Areum sedaya upaya mengelak yoongi apabila kejadian semalam. Dia malu dan tidak tahu nak cakap macam mana."Ruem, kau betula taknak cakap ngan dia lagi?" Sahabat dia zyu bertanya. Areum hanya geleng.
"Tak ready. Still awakward bila dah ingat." Areum luahkan kepada zyu. "Macam aku ngan dia tercium and then aku yang malu--"
"Tak yola jauh nau gi cium, kau ni pon!" Zyu menepuk belakang areum. "Heish, dari dulu aku start kenal kau dah giler. Perv gak."
Mereka gelak. "HAHA. A-aniyo! Tu diorang yang ajarla!"
Bahagian gramps
Yoongi duduk bersama geng dia tu. Yoongi hanya diam sambil memerhatikan areum, dia senyum bila teringat reaksi areum ketika yoongi mengucup dia.
"Gais hyung berangan lagi!" Maknae, jungkook itu kata. "Mana adela, kau ni kook. Mata helang ekkk!" Yoongi kata memukul kepala adiknya itu.
"KAKAKAKA! Mentang2 dah kapel berangan kuat! Tak ingat kitaorang pulakkkk" jungkook pout, hyung-hyungnya gelak. "Eishh, yela! Aku belanja makan kepsiiii!" Yoongi cakap menerima 'yesss!' Dari gengnya itu.
Yoongi gelak.
AreumKim
Jeon_1997 and 200 376 others likes..
AreumKim smile is the way :)
2000 comments
*canteknya girlfriend aku :))
Nak post sesuatu ke? Oh haah gambar hari tu tak post agi.
Areum
Ding!
Noftication yoongi fon aku di bunyikan. Dia post :) yyay.
YoongiMin
100 000 others like this
YoongiMin hitam je mampu, okey.
2000 comments...
ZyuChoi areumKim asal due2 post hitam nehhh.
YoongiMin ZyuChoi jodohla ;))AreumKim amek idea orang jeeee 😜
YoongiMin tak kesahhhAku senyum. Tak sangka dah cakap ngan dia.
"Reum! Yoongi datang kat kau!" Zyu kata kat aku. Mengelabah siyel. Waduhhh.
"Jagi~" dipanggil guna nickname untuk kapel2 tu. "Y-yoongi oppa?" Aku panggil dia camtu terus senyum si setan depan aku ni.
"Eyyy, malu pulak." *dua muka ke? Hari tu bukan main marah. "Jom keluarrr?" Yoongi tarik tangan aku. Zyu bukan tolong kalau ye pon tolong kenyit mata jer.
"Kita nak pergi mana oppa?" Aku tanya yoongi yang busy hayun tangan aku ngan dia. *comel siaaa. "Amusement park. Areum okeykan?" Aku angguk
"Aishh, comel sangatla jagi oppa ni." Dia cubit pipi aku, "yoongi!~" aku tutup muka aku ngan dua belah tangan. Malu sebab kene puji en?
(A/n: sambung nanti gais. Song malas nak matey. Dpt mc sampai khamis but bosan. HAHAHAHAH MOHON CADANGKAN GAME. PLESSSS)
VOTELA. COMMENT KALAU MAMPU. SINI SAPE ORANG MELAKA OR JOHOR? KALAU ADA KITA GENGS
YOU ARE READING
Promises-MYG
FanfictionJanji seorang gadis kepada seorang lelaki. "Janji mesti ditepatikan?" "Psh. Tepati sangat" Adakah lelaki itu akan menepatinya? [Ongoing!]