Hannover Champions

21 0 0
                                    

Hannoverští Šampioni je můj nový tým vzniklý dne 9.4 2018. Jsme malá parta lidí se zásobou RB a blupíme dvojice aktíků.
Aktuální GP od 4340+ takže se umístíme top ten GP
Hledám nějakého VIP , který nechce platbu pasem. Budu ráda. Jakožto admin držím 3místa. Jedno obsazeno a rezervováno a další se možná obsadí.
Momentálně sháním osoby co umí blupit
Pokud máš zájem přidat se do nového pilného týmu a splnuješ tyto podmínky ozvi se:
Podmínky:
-RB 400+
-pokud ne RB tak zásoba paží( musíte být schopni odrodit více než dvě hříbata s aktuálkou jelikož ne vždy se narodí hned hřebec i klisna)
-umět sehnat diovku
-blupit umět nebo mít chrony a náladu se doučiti
-mít 300+ koní na RB
-mít 8-10 karmy a vysvětlit starátu.
-nejlépe být aktivní každý den na odpovědi a o víkendu na blup
-nekrást a být slušný

Co můžete čekat od týmu?
Zbarvení koní na trofej, příjemnou partu a zkušenosti, zábavu.
Později i odměnu ze zisků.

Pokud máte obyčejný profil je dobré mít čas a volnou farmu pro týmový koně. Pokud máte více než 400 koní trvám na předplatném... A dohozovích koních na situaci kdybych nemohla já dohazovat.
Pokud máte VIP a chcete být členem tak jsem ochotná snížit podmínky blupu a vezmu vás přednostně.. Chci vždy potvrzovatele a ručitele.

Náš cíl je dohonit genetiku a vyhrát nějakou tu stuhu , proto chci VIP , kteří mají v jc klasický styl a možnost rezervovat nám soutěž parkuru. Vypracovali bychom to ke stuhám a GP.

Limit blupených koní měsíčně je 6. Pro výpomoc 3.
Nadlimity budou odměněny jednorožci,eq ,ČT či volném.
Pokud odjíždíte mimo WiFi ohlašte se vedoucí. Jinak do 4dnů ne aktivity dělám papá!

Rady a tipy o HowrseKde žijí příběhy. Začni objevovat