Bylo to strašně příjemný a nejradši bych byl v jejích vlasech zachumlaný častěji, ale celou tuhle kouzelnou chvíli museli zkazit kluci, kteří se najednou objevili ve dveřích.
,,Vstávej ospal-..." křikli jednohlasně ale pak se zasekli.
Y/N P.O.V.
,,Yoongi?!" vyhrkli všichni zároveň.
,,J-já...M-my...Není to tak jak to vypadá!" odtáhla jsem se a odhopkala pár kroků stranou.
,,Myslel jsem si, že jdete jenom nakoupit. V jejích vlasech nic nekoupíš Gi!" Tae se procpal dopředu.
,,Jenom jsem jí chtěl dát led na nohu!"
,,Ve jejích vlasech led nekoupíš!" křikl znovu V.
,,Okay...Klid...Hlavně přestaňte řvát, není tu nic k viděn-..."
,,Ještě aby bylo" Namjoon si dal ruce v bok.
,,Nechte mě domluvit" Yoongi po nich hodil vražedný pohled a všichni ztichli.
,,Byli jsme nakoupit a ona spadla. Udělala si něco s nohou, tak jsem jí na to chtěl dát led. Konec příběhu" shrnul celou situaci.
,,To sice jo...Ale jak jste se z nákupů dostali k sobě do náruče. A-A proč na sobě má tvojí mikinu?!" zakuckal se Jimin a já vyděšeně vypískla.
,,J-já...Omlouvám se" rychle jsem si sundala mikinu a i přes bolest vyběhla z pokoje.
Všechno jsi podělala Y/N...Skvěle!
Ještě je rozhádáš. Lepší to být nemohlo. Doopravdy.
Yoongi P.O.V
,,Tak...A teď jste jí vyplašili" pokrčil rameny Tae.
,,My? To ty jsi křičel" založil jsem si ruce na hrudi.
,,A navíc...Nebyl důvod, proč se zajímat, co jsme tu dělali. A klepat by vám taky neuškodilo" vyčetl jsem jim a snažil se tvářit uraženě, ale na těch šest retardů se prostě zlobit nedá.
,,Jdu za ní. Bolí jí ta noha" vydal jsem se ze dveří, ale Jin mě chytl za rameno.
,,Jdu já" jemně mě odstrčil kousek stranou a sám zmizel ve výtahu.
,,Je dobře, že tam jde Jin. Příšte by jsi jí mohl půjčit klidně tepláky neb-...." znovu se ozval Tae
,,Hyung! Stačí!" vyjekl vyděšeně Kookie a praštil ho přes rameno.
,,Hrozná sranda. Fakt" protočil jsem očima a skočil placáka do postele.
Jimin a Hobi, kteří byli do teď ticho hlasitě skočili vedle mě a začali do mě šťouchat.
Y/N P.O.V
Došla jsem jenom kousek od hotelu, ale zastavilo mě volání mého jména.
,,A-ahoj Y/N" vysoký asiat si zadýchaně položil ruce na stehna.
,,Fuj, měl bych zase začít cvičit" snažil se popadnout dech a já se chtě nechtě zasmála.
Zmateně zvedl pohled ze země a chvíli mě propaloval pohledem, ale pak smíchu propadl taky.
,,Jsem Kim Seokjin" uklonil se.
,,Já vím. Pamatuju si tě" uchechtla jsem se.
,,Ou...Aha" nervózně se podrbal za krkem.
,,Jenom jsem chtěl říct...Nemysleli jsme to špatně, takhle se škádlíme pořád, ale teď jsme to asi přehnali"
,,V p-pohodě. Stejně jsem byla na odchodu. Gi jenom trval na tom, že mi dá led na nohu. Nehodlala jsem se nějak zdržet" snažila jsem se celou situaci nějak odlehčit, ale moc mi to nevycházelo.
ČTEŠ
Welcome [CZ]
Fiksi Penggemarp . j m × r e a d e r BTS se poprvé vydávají na turné i do Prahy, ale nejvíc je z návštěvy Česka nadšený Jimin. Nová země. Noví fanoušci a nové zážitky s ostatními členy. Jenomže se do všeho zamotá dívka, která změní Jiminovi veškeré plány.