Týmy

86 1 0
                                    

Tým je parta lidí chovající jedno plemeno. Dělíme je všechny na dvě sekce!
Jednorožce a koně
Týmů je více než 140
U jednorožců podstatně míň
Nejznámějším týmem rohů je podle mě tým od Princka34. Navzdory stínům. Navazuje tým koní Království stínu. To byl příklad. Já např sama vedu dva dny tým English Storm. Přípona Fast and Smooth.
Historie týmů , kde jste byli je k ukázání na spodu profilu. Pod farmamy.
Tým může založit pouze VIP. Od toho ale většina lidí ví že si musí někomu písnout.
Jde o to , že nikdo moc netuší jak se zvedne prestiž týmu. Je celkem 5 obecných hodnocení-tabulky jak pro plemena tak pro všechny týmy.
Myslím , že obecné dle prestiže. Genetika. Počet vyhraných stuh. Top 1000 v grand prix. A počet odrozených koní za měsíc.

Nejvyšší GP(genetický potenciál) se momentálně pohybuje nad 4820+. Nevím přesný údaj. Dlouho jsem na pořadí nekoukala , ale asi by to bylo třeba. Jako VIP mohu rozšířit ještě týmy. Krome plemen A1/1 a Fríský kůň. Jsem ochotná víceméně nastoupit k Velšům a Qouaterům , protože jich mám velmi nemálo z bývalých týmů stejně jako Hannoveru a Arabáků. Mám , ale i nemalou zásobu nepřipuštěných percheonů a oslíků či drum horse. Ale nebudu blupit nic takového. Nabízím se na rozšíření míst za pas měsíčně v dohodnutou dobu! Výjimečně bych týmům s tímto plemenem dochovala obyč hříbata čistě pro šíření přípony. A jsem ochotná zadarmo dohodit do Anglických soutěži pro začátečního aktuála. Mohu dohodit s koňmi do dovek 3000+. Více nedohazuji. Angličany připuštění nenabízím. Prodávám teď stužáka 6180? Dovedností odhad. GP 4449?+
Aktuální GP prodávam taky. Klisničky na stuhy odhad 6089? GP 4640/47?
Opakují tým běží od 4.3 a jsem sama! Již jsem vyblupila dvě klisny. Díky VIP funkcím je to ale jednodušší. Opravdu vám VIP doporučuji.
Příjmů člena slušného,pracovitého,s zásobou RB nad 100+ nebo pažemi(více ks).
Ochota blupit a zkušenost. Uvědomte si že stužáky chovám ale je potřeba vyšší GP.
Přijmu dva neVIP hráče. A jinak VIP aby rozšířil místa. Nikoli ale za placení! Pouze lidi co chovaj. V budoucnu je zaručen zisk ze stužáků. Chceš do týmu, chceš mít VIP? Nachystej si věci z ČT dle seznamu na vrgově webu a já ti prodán koníka a poslů ozuby.
Jsem schopná koni dát bičc,lonž,ostruhy a zvony. A lyru nic více. Lyru mají pouze lepší stuháci. Právě valach v prodeji. VIP by teď nezískal už hodně lidí nasadilo skóre. Hlavně já. 54 stuh za 3dny. HM šikula.
Ale max 20 stužek by čistě akademický získat měl. I klisny. Jsou dobré na chov dalších stužáčků. Kdybych měla paže a RB hned je vycvičím a dělám.
Prodávám pouze GP menší o 200 než aktuální.

Rady a tipy o HowrseKde žijí příběhy. Začni objevovat