Bölüm 1

1K 60 38
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR BEN MELİSA NAMI DEĞER fincansuratlikiz BU BENİM İLK KİTABIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ. ARKADAŞLARIMLA YAZMAYA ÇALIŞIYORUM, YAZIM HATALARIM OLURSA KUSURA BAKMAYIN. HER BÖLÜMÜ BİRİNİZE İTHAF EDİCEM. LÜTFEN YORUM VE VOTELERİNİZİ ESİRGEMEYİN. HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ :*

###

                      "UYKU GÜVENLİ BİR YER DEĞİLDİR." -JEAN COCTEAU

1.

Pazar... Gece yarısı... Hafta sonu yatılı kalan öğrencilerin nefes sesleri özel okulun koridorlarında duyuluyordu. En iyi öğrenciler buraya kaydolurdu ve okul üniversite elde ettiği büyük başarılarla tanınırdı. Her yıl yüzde yüz başarı elde ederdi. Okuldaki öğretmenler bununla gurur duyardı.

Hava her ne kadar karanlık olsa da Mathias Despinos el fenerini kullanmadan emin adımlarla yoklamasını yaptı. Yedi yıldır bu okulda gözetmenlik yapıyordu. Okulu avuç içi gibi biliyordu.

Erkek öğrencilerden hiç birinin kız öğrencilerin tarafına geçmediğinden emin olduktan sonra yatakhanenin uzağındaki odasına çekildi. Tam odasına girmişti ki içeride birinin olduğunu fark etti. Arkasına baktı. Koltuğunda biri oturuyordu.

"Merhaba! Gelmen uzun zaman aldı."

"Sen miydin! Beni korkuttun," dedi Despinos.

"Kimi bekliyordun? İnsan kılığına girmiş bir vampir mi? Hatırlarsan gelmemi sen istemiştin."

Gözetmen el fenerini komodinin üstüne koydu ve ceketini çıkardı.

"İçeri nasıl girdin?"

"İttim açıldı. Kapıyı açık bırakmışsın."

Despinos bu kötü huyundan dolayı kendine kızdı ama sinirini belli etmedi.

"Peki artık işimize dönelim."

Bir yandan konuşarak mutfağa gitti. Mini buzdolabını açtı. Maviye çalan bir ışık odayı aydınlattı. Kendine bir içecek aldı.

"Teklifimi düşündün mü?" diye sordu.

Gölge sessizce ayağa kalktı.

"Sana cevabımı vermek için buradayım." Despinos buz dolabını kapattı.  Odası yine karanlığa bürünmüştü. Buz dolabının içinde el yordamıyla açacığı aramaya başladı. Ardından şişeyi açtı.

"Ee, cevabın ne öyleyse?" Ses tonu çok sertti.

"Cevabım hayır! Hiçbir şey almıyorsun."

Despinos' un beti benzi attı. Sinirlenmişti. Titreyen ellerle şişesini buz dolabının üzerine koyup misafire yaklaştı. Boğazından tutup duvara yapıştırdı.

"Pislik herif bana nasıl kafa tutarsın!?" Adam kurtulmaya çalıştı.

"Bırak beni."

Ama Despinos daha güçlüydü.

"İş birliği yapsan iyi olur, bilirsin asla vazgeçmem!"

Adam yine gözetmenin elinden kurtulmak için çırpındı.

"Bırak beni dedim sana! Bırak!" İşe yaramadı.

Tersine Despinos adamın boğazını daha da sıktı. Ve tehditkar bakışlarla adama yaklaştı.

"Beniimle kimse oyun oynayamaz, bunu biliyor olmalıydın!" Adam panikledi sağ eliyle komodinin el fenerini buldu.

Adam el fenerini Despinos' un kendini savunmasına fırsat vermeden kafasına geçirdi.

Gözetmen buz dolabına tutunmaya çalıştı ama başaramadı. Yere yığıldı.

Despinos' un sağ kulağından kan geliyordu. Kan parkeye yayılırken adam el fenerini yerde hareketsiz duran

Despinos' un üzerine bakıp kaçtı.

SUÇLU KİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin