☆5☆

421 29 0
                                    

Ráno prebehlo ako vždy bez problémov, no keď som prišiel do školy na lavici som mal položené niekoho číslo zapísal som si ho do mobilu a papierik odložil. Cez prestávku Tae odišiel niekam s Hobim tak som vytiahol mobil a rozhodol sa tomu číslu napísať.

Ja: Ahoj?

Neznáme číslo: Ahoj. Vidím, že si dostal moje číslo to som rád😏

Ja: Prečo mi nepovieš kto si, mohli by sme sa normálne rozprávať.

Neznáme číslo: Keby Taehyung zistil, že sa so mnou rozprávaš tak je veľká pravdepodobnosť, že by ťa zabil.🙁

Ja: A to už prečo?

Neznáme číslo: Raz sa mu páčil jeden chalan lenže on bol veľmi hanblivý tak som sa s tým chalanom začal rozprávať, aby som mu pomohol ho získať lenže ten chalan mi povedal čo ku mne cíti a keď som to povedal Taehyungovi tak ma úplne znenávidel a začal sa viac rozprávať s Jiminom a Hoseokom. No a odvtedy sa nesmie nikto z jeho kamarátov ku mne priblížiť.

Ja: To je mi ľúto a je mi jedno čo si o tebe Tae myslí ja s tebou kamarát budem, nechcem aby si bol sám.😊

Neznáme číslo: Ďakujem zatiaľ si ma ulož pod menom Kai.

Ja: Dobre teda. Dúfam, že niekedy spolu pôjdeme von a viac sa spoznáme.😁

Kai💙: Aj ja dúfam. Keď prídeš domov tak mi opäť napíš a do konca školy sa radšej venuj Taehyungovi, nechcem aby si mal problémy.

Ja: Dobre tak ahoj.😘

Kai💙: Ahoj. 😘

Ešte som chvíľu pozeral instagram kým sa Tae a Hobi nevrátili. Potom sme sa už do konca školy normálne rozprávali i keď ja som niekedy vypol a myšlienkami sa premiestnil k tomu záhadnému Kaiovi.

Po škole keď som si s Taehyungom napísal úlohy tak som si s ním písal až kým neprišiel čas večere. Keď som mu písal usmieval som sa pri tom ako debil a Hobi si to všimol. Odložil som mobil a išiel na večeru.

Po večeri ma Hobi zavolal k nemu do izby. „ S kým si si písal? " „ Neviem. " v tom mi cinkla správa.

Kai💙: Dobrú noc a sladké sny.😘

To je ako naschvál. „ Takže ty nevieš? " „ Ja vážne neviem ako sa volá povedal mi nech si ho uložím ako Kai. " „ Dobre, verím ti, ale prečo dal za správu toho smajlíka? " „ Mne to príde normálne. " zhlboka sa nadýchol. Ajaj toto neveští nič dobré. „ Stále sa ti páči Tae? " táto otázka ma fakt zarazila, predsa som mu už predtým povedal, že áno. Začal som zbesilo kývať hlavou na znak súhlasu. „ Tak sa potom tak moc neusmievaj keď si píšeš s tým Kaiom, Tae si teraz myslí, že niekoho máš. " povedal trochu smutne. Radšej som sa zodvihol a odišiel do sprchy.

Bol som tam dosť dlho. Rozmýšľal som nad tým čo mi Hobi povedal. Keď som prišiel do izby rúško som položil na obvyklé miesto, zobral som si macíka a prešiel k posteli, v ktorej už Tae ležal zachumlaný pod paplónom.

Taehyungov pohľad
Cítil som ako sa pri mne prehol matrac. Stále mi vŕtalo hlavou s kým si písal, ak to Hobi zistil tak mi to určite povie. Ucítil som na svojom chrbte plyšového macíka a následne sa okolo mňa ovinuli dve ruky. Hlavu položil na môj krk a začal mi tam pokladať menšie pusinky. Asi si myslel, že spím. Bolo to fakt príjemné. No zrazu prestal a hlavu zaryl do môjho chrbta. S myšlienkami na neho a na to čo sa práve stalo som sa odobral do sveta snov.
••••••••••••••••••••••••
Ešte jedna časť pre dnes teda. Takže do príbehu vstupuje aj EXO. Dúfam, že to nevadí. Kai nám trošku popletie hlavičku našemu Kookiemu.
💗Ľúbkam vás zajačikovia~💗

Find Me? [✔️]Where stories live. Discover now