Merdivenleri üçer beşer atlayarak odama çıktım. Odamın kapısını açtığımda o ağır koku yüzüme vurdu. Yere baktığımda her yerde kanlı ayak izleri vardı. Ayak izlerini takip ettim. Yatağımın yanında bitiyordu, içerisi çok ağır kokmuştu. Tam çığlık atacaktım, arkamdan bir el ağzımı kapattı. Elindeki bayıltıcı iğneyi kalçama saplamıştı. Gözlerimi açtığımda depo gibi büyük bir yerde, küçük bir pencereden vuran güneş ışığıyla irkildim. Ellerim bacaklarım sandalye ye bağlıydı. Ne kadar çırpınsam da ellerimi çözemedim.
-Kimse yok mu, burası da neresi?
Kapı yavaşça gıcık bir sesle açıldı. Bir adam çıktı, kel birisiydi yüzünün yarısı yanmış, çok korkunç gözüküyordu.
-Burası da neresi? , neden getirdiniz beni buraya?, sen de kimsin?, kimse yok mu? lütfen yardım edin.
-Boşuna çırpınma küçük hanım burada seni kimse duyamaz.
Galiba bir şey fark etmiştim. Dişleri çok uzun ve çok sivriydi.
-Sen kimsin? ne istiyorsun benden?
-Ben Alex, Jack'in en büyük düşmanıyım. Bu güne kadar Jack 'in bütün sevdiklerini öldürdüm.
Diyerek yanıma yaklaştı. Masanın üstün de duran bandı dişleriyle bir parça kopararak ağzıma yapıştırdı. 'Şimdi ise senin sıran geldi' diyerek yüzüme doğru eğildi. Boğazımı ısıracaktı ki içeriye koşarak Jack girdi ve Alex ' in üzerine atladı. Masada duran içki şişesini alarak Alex' in kafasına vurdu. Alex bayılmıştı. Jack ellerimi çözdü ' çabuk ol buradan uzaklaşmalıyız'.
Koridorun sonundaki kapıdan hemen dışarı çıktık.
Aceleden dolayı biraz kısa olmuş olabilir. Kalanını yarın devam ettireceğim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUSUZ " ASKIDA "
VampiriKarina ailesiyle birlikte yaşayan bir kızdır.Doğum gününde olan olaylar hayatını değiştirecek.Hayatı eskisi gibi olamayacak.