Jistě mnozí z vás byli okradeni, nebo si restartovali profil. Či pouze hru aktivně nehráli a profil byl smazán ?
Prostě je tu začátek. Nový.
Pár rad jak to rozjet ve velkém.Nebo jste ještě mohly začít na jiné verzi.
Vezmu to od úplně novýho účtu.
Pokud jste hru hráli kdysi tak se nezdržujte pravidli. Aktivně buďte na fóru a obstarávejte své koně. Pomalu množte a do měsíce jich bude 20.
Možná!Hlavně dělejte akce zdarma. Věci z ČT a vše co dostanete se hodí. Poté až budou výměny to prodáte a penízky se budou sypat. To je návrh. Nebo hrajte do 30dnů. Odemikejte funkce a neprodávejte koně v aukci. .
Založte levné jc a lidé si ho oblíbí. Buď se zaměříte na byznis s jezdeckým centrem. Soutěže dávejte na vysokou obtížnost. Čím lepší koně, tím víc prestiže. A nakonec stuhový závod.
Chce to čas.
Ale jak to rozjet přes jc si povíme jindy.Druhý způsob je jc nechat odbyté jako já a být aktivní. Honit se za věcmi a počtem koní. Šetřit pasy a mít předplatné Pegasus do začátku.
A v 100 dnech no nebudete na tom tak dobře při spěchu.. Si zkuste koupit stužáka, pečlivě vytrénovat a vyhrát stuhy. Na začátku měsíce je možnost získat VIP nabídku za 1-50 pořadí zisku stužek.
Aktualizace hw ve 4:00.
Aktualizace pořadí v 7:00.No prostě takto zjednodušeně jsem ve směs hrála já 4roky.
Pokud , ale můžete do hry dát real prachy a chcete.. No vaše věc. To si stačí kde upit za 100kc jeden z balíčků pro začátečníka nebo pas přes SMS za 30kč. Získáte jeden další zdarma pouze na poprvé.
Koupíte za to klíč za dva pasy a odemčete předčasně funkce. Poté budete hrát naplno a nějak se vyhoupnete.
Pokud umíte blupit jděte do týmu. Ale málo , který tým přijme člena bez ničeho skoro. Je třeba mít RB nebo paže. A to se bez ničeho získá těžko. Doporučuji další investici do pasů. Ale poçkejte až bude promo nabídka na +pasy.
Poté kupte převodem 10ks.
A celkem dobře si rozměňte jeden pas na eq a kupujte levné hříbata na RB.
Nebo ve skupinách různě kupte velký počet koní za pas. Vyjde vás to tak na HM 4pasy max. Víc nedávejte. To i s eq máte 5pasů v háji. Ale aspoň 700koní.
Klisny z RB zestárněte a roďte další koně. Bude zachvíli 1000.
Chcete to ale proutky a RB. Investovat to budete muset!
Ale půjdeto běham týdne.
Každý den koně obstarávejte. Jen 300koní vynese denně 40+ RB.
Je to o štěstí.
Až budete mít 400+ RB tak se perve ucházejte o místo v týmu. Nejlépe elitním jenž vám dá paže měsíčně.
Méně náročné na RB je blup hřebečků!V týmu bude možná pár odměn. Tím si polepšíte. No a 5pasů v zásobě to jde ne?
Kupte si za 3 a stovky eq nejlevnější fallabellu Small. Získávejte bonus.
Kupte koně za čtyři pasy na grand prix.
Pokud máte věci z ČT koně udělejte a vyhrajete VIP nabídku a pasy z grandu.
Zase to ale chce hold investice pasů.No a budete Si užívat. Stužáka prodáte a zbytek pasů na vip našetříte.
Ale kdo by nechtěl být zadarmo úspěšný co?
Je možné nekupovat klíč nic takového.
Prostě najdete tým kde vás přijmou bez obalu a půjčí vám RB. Budete blupit u jiných na sdílkách. Takto se dá za čas taky vypracovat.
Vše chce , ale čas.
Prosím berte na vědomo , že nejsem češtinářka a chyby budou a jsou.Máte na rady otázky? Ráda odpovím.
Příště si povíme o tom jak to rozjet přes jc nebo ilustrace kp.
ČTEŠ
Rady a tipy o Howrse
DiversosZde jsem si pro vás připravila knížku kde budu vydávat tipy a rady o hře Howrse. Budou tu i soutěže a hádanky ve hře. Pokud nevíte co to je Howrse podívejte se na web ohowrse.nazory.cz na internetu Dale vyvýjím malou aplikaci O Howrse jako příručku...