bych ráda!" řekla Mlha. Tak pojď, zavedeme tě k naší smečce.
řekla Sweet. „Jo, a já jsem Alfa a tohle je můj beta Démon. "řekla Sweet nadšeným hlasem a zamířila směrem ke smečce. Když dorazili, lovci už byli zpátky a měli celkem dobrý úlovek.
Pět králíků a dvě veverky. Sweet svolala všechny na jídlo a pochválila lovce za povedený úlovek. Sweet si utrhla kus libového masa z králíka a vychutnávala si jeho šťavnatou kořeněnou chuť. Když Sweet spolkla poslední kousek masa, vzal si Démon zbytek králíka a snědlo ho.
Všichni najedli a Sweet řekla:„ no, a jelikož tu dneska máme tři nové členy, Moon, Zuzku a Mlhu, kterou jsme potkali s Démonem cestou zpátky od potoka ,tak bychom jim měli určit postavení. Moon bude třetí pes." „Zuzka bude hlídkařka a mlha bude omega." Když Sweet domluvila ,už bylo docela pozdě a všichni šli spát. Sweet si lehla vedle Démona a pozorovala večerní zářivou oblohu posetou hvězdami.Démon a Sweet jak si hrajou u potoka. :D
OMG to je nejdelší kapitola, co jsem napsala!!! 1237 slov!? XD V Médiích Mlha. :)
ČTEŠ
Mountain pack
AdventureSweet je vodítková fena, její dům se ocitl v troskách. Sweet už nemá kde být a proto se vydává směrem do divočiny. Neumí lovit a ani neví jak se to dělá, rychle potřebuje najít nějakou smečku kam by mohla patřit. Podaří se jí v neznámé krajině plné...