Ep3. Love yourself; siapa?
>.<
"Areum~ah," irene panggil. Aku pandang dia. "Yes?" Irene tengah pandang aku, "um, takpalah! Saya dah lupa~" aku angguk, dah kenape?
Irene PoV.
Macam mana aku nak bagi tau areum? Kenapa dia tak mati? Apa yang aku patut buat untuk Yoongi?! Aku cuma nak dia je! Thats all, tapi areum mesti ade dekat mana-mana!
"Areum?" Suara yang familiar muncul. Yoongi! But.. dia panggil areum. Ugh! "Oh. Kau." Bish, dia kene respect yoongi! Boyfriend aku. "Aku nak cakap dengan kau jap." Aku nampak areum angguk, dia dengan yoongi keluar, berdiri dekat koridor.
Diorang.. perfect sangat. But yoongi still aku punya,forever.
MIN YOONGI
aku rindu dia,Areum.. Kim. Senyuman manis yang boleh membuat orang jatuh cinta. Macam dia buat kat aku, lepas dia hilang. Aku berubah.. lebih teruk dari dulu.
"Areum." Aku panggil dia, macam mana areum boleh, jatuh ke tangan ahjumma tu?[a/n: mianhe, reveluv]. "Oh. Kau." Dia cakap. Wow, still macam abang dia. "Aku nak cakap dengan kau jap." Aku dengan areum keluar dari kelas.
Aku baru perasan yang dari tadi aku asyik termenung. "Yah," dia 'click' jari dia dekat depan aku. "Kau ni, macam atukla." Atuk. "AK." Oh. "A--what? AK?" Dia buat muka 'ape bende dia ni?' Cute. Ahhhhh! Min Yoongi! Jangan fikir bukan-bukan! "Weh. Aku nak tanya ni, kita pernah jumpa ke?" Soalan tu keluar dari mulut dia.
"Yep." Aku angguk,dia tak terkejut? "Oh. Kalau.. macam tu, kau janji sesuatu kat aku?" Areum tanya: dia pandang aku, aku nampak sesuatu, tak.. orang. Dia nak keluar. "B-boleh. Ape bende?"
"Aku nak cari.. memori aku. Aku nak ingat orang yang aku cinta."
Areum cakap, as air mata keluar dari mata dia. "Aku janji. Tapi.. aku nak kau jadi yeojachingu aku.". "Boleh asalkan, kau janji." Aku angguk.
Tbc
Pendek je, taknak panjang2.
#vote&comment!
YOU ARE READING
Promises-MYG
FanfictionJanji seorang gadis kepada seorang lelaki. "Janji mesti ditepatikan?" "Psh. Tepati sangat" Adakah lelaki itu akan menepatinya? [Ongoing!]