» LISTERINE «

3.6K 146 14
                                    

,,Kdo točí?" Zeptal se nedočkavě kudrnatý kluk vedle tebe.

,,Millie, ty točíš až po mě" odpověděla jsi mu se škodolibým úsměvem.

,,Jen se těším, až ti budu moct zadat úkol" ozval se ten kudrnatý kluk a přitáhl si tě k sobě.

,,Radši místo přemýšlení nad úkolováním lidí jdi zavřít okno, je tady zima" Ozval se Noah.
Sadie kývla hlavou na souhlas a podívala se na Finna a ten se zvedl s tím že připouští, že se v tvém pokoji začíná ochlazovat.

,,Počkat!" zastavila ho Millie.

Na Finnově obličeji naskočil nechápavý výraz, ale ten zmizel hned potom jak si všimne hrdla lahve, které směřovalo jeho směrem.

,,Pravda nebo úkol?" zeptala se Millie natěšeně.

,,Úkol" Finn nejistě odpověděl a sednul si zpátky k tobě.

Millie se zamyslí. ,,..Nauč někoho líbat!" zesmála se.

,,To jako fakt?" ozvalo se téměř neslyšně u tvého ucha.

,,Kdo tady z vás ještě nemá za sebou svoje první making-out?" ozvalo se znovu už trochu hlasitěji z toho samého místa.

Nastalo ticho.

,,J-já" ozval se nejmladší Noah.

Na to se k Noahovi naklonila Millie a rozcuchala mu vlasy.

,,No jó prc-" Millie nestačila dopovědět větu, protože jí do toho skočil Finn.

,,Tebe fakt cucat nehodlám" zasmál se sarkasticky Finn a ohlédl se kolem sebe s očekáváním v očích.

Znervóznělas.

,,Vždyť nemusí plnit jednu pravdu a jeden úkol, ne?" řekla Sadie s nadzvednutým obočím.

Na Finnově obličeji byla najednou vidět naděje.

,,-Ale to sis pročerpal" Vysmála ses mu a on tě šťouchl do boku hned jak jsi dořekla větu.

,,To se neříká!Teď se tady budu muset cucat s Noahem!!"

,,Co ty víš?" Namítla jsi.

,,Ještě všichni neodpověděli!!"
dodalas a začala se bát.

Finn si tě přejel pohledem.
,,Líbala ses ty někdy?" zeptal se tě sarkasticky.

,,Vlastně..mož-"

,,Takže ne.., Teda určitě ne, jinak bych to věděl!!" Finn vykřikl se smíchem v hlase.

Nervózně ses podívala na Millie.

,,Nemáš se za co stydět" Millie řekla hned jak si všimla toho, že na ní zíráš a čekáš, co řekne.

,,Je to jenom úkol" Finn se zatvářil jako kdyby o nic nešlo.

,,Aspoň se pak před svým prvním rande nebudeš muset koukat na kissing tutoriály" ozve se Finn znovu.

Musíš se zasmát nad tím, jak je stupidní.

,,Dobře..., Ale pohni si" řekla jsi rychle aby sis to potom nerozmyslela.
zvedla ses a namířila sis to do koupelny.

,,Co děláš?" Ozval se za tebou Finn se smíchem.

,,Jdu si vypláchnout pusu po tom vašem sýrovým popcornu!!" zasmála ses.

,,Měl bys taky jít!!" dodala jsi před tím než sis naplnila pusu listerinem.
.
.
,,Podej mi to" Finn se nečekaně objevil ve dveřích a ty ses zakuckala.

Na to Finna chytl záchvat smíchu.

Vyplivla jsi zbytek listerinu který jsi ještě neměla na tryčku.

,,Radši se převlíkni, protože až si budeš psát do životopisu že ses cucala s Wolfhardem, tak tam asi nebudeš chtít mít napsáno že jsi při tom měla pokecaný tričko listerinem" Finn řekl a vezme ti lahev s listerinem.

,,Příště na to dám dětskou pojistku, aby sis ten životopis fakt nezkazila" Dodá před tím, než odejdeš z koupelny, aby ses mohla převléct.

Vejdeš do svého pokoje a ze skříně si vezmeš čisté tričko.

,,Jdu se ještě převlíknout" sdělila jsi a zachychotala se, protože ti hlavou proletěl flashback na Finnův nakažlivý smích který se rozlehl po celé koupelně po tom, co ses zakuckala listerinem.

Vešla do ložnice tvých rodičů a převlékneš se tam.

Sup!

Pro začátek:

-V tomhle příběhu se s tebou Finn zná od dětství a jste blízcí kamarádi.
-Je začátek léta.
-Bude to napínavý xd

 C U R L Y H E A D || finn wolfhard & tyKde žijí příběhy. Začni objevovat