Tato zpráva otřásla českým howrse před velikonocemi.
Ow vyjádřil své překvapení nad tím jak se nám měřič líbí. Zveřejnil výsledky ankety ze všech verzí , kterých se to týká.
Toto se netýká mezinárodní a slovenské verze. Podle infa ani francouzské. Zatím se češi nedopátraly kde všude Ubisoft toto provozuje. Situace ve fóru událostí je napjatá. Na YouTube a sociálních sítích se objevují nadávky na vývojáře. Já se divím, že mohly dostat někdy cenu.
Přijdeme o pasy. Budou jen za real. Ow nás upozornil ,že předplatné bude za diamanty.
Teď si dáma trochu matematiku.
Pas=10diamantů
10pasů =100diamantů
Bude zaveden seznam s úkoly pro zisk bodů. Každý den šanci získat 1-3dia a předměty ČT typu "štěstí". Výzvy,rouna ATd... Vedení oznámilo , že změny budou několik měsíců trvat. Jenže většina hráčů nad 800 dnů jako já co hraje skoro od začátku zoufá. Nedožijeme se ani 10.4 natož tohoto.
Na Sk a Com verzi mě naleznete pod nickem gita8.
I na equidow- francouzské.Všude kde se dá lidé nabízí své účty k prodeji za real. Balíčky koní. Varují vás. Je to teď levný , ale toto uděláte a 10.4 letíte... Dávat koně za čt-trestné
Platit starače- trestné
Kupovat pasy od hráčů za real levně a ne od ubisftu -trestný
Teď mi řekni co není na hw trestné. Přihlášení.Na SK verzi se budou rušit pasáci a místo nich božáci.
Na com nevím moc neumím aj ale asi jen zpřísní pravidla.
Ohledně skriptů.
Nepoužívat a stímhle pravidlem souhlasil z půlky.
Jak oni uznají kdo se znevyhodnilM?
Doprčic jak chytraci mohou vědět co dělám. To jako nesmím použít herní myš? A ntb klávesnici? Jako to je divný.Viz video od Foxinka Hw a gamecraftCZ na ytb s názvem Jarní úklid na howrse.
ČTEŠ
Rady a tipy o Howrse
AléatoireZde jsem si pro vás připravila knížku kde budu vydávat tipy a rady o hře Howrse. Budou tu i soutěže a hádanky ve hře. Pokud nevíte co to je Howrse podívejte se na web ohowrse.nazory.cz na internetu Dale vyvýjím malou aplikaci O Howrse jako příručku...