Kalbime Dokunuyorsun... 3.bölüm

35 2 1
                                    

yeni bir sabah ve umutlarımı sulayacak şeylerin yaşanması için yeni saniyeler,dakikalar ve dop dolu bir 24 saat... Herkese günaydın!

saat 8.30

acaba kahvaltı etti mi ? yanındaki teyze iyi davranıyor mudur acaba min seok'a ?

....

saat 11.09

acaba uyandı mı? acaba alarm kuruyor mudur uyanmak için? yoksa saatli bomba teyzecik mi uyandırıyordur?

En iyisi güzel bir kek yapıp teyzeye götüreyim..Hem muhabbet ederken min seokçuğumu da görürüm.Evet evet en iyisi şimdi kek yapayım 4-5 gibi giderim onların evine ayyy heyecan bastı yahu.

Şimdi mutfağa gidip dolaptan malzemelere bakayım.Gerekli olan şeyler vardır inş.

yumurta-süt-un

hepsi tamam.Artık başlayalım arkadanda  EXO-365 çalsın ohh mis.

''çırptım ,çırptım karıtırdım

kendimi seninle yarıştırdım,

Min seokçuğuma kek yaptım...''

şimdi aım adım kek yapma qyff programına başlayalım.

ilk olarak yumurta çırpılır.sonra süt konulur.Sonra da un ayy ne kolaymış be.

Kıvama gelincede fırına atarım artık.

5-10 DK SONRA..

Eveeet kıvama geldi artık fırına yolcu etmeliyiz.Fırın kapağı açılır ve fırına yolcumuzu yollarız.200 derecede bekletilen fırına benzin modunda elektrik vererek seyahatimizin ilk durağına doğru hareket edilir.dırırıırrı~~

30 DK SONRA..

yaklaşık 30 dk oldu artık pişmiştir bu kek..Ayy düşündükçe deliriyorum ha.Min seok bu keki yiyecek ve ''ne kadar tatlı kekmiş '' diyecek.

Çıkaralım artık.fırını açıp keke bakalım.Ayyy!!!!!! Bune be! yanmış bu! Allah kahretsin bu internetteki kek tarifçilerine! topunuz kurusun sürtükler! 200 derecede yaptıkta ne oldu elektrikçiler zengin oldu vallahi.Yanık manık gider o be.Boşver hem çikolata sürdüm derim :)

Eh ama bu kabarmamışta.Ayy kalıptanda çıkmıyor.Kırk yılda bir kek yaparım o da yanık-kabarık olmayan-kalıpla ilişkiye girmiş bir biçimde olur zaten.

Tadına bakalım . Zar zor çıkacak nasılsa kalıptan tat çok önemli.Yoksa min Seokkie yemez :(

Allah benim belamı versin! bunda ne tat var ne de birşey ya!!!!!!! Anladık ki ne netizenlere güveneceksin ne de yazarlara..

Ne yapıcam şimdi ben? Ortada ürün yok.Ama aslında var .Bunu götürürsem kadıncağız bieti keser :( min seok da zehirlenir . Off off!

En iyi fikir hazır kimbap alıp ben yaptım deyip götürmek.Hihih cin zekalı ben ya.Hemen giyinip çıkayım.Min seokkie'ye hamarat ustaların elinden çıkma kimbapçıkları götüreyim.Kesin o teyzecik beni maharetli birisi sanacak.Olsun yalandan da olsa bir kere bu sözle anılmak hoş olmalı.

(Min seok cephesi)

büyükanneeğğğğ!!

Hadi hazırlan gidelim. Bizi bekliyorlar.İlk defa bir yere gideceğiz ve sen hazırlanamıyorsun ya!!

Büyükanne: Ay tamam tamam geldik işte bak nasıl olmuşum?

Min seok : fuyt fuyyyyyttt (ıslık sei yapmaya çalıştım :D ) Çok taş olmuşsun büyükanne ne dersin belki yolda birisini buluruz sana :D

Büyükanne : deli oğlan . Sanki bana kız bakmaya gidiyoruz.Gittiğimizde Seo Won teyzeciğine saygılı ol.Onun sınavından geçersen herkesten geçersin.

Min seok:Hiç de istemiyorum ama gidelim . Sen olmasan hayatta gitmem vallahi.İnşallah gittiğimize değer.

Ben çıkıyorum arkadan gel sende . 

Büyükanne: Yok bekle benide . Hazırım gidelim.Ay ama bir dakika. Karşıda bir kız var.Çok sevdim o kızı. Ocakta yemeğimi bıraktım .Anahtarları ona verelim. Hem köpeğe baksın hem de yemeğe.Çok iyi kız vallahi.Belki yatıya kalırız Seo Won teyzende belli mi olur :D 

(Hande cephesi)

Sonunda hazırlandım.Alt tarafı bir markete gidiyorum yahu ne bu hazırlık? Hızlıca gitmeliyim. Anahtarları unutmuş numarası yapıpta mı gitsem :D ne akıllıyım ha :D En iyi fikir bu .Anahtarları almayayım.Hadi gidelim.

Ayakkabılarımı da alayım.Hoop ! gidelim.

(kapı açılır.Karşısında Büyükanne ve Min seok'u görür)

AAAAAA~~ Merhaba büyükanneciğim~

Büyükanne: Merhaba kızım.Nasılsın?

Hande: İyiyim.Sizi sormalı? Çok güzel olmuşsunuz.Bir yere mi gidiyordunuz? Yoksa? Ay olamaz.Bende tam dışarı çıkıyordum.Bana oturmaya mı geldiniz? Çok özür dilerim.Ama siz geçin oturun ben gelirim.

Büyükanne: Yok kızım.Biz ayıptır söylemesi Min Seok için kız randevusuna gidiyoruz.Uzakta bir yerde olduğu için belki geç döneriz belkide dönemeyiz.Sende iyi bir kıza benziyorsun Ben  de zahmet olmazsa anahtarları sana verecektim eve göz kulak olur musun diye.

Hande: Ne? K-kız randevusu mu ? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbime Dokunuyorsun...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin