Takto nazýváme koně , jež prodávají tými z dobrou GP.
Vyhrají stuhy a mohou získat VIP nabídku.Nyní i můj novy tým tyto koně nabízí. Řadíme se mezi první pětku v GP anglických plnokrevníků.
Jsme hned za týmem Duke Dawe.
Nábor je otevřen.
Oficiálně jsme , ale množící tým.Nabízíme stužáky s GP 4840-4917.
Odhad je od 6540+ výše.
Koníka s tímto odhadem naleznete nyní jen za pas v PP hráčky JerrielsReal.
Hledáme VIP a koupíme RB.
Moji šikovná členka množí a já blupím i množim.
Chcete se přidat na množení?
Není problém. Posily budou vítány.
Stačí jen 40+RB a 100+koní na RB.
Min. Povinné GP je 1000.
Co můžete čekat od týmu?
Za splněný limit odrodit koně týdně můžete dostat zbarvení plemene na trofej.
Také lze předem zamluvit taková zbarvení. Jejich GP se pohybuje okolo 2500 a méně.Koupím RB!
Jelikož jsem skoro časově vítížena tak nemám čas zbirat RB. A ty které najdou starači mám na blup v nej týmu KWPN a druhém nej týmu shetů.Jak by koupě probíhala? Tak že na týden budete členem týmu Life's in Anglie ².
Já vám koně poslů půjčením.
Blupnu a až si ověřím někde , že jste spolehlivý , tak i odrodím a budu blupit dál. Koupím nejméně 300rb. Kdo by , ale chtěl darovat stejným způsobem budeme jen rádi.
Blup je limit 5koní měsíčně. Členům.na blup dáváme přednost.
VIP přijmu za ČT.Naši týmový aktuálovè již vidí stuhy což znamená , že za menší poplatek vám mohu od pondělí dohodit do stužkové soutěže s našimi hřebci. Klisny budou zbírat stuhy.
Stužáka si objednejte pouze pokud máte opravdu velký zájem! Stužáky rodíme na proutcích plodnosti. Znamená , že min dva zájemci. Pokud chcete větší dovednosti počkejte až bude naše GP výš , ale odhad by měl být jak stálo výše.
Naši valaši jsou trošku levnější než ti od English Fighters.Odměny za blup i množení jsou z týmové kasy. Čím víc se malá , tím víc se prodá a rozdá.
Možnost zakoupit ke koní ozuby.
ČTEŠ
Rady a tipy o Howrse
DiversosZde jsem si pro vás připravila knížku kde budu vydávat tipy a rady o hře Howrse. Budou tu i soutěže a hádanky ve hře. Pokud nevíte co to je Howrse podívejte se na web ohowrse.nazory.cz na internetu Dale vyvýjím malou aplikaci O Howrse jako příručku...