» SMOLBEAN «

1.7K 125 8
                                    

Neměla jsi slov.

,,S Finnem a Nickem můžete být tady nebo u nich a Nick vás bude hlídat"

To mi taky došlo pomyslela sis.

Nemohle jsi mamce říct, že s Finnem nehodláš být v kontaktu, protože by si dělala starosti.

A jak by reagoval Finn, kdyby se k němu doneslo, že s ním nehodláš v blízké době trávit čas?
Myslel by si, že jsi naštvaná a to nechceš.
Kývnula jsi tedy hlavou na důkaz toho, že rozumíš.

*cink*

Messenger chat:

Curly head💘: Tesim se na tebe xd
Zobrazeno 9:03

Reality:

Na tvé tváři se objevil nepatrný úsměv, ale ten zmizel hned, jak sis vzpomněla na to, že tvůj táta má zítra volno.
To znamená, že se s Finnem uvidíš už zítra.

Zvedla jsi se od stolu, vzala svůj talíř a dala ho do myčky.

Vyběhla jsi schody a zavřela jsi se ve svém pokoji.

Tvoje mysl zpanikařila.

Všechny tvoje myšlenky se honily okolo Finna., okolo toho, že s ním budeš muset trávit čas.

A aby toho nebylo málo, tvoje pocity na tom také nebyly zrovna nejlépe, protože každou tvou myšlenku na Finna, doprovázel také ten pocit.

Ten pocit motýlků v podbříšku, ale také ten pocit, který ti nahání strach.
Strach z něčeho neznámého.

-

Den odjezdu do lázní (z Finnova pohledu):

Celý den jsem se na y/n strašně těšil.
Jsem si jistý, že až budeme spolu, všechno si vyříkáme a budeme zas v pohodě.

Ve škole jsem se s ní nesetkal.

S y/n se hádáme vážně jen občas, ale moc to neřeším, ale teď je to jiné.
Je to proto, že vždy když se hádáme, tak vím důvod, ale teď to tak není a to mě děsí.

Je to jakobych se bál, že bych jí mohl ztratit.

-

Messenger chat:

Vy: budeme u
nas nebo u vas?

smolbean💞: idk/idc xd

Vy: k, vyzvednu te
za 10minut :p



Sup!

Vím, vím, krátká kapitola, ale lepší než nic! xd

—od tohohle příběhu jsem nic moc nečekala, ale v průměru každou kapitolu čte 35+ lidí!💘

Jsem za to neskutečně vděčná!!💓

 C U R L Y H E A D || finn wolfhard & tyKde žijí příběhy. Začni objevovat