Aşkın Sonsuzluğu

3.8K 96 12
                                    

Ask.. Kimileri icin bir omur kimileri icin tek gecelik bir zevk. Hani arada tatile cikarsin. Koyune, yazligina, tatile vs. Ve o yola cikarken hazirlanirsiniz. Sanki baska bi dunyaya gececek gibi. Askta oyleydi iste. Hazirlandik hazirlandik. Sonunda sevdamizla yetindik. Mavinin bile golgesi siyahken, bu neyin sonsuzluguydu acaba? Hani gulersin ya. Ama arada gulmek icin gulersin. Herhangi bi neden ararsin gulumsemeye. Iste o gulumsemem sendin. Ben issiz yerlerde aradim seni. Olacagin yerlerden cok, olamicagin issiz yerler. Sadece sevgimle yetindim. Sonunda da sonsuzlukla karsilastim. Ama bu askin sonsuzlugu degildi, yalnizligin bükücü alistirmasiydi belki de. Simdileri ask bok olmus buralarda. Eskileri kadar guzel veya tatlı degil artik. 7,8 yasindaki cocuklarin bile oyuncagi olmus ask. Facebookta "kadinim" diye yazilar yazip, eversi gun onu "hayat kadini" olarak gormus olmus ask by zamanlarda. Evet güzel gunler mazide kalmis. Cunku biz kucukken mutlu degil miydik? Kucukken dert tasa mi vardi? Tasolarimizla dahi mutluyduk. Sevmek ayip paran yoksa cebinde. Dayanamiyorum gucum yok. Mutlu olmak haram bana. Beni susarken bölme.. Bolme ki susayim biraz. Bolme ki dertlerimle basbasa kalayim. Cok dusunuyosu. diyolar. Yeter diyolar. Ama kurtulmaliyim bu islerden. Bak ahmet amcaya gecen sene kaybetti safiye teyzeyi. 60 sene beraber yasadilar. Sonra tek basina kaldi. Askin sonu yok anliyor musunuz? Sonunda dertlerle kalan hep biziz. Tek basimiza kalan biziz. Kucuk yaslarda aska kapilmayin bence. Hayatınızı oyle yasayamazsiniz. Ileride sadece ona tutulun ama kucuk yaslarda olmasin bu. Cunku cok karisiliyor. Hayatini yasamak sana kalmiyor. Benim bi sozum var bu konu hakkinda; " Zamani geldiginde olecek olan benim Birakinda istedigim gibi yasayayim. " gibisinden.

Hayata garbini saglam alicaksin. Sokak kavgasi degil bu hayat kavgasi. Yakma canini. Uzme kendini.Yumrugunu cikardigin andan dusuneceksin sonunu. Onunu arkani iyi taniyacaksin. Ve icim agriliydi yine. Yine o agriyla uyandim. Insanin ici agrir mi hic? Agriyor iste. dibe yuvarlaniyorum. Agir geliyorum kendime.. kendime birikiyorum kendimi yabancilastirarak kendime.. Taniyamiyorum cogu zaman beni. En sevdigim cicek adlarını bile unutuyorum bazen. Geliyor muydum yoksa gidiyor muydum bilmiyorum!?

beni susarken bölmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin