» NICK THE BUSY MOMMY «

1.8K 130 13
                                    

,,Na co se to díváš?!" vyvalil na Finna Noah a začal se smát.

,,Nic pro malý děti." řekl sarkasticky Finn, došel k pracovnímu stolu a vypnul počítač.

Noah se přestal smát a nahodil vážný výraz.

,,Jsi možná starší, ale pořád ti chybí ještě jeden rok aby ses mohl dívat na porno!" ušklíbla se Sadie.

,,Ok, ale já nejsem jedinej kdo tohle 'pravidlo' porušil. Že ano, Calebe?!!" Finn se to snažil všechno zakecat.

Caleb se na Finna podíval takovým tím výrazem 'nevím o čem to mluvíš' a rozhodil rukama.

,,Já už bych radši na nic ne-" nestačila doříct větu Millie, protože jsi jí do toho skočila

,,Bože, tak zapněte CDčko." řekla jsi s humorem a z podpostele jsi vytáhla Finnovu krabici s CDčky.

,,Jen aby tam nebylo další porno." řekl Noah a namířil si to k tobě.

Slezla jsi z postele a klekla sis ke krabici, aby ses podívala, co všechno za CDčka Finn vlastně má.

,,Na co se chcete koukat?" zeptala ses.

Na to se k tobě nahrnula vlna teenagerů a usadila se kolem krabice s cédéčky.
Teď jste všichni seděli necpaní kolem té jedné krabice.

sardinky pomyslela sis.

,,Jsou tam spíš horory a 80's drama." řekl Noah po chvilce pohrabování v té krabici.

,,Tak to si rovnou můžeme pustit E.T. volá domů." řekla se smíchem Millie.

,,Tak pusťte drama."  řekl otráveně Gaten, z krabice vylovil nějaké CDčko a vyhoupl se na nohy.

,,Pujč mi to." řekl Finn, vzal Gatenovi CDčko a namířil si to do obíváku.

-
-

V polovině filmu se k vám přidal i Nick, který snědl asi polovinu mísi pop-cornu a zabral asi třičtvrtě gauče.

,,Nemáte hlad?" zeptal se Nick a přitáhl si k sobě Rosie. (Jestli vám to nedošlo, tak Rosie je pes.)

,,Ani ne, až budeme mít hlad tak si něco vezmeme." řekl Finn a ohlédl se, aby se ujistil, že všichni s jeho návrhem souhlasili.

,,Tak já objednám zatím jenom pizzu." řekl Nick a natáhl se pro svůj mobil.

Noah zběsile kýval na souhlas.
,,Hawaii!!" řek nadšeně Noah.

,,Ananas na pizzu nepatří!" namítl Caleb.

Noah se zamračil a povzdychl si.

,,Ehm..Já jsem Vegan.." řekne Sadie a podívala se na Nicka omluvným pohledem.

,,Tak toho objednáme trošku víc.." pokrčil rameny Nick a radši si došel pro svůj laptop.

,,Já věděl že ho nemáme nechávat objednávat jídlo." řekl tiše Finn a položil si hlavu do dlaní.

Hned jak to ale Finn dořekl, vrátil se Nick už s laptopen v jedné a s propiskou v druhé ruce.

,,Je z vás ještě někdo Vegan?" zeptal se Nick vážným tónem.

,,Jen já." řekla Sadie.

,,Neznám žádný fast foodový stránky pro Vegany, takže si asi budeš muset něco vybrat sama a já to objednám." řekl Nick, ale pořád se věnoval obrazovce laptopu.

,,Á.." načal větu Nick. ,,Ta.., Ta pizza!Jakej druh?" dopověděl Nick a otočil se na Finna.

,,Já nevím, asi budeme muset mít půlku Hawaii a půlku něčeho jinýho."
řekl Finn, zatímco sledoval Noaha aby se ujistil, jestli náhodou nezměnil svůj názor.

,,Třeba..Šunkovou?" navrhl Gaten a Noah jen nadzvedl obočí.

,,Šun-kovou?" zopakoval znechuceně Noah.

,,Tak ty jí jíst nebudeš." reagoval Caleb na Noahovo znechucení a Nick už si s námi nevěděl rady.

,,Takže půl Hawaii, půl šunka??" ujišťoval se Nick.

,,Půl Hawaii, půl šunka." Millie pokývala hlavou na souhlas.

,,Sads, ty si něco najdi a já to objednám zvlášť." Nick podal laptop Sadie.



Sup! Je tady další část tohohle příběhu a bude to napínavý!

So stay tuned!!💘

 C U R L Y H E A D || finn wolfhard & tyKde žijí příběhy. Začni objevovat