Melis'in ağzından ;
Kafamı sıradan kaldırdığımda Elif'in alaycı bakışlarını üstümde hissettim. Tanrım , yüzümde yine izler oluşmuştu. O kadar yorgundum ki ilk dersten üçüncü dersin tenefüsüne kadar uyumuştum. Okuldan nefret ediyordum. Son senemiz olduğu için biraz şanslıyım. Ondan sonra bu lanet olası okuldan ve hiç ama hiç sevmediğimiz bu şehirden ayrılacağız. Nasıl mı ? Orasını biz de bilmiyoruz.
En yakın dostum ayaklandığında yüzümü umursamadan peşine takıldım. Nereye gideceğini çok iyi biliyordum. Tabi ki de Kerem ve Araf'ın sınıflarının olduğu kata. Kerem ve Araf...Kalbimizi dört senedir esir eden en yakın dostlar. Okulun çapkınları , kötu çocukları da diyebilirim. Ne yazık ki biz onların kötü kızları olamadık.
Tüm koridoru turlamıştık. Elif çaresizce bana döndü ve " Kesin okula gelmediler."dedi. Önemsememeye çalışarak "Neyse ya." dedim. Aslına bakarsanız deli gibi önemsiyordum. Aşk ya da takıntı , bu her neyse beni yiyip bitiren bir şeydi. Elif'i kolundan tutup kızlar tuvaletine çekeledim. Arka cebimden sigarayı çıkardım . Elif'e bir dal uzattığımda kabul etti. Nadiren içerdi.
İçeriye giren kızlar yüzünden sigara keyfim yarıda kesilmişti. Kızıl saçlı hatun ve çetesi , rujlarını tazelemek için ayna karşısına geçtiler. Kızıl olan yani hatun dediğim kız Ayça , Kerem'in gündelik sevgililerinden biriydi. Kerem ile yattıklarını hatta hikayelerinin okul efsanesi olduğunu söyleyebilirim. Kerem'e göre sadece eğlence olan Ayça bunu kabullenmez ve Kerem'i sahiplenirdi.
Aynadan dik dik bize baktıklarını farkettiğimde Elif'i dürttüm. Sigaramı yere atıp söndürdüm. Ayça "Nasıl olur da bir kız böyle bir iğrençliği yapar anlayamıyorum. Cildinizin bu kadar berbat görünmesinin sebebi bu olmalı. Sizinle kimsenin takılmamasınında . " dedi. Elif sinirden gülerek kafasını ona çevirdi ve " Seninde kendine olan güveninin bir sebebi olmalı. Mesela her gün altina girdiğin Kerem yüzünden olabilir mi ?"dedi. Gülerek Elif'e destek verdim " Kesinlikle , yoksa o iğrenç at suratı bu kadar prim yapamazdı. Saksocu Ayça. " dedim. Kızıl hatun 0 - Çılgın Biz 1 . FIGHTING !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçaklı
Fiksi RemajaBir defter , monoton giden tüm hayatımızı değiştirebilirdi. Hayır öyle kötü sayılabilecek kızlardan değildik ve okulun kötü çocukları bize aşık falanda değildi. Aslına bakarsanız takıntılı insanların teki bile sayılabiliriz.Belayı biz bulmuyoruz.Bel...