Moje mysl zpanikařila.
Na moodswings jsem si u y/n už zvykl, ale tohle mě zaskočilo.Automaticky jsem jí objal a šeptal jí slova která jí měla uklidnit stejně, jako to dělávala ona.
,,To bude dobrý..Jestli je to kvůli mě, omlouvám se." Pošeptal jsem jí.
y/n jen zavrtěla hlavou a pohledem se zaryla do mých očí.
Hřbetem ruky jsem jí opatrně setřel slzu která se jí kutálela po tváři.
Dnes už se toho už přihodilo dost, ale to nejnapínavější prý vždy přichází večer. To se mi potvrdilo, protože se ke mně znenadání y/n začala přibližovat.
S tím přicházel i extra balíček zběsilých motýlků a ještě další dva balíčky zdarma. Ach jak já miluju motýly.
Celý svět se najednou zastavil.Teda kromě těch blbejch motýlů..
Ještě naposledy jsem zamrkal, abych se ujistil, že se mi to nezdá a políbil jsem jí.
Né že by mi nějak vadilo zdílet s y/n něco takovýho, jen.. Tohle bylo.. Jiný.
Tím mám na mysli, že nic ze vztahů co jsem měl před y/n jsem nemyslel nějak vážně.U ní jsem cítil něco.. nového.
Proto jsem se bál jí.. Milovat. Bál jsem se, že bych jí ublížil.Ještě chvilku jsem přemýšlel, ale pak jsem všechno hodil za hlavu, protože jsem věděl, že y/n je opravdu někdo ke komu něco cítím.
Moje ruce brouzdaly po jejích bocích, ale pak se přesunuly na něco zajímavějšího. Zadek.
Reakce y/n nebyla zrovna kladná, protože mě kousla do rtu.
Nevědomky jsem se usmál do polibku.,,Chceš válku?" Položil jsem otázku, ale na odpověď jsem nečekal.
Hladově jsem se přesunul na její krk.
Pro y/n to bylo něco úplně nového, takže zalapala po dechu.
,,Finne.."
ČTEŠ
C U R L Y H E A D || finn wolfhard & ty
Fanfiction,,Radši se převlíkni, protože až si budeš psát do životopisu že ses cucala s Wolfhardem, tak tam asi nebudeš chtít mít napsáno že jsi při tom měla pokecaný tričko listerinem" (všem postavám v příběhu je 15-17)