အပိုင္း (၂၁)

165 18 14
                                    

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

ChaeLinအိမ္ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အေျပးအလႊားနဲ႔ အခန္းထဲက အိပ္ရာေပၚမွာ ေမ့က်န္ခဲ့သည့္ ဖုန္းကို အျမန္ေကာက္စစ္သည္ (GDဆီကမ်ား msgေလး တစ္ေစာင္တစ္ေလမ်ားဝင္ေလမလားလို႔)

သို႔ေသာ္..ေမၽွာ္လင့္ထားတာထက္ကို လြန္လြန္မင္းမင္း missed callေတြ တစ္ေလွႀကီးဝင္ေနသည္...

"...သြားပါၿပီ ဖုန္းက်န္ခဲ့တာ ငါ့အမွား ဟင္း ထင္ေတာ့ထင္သား oppaမွာအေၾကာင္းတစ္ခုခုရွိလို႔ မလာႏုိင္တာျဖစ္မွာပါလို႔..🙀

Chae စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔..အိပ္ရာေပၚ လွဲအိပ္ပစ္လိုက္သည္...

ဖုန္းျပန္ေခၚမလို႔စဥ္းစားမိေပမယ့္ မေခၚျဖစ္ေတာ့ပဲ သူ႔ဆီ လူကိုယ္တိုင္သြားေတြ႕ဖို႔ပဲ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္..

သူchaeဖုန္းမကိုင္လို႔ အထင္လြဲသြားမွာစိုးတာလဲ ပါသည္..

ဖုန္းကို အိတ္ထဲေကာက္ထည့္ အေပၚအကၤ ီ်တစ္ထပ္ေကာက္ဝတ္ၿပီး ေအာက္ထပ္ကို အျမန္ဆင္းလာခဲ့သည္.

ဒီေန႔တစ္ေန႔ သူ႔မ်က္ႏွာကိုမွ မျမင္ရရင္ chae ရူးသြားမလားေတာင္မသိ..အထင္လြဲမိတဲ့အတြြက္လည္း အားနာမိသည္..

< 🙀 မျဖစ္ပါဘူးေလ သူ႔ဆီသြားမွကိုျဖစ္မွာပါ...>

ကားစက္ႏုိးၿပီး ခပ္ျမန္ျမန္ေမာင္းလာခဲ့သည္.. အိမ္ကလူေတြကိုလည္း တစ္ေယာက္မွ ဘာမွမေျပာခဲ့ရ..

ကိစၥမရွိပါဘူးေလ ခဏေနျပန္လာမွာပဲကို..

YGမွာေတာ့ ဒီအခိ်န္ႀကီးထိ ရွိလိမ့္မယ္မထင္..သူ႔မိဘေတြအိမ္မွာမ်ားလား...ဒါေပမယ့္ အေတြးေတြသာေတြးေနတာ ကိုယ္ေမာင္းလာတာက တျခားလမ္း..

ရုတ္တရက္ကိုယ္ေမာင္းလာတဲ့လမ္းကိုၾကည့္ေတာ့မွ သတိရသြားသည္.. တစ္ခါက Chae ေက်ာင္းသြားရင္း GD ကားကိုေတြ႕လိုက္လို႔ ေက်ာင္းလစ္ၿပီး ေနာက္ေယာင္ခံလိုက္လာတာ သူေနတဲ့ ကြန္ဒိုကို မထင္မွတ္ပဲသိလိုက္ဖူးသည္.. ခုသူအဲ့မွာမ်ားရွိမလားပဲ...

(A/N : မႏုိင္စိန္ Lee Chae Lin😖)

Chae ေတြ႕လိုေတြ႕ျငား  သူ႔ကြန္ဒိုရွိရာ ကားကို ဦးတည္ၿပီးေမာင္းလိုက္သည္..

 MY  VIP [Completed] Where stories live. Discover now