3. Нууц

1.5K 176 6
                                    

A/N: Энийг од нь 15+ болохыг хүлээсэн чинь хүрэхгүй юм бнөө. Хүрэхийг нь хүлээвэл хэдэн жилдээ бүтэхгүй юм шиг байна. Сонирхолгүй байвал хэлээрэй юу ч хэлэхгүй байвал мэдэхгүй шүү дээ тиймээ.

Заа байж байгаарай. Яана гэлээ. Аан тийн эхлээд хоёр халбага сүү хийнэ тэгээд нэг халбага ус? Аа үгүй ээ 4н халбага ус хийнэ. Тэгээд таглаад сэгсрэнэ.

Хүүдээ сүүг нь найруулаад халуун бүлээнийг үзэхээр амсаж үзтэл ӨӨӨ БУРХАН МИНЬ энэ үнэхээр гоё амттай юмаа.

Тэхён хүүгээ тэврэн угжийг нь өгөнгөө хүүтэйгээ ярина.

" Тэквонаа миний хүү ийм гоё амттай юмыг ганцаараа уух гоё байна уу? Аав нь ч гэсэн ууж болно биздээ тэ? Миний хүү ээждээ битгий хэлээрэй"

Тэхён хүүгээ унтуулчихаад өөрөө гал тгооныхоо өрөөнд орон хүүгийнхээ сүүнээс найруулан ууна.

---------------------------------------------------------------

Хэдэн цагийн дараа Ина ажлаа зохицуулчхаад " Хайраа би ирлээ. Хүү нь яаж байна?" гэсээр гэртээ орж иртэл гэрээс нь огт чимээ гарсангүй. Гайхан өрөөнүүдээр явтал Тэхён, Тэквон хоёр тэдний өрөөнд хамтдаа унтаж байх нь тэр. Ина инээмсэглэн гал тгооны өрөөрүүгээ ороод инээмсэглэл нь хормыг төдийд алга боллоо. Учир нь хоолны ширээн дээр БҮҮҮҮМ

------------------------------------------------------------

Инагийн талаас

Төрсөн гэдэг шалтгаанаар зүгээр л нэг гэрийн авгай болмооргүй байлаа. Дутах зүйлгүй ч гэсэн би өөрийнхөө ажлыг хиймээр байна. Тиймээс өнөөдөр ажил дээрээ очиж гэрээр хийх ажлуудаа аван замаараа хүүдээ живх, угж зэрэг зүйлсийг аван гэртээ ирлээ.

" Хайраа би ирлээ. Хүү нь яаж байна"

Юу вэ? Гараад явчихсан юм байхдаа. Бүх өрөөнүүдээр явж үзэж байтал Тэхён хүүтэйгээ орон дээр тэврэлдэн унтаж байлаа. Тэквон аавтайгаа усны дусал шиг адилхан юмаа. Ким Тэхёны хүү биш гэчихвий гэсэн шиг л.

Унтамхай залуудаа хоол хийхээр гал тогоо руу орлоо. 0.0

Ширээн дээр 3,4н угж бас хоосон сүүний хайрцаг байлаа. Хүүхдэд ийм их сүү өгчихсөн хэрэг үү?

Тэквон зүгээр унтаж байгаа учир гэдэс нь зүгээр байх. Гэхдээ ийм их сүү өгөөд тэнэг амьтан шүү.

Хоолоо хийн зогсож байтал дээд давхраас Тэхёны орилох дуу гарлаа. Очтол Тэхён : Инаа би яг үхэхнээ гэдэс гэдэс

CUTIE HUSBAND☝Onde histórias criam vida. Descubra agora