Pov Emily
Ik zit samen met Olive in ons appartement. Ze wil helemaal niets zeggen, wat best raar is want normaal praat ze overal over. Over koetje en kalfjes, muizen, sokken, stof. Ze verzint altijd wel wat. "Olive?" vraag ik. "Ja?" zegt ze afwezig. "Ik ga de was doen, nog vieze kleren die er in moeten?" Ja, ik moet toch iets doen in het huishouden en het werd anders nog ongemakkelijker. "Ja, de kleren van het concert, ze liggen in dat plastic zakje daar," zegt ze terwijl ze naar een zakje ergens in de hoek wijst.
Ik sta op, pak het zakje, loop naar boven en ga naar de wasmachine. Ik doe de kleren in binnenstebuiten en voel in de zakken of er nog iets in zit. Opeens valt er een briefje uit. Ik laat het voor wat het is en doe alles in de wasmachine, zet hem aan en loop naar mijn kamer.
Ik zet One Direction muziek op en ga naar wattpad. Ik ga verder met mijn verhaal en lees een paar fanficties over, je raad het al, One Direction. Ja, ik ben directioner. Verrassend hè? Maar ja, Olive vind ze niet zo leuk. Zayn is mijn favoriet maar elke keer dat ik over hem begin tegen Olive is zo opeens heel boos of verdrietig.
"EM, zet nu die rot muziek af," roept ze boos, heel boos. Ik schrik een beetje, Olive is nooit boos of echt heel erg boos, maar als ze echt boos is moet je iets ergs hebben gedaan. Ik sta op van mijn bed waar ik nu lig en loop voorzichtig mijn kamer uit. Opeens zie ik dat papiertje liggen dat uit de broek is gevallen. Ik raap het op en besluit later er naar te kijken.
"Sorry, wat is er?" vraag ik maar aan Olive. "Niks, ga maar iets doen, ik wil even tijd voor mezelf," zegt ze. "Okè?" zeg ik maar het komt er meer uit als een vraag. "Wil je wat eten?" vraag ik. "Doe maar wat," hoor ik haar mompelen. Ik loop naar de keuken en ik heb opeens zin om heel uitgebreid te koken om 2 uur 's middags dus besluit ik kippenpootjes met aardappelen te maken.
Als de aardappelen in de oven zitten en de kippenpootjes al klaar zijn, pak ik het papiertje van de wasmachine erbij.
Zayn- 06-57444695
Ik denk natuurlijk meteen aan Zayn van One Direction. Ik stuur hem meteen een berichtje.
U: Zayn? Zayn van One Direction?
Als de aardappelen klaar zijn pak ik de kippenpootjes er ook bij en verdeel ze over 2 borden. Ik neem de borden mee naar de woonkamer en zie daar Olive huilen. Ik leg snel de borden op tafel neer en loop naar haar toe en ik trek haar in een knuffel.
Hoi allemaal, WE STAAN IN FREAKING #630 IN FANFICTIE!!! Super bedankt allemaal, 5 dagen op wattpad ons eerste verhaal en meteen al op #630. Vergeet niet door te voten en te commenten xD
Xx Laura en ook namens Hannah <3
JE LEEST
Over again//ft. One Direction
FanfictionOlive Smith is het zusje van Zayn Malik. Maar ze heeft hem, door een ruzie, al twee jaar niet meer gezien. Als haar vriendin Emily als verrassing kaartje heeft voor een concert van One Direction moet Olive wel mee. Alles gaat mis als ze haar broer...