(ep4)

5 1 0
                                    

Ep4; love yourself;Cerita tentang Yoonreum.

>.<

T I M E SKIP [MOHON PAHAM SONG MALAS] two weeks after

"Areum ssi? Boleh saya cakap dengan awak?" Yoongi panggil areum. "Okey." Dia meminta diri dari kawan-kawan dia.

"Ya?" Areum menanya yoongi yang asyik memandang areum. "Saya.. suka awak--" areum peluk yoongi. "S-ssaya pun suka a-awak.."

Bruh. (a/n: so dorang dating happy ever after, like hello? Kalau ada orang sila comment,okey?)

KBS news; anak Encik Kim, kim mingyu telah menyebabkan kemalangan. Kim mingyu ada kecederaan di kepala maka yang lain masih selamat, hanya mempunyai kecederaan kecil.

Back to the present

Areum

Aku membuat senaman dengan kawan baru aku, Zyu. Dia baik, tomboy dan cantik. Dia paksa aku jangan kawan dengan irene.

"Ah! Hari ni sangat cerah!" Zyu jerit bila dia regangkan tangan dia. "Kan, Areum?"

"Ya," aku senyum. Cikgu suruh lari dua pusingan, aku dengan zyu mendahului tapi ofcourse zyu menang.

"Auhhhh!" Aku jerit. Duduk di bangku PE tu. Zyu dekat tandas buat apa pun korang tahula. Tiba-tiba terasa benda sejuk kat pipi aku ni. "Yah--"

Aku tengok siapa. "Yoongi?" Aku tanya sebab aku dengan dia dah tak cakap selama dua minggu.

"Kau nampak penat, nah." Dia hulurkan air mineral yang sejuk. "Oh. Kamsamida, yoongi." Aku ambil air tu. Dia duduk sebelah aku, suasana sunyi. Budak-budak lain tengah main volley-ball, aku tak minat volley-ball.

Tiba-tiba yoongi tarik tangan aku, dia bawak aku kesatu tempat.. rooftop.

Yoongi duduk dekat bangku yang berdekatan. "Areum," dia memanggil aku. "Duduk dekat sini." Yoongi tepuk paha dia buat aku terjejut.

"H-HA?!"

"Relax. Cepatla, kita takde masa." Yoongi pegang tangan aku memaksa sampai aku terjatuh dekat paha dia.

!¡FLASHBACK!¡

Oppa duduk dekat bangku yang berdekatan. "Areum," dia memanggil aku. "Duduk dekat sini." Oppa tepuk paha dia buat aku terjejut.

"H-HA?!"

"Relax. Cepatla, kita takde masa." Oppapegang tangan aku memaksa sampai aku terjatuh dekat paha dia.

"O-ppa?" Aku memanggil dia, ternampak yoongi tidur.

?¿END OF FLASHBACK?¿

"Y-yoongi o-ppa?" Aku keluarkan air mata. Yoongi terus memeluk aku dengan erat. "Areum dah ingatkan?"

Aku angguk. *sobs* "hey, hey. Jangan nangis depan oppa~". "Eee, cringela yoongi oppa." Aku gelak kecil

+

Okey. Maaf gais takleh update, song sakit. Jadi suspect denggi:)). Doakan takgi wad. Tak suka hospitallll.

-song
A/n: vote gak and ofcourse comment~!

Promises-MYGWhere stories live. Discover now