Mijn verjaardag...🎈🎉

1.5K 17 0
                                    


Ik had mijn nummer in zijn telefoon gezet en gaf met een glimlach zijn telefoon terug, "alsjeblieft" zei ik lief, hij lachte. Ik zag in mijn ooghoek dat meneer van Bos even naar ons keek en snel weer doorliep. De bel ging en het was pauze, Sophie kwam er al aangelopen en we gingen met zijn drietjes buiten op de bank zitten. We zijn van alles over Levi te weten gekomen, de dag vloog voorbij en ik had super veel zin in morgen, morgen ben ik namelijk jarig! Ik word eindelijk 18. De wekker ging en ik sprong vrolijk uit mijn bed, ik kleedde me snel aan en kamde mijn haren. Ik liep snel te trap af en deed mijn schoenen en jas aan, ik sprong op de fiets en reed naar school. Ik kwam na 15 minuutjes fietsen aan bij school en liep naar binnen, Sophie zat al ongeduldig met een cadeau tasje te wachten en Levi zat al naast haar. "Sophie!" Riep ik dwars door de aula, ze keek vrolijk op. "Sanne, eindelijk!" Sophie rende door de aula naar mij toe en gaf me een dikke knuffel, "gefeliciteerd bestie" ze glimlachte en overhandigde het cadeautasje, we liepen samen terug naar Levi en daar keek ik wat er in zat. "Omg" gilde ik, "dat het het geurtje dat ik al heel lang wilde!" Sophie keek glunderend mijn kant op. Ik gaf haar nog een knuffel "dankjewel, je bent echt geweldig" Levi keek een beetje ongemakkelijk naar ons, "Uhm ik heb geen cadeautje want ik wist niet dat je jarig was" ik lachte "dat maakt echt niet uit hoor" Levi gaf me een knuffel "gefeliciteerd" zei hij zacht, ik bloosde. De bel ging en we liepen naar de les, Sophie had nu biologie en Levi en ik hadden tekenen. We liepen het lokaal en we waren een van de eerste, zelfs de leraar was er nog niet. Ik liep naar mijn tafeltje toe en zag dat er een klein goud doosje op de hoek stond, Levi kwam naast me zitten "wat is dat?" Vroeg hij nieuwsgierig. "Ik heb geen idee" antwoordde ik verbaast. Ik pakte voorzichtig het doosje op, er zat een klein briefje aan. "Lieve Sanne, van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Ik hoop dat je een geweldige dag hebt en je cadeautje leuk vind. X n" stond er op. "Wat een lief briefje" ik maakte het doosje open en keek er in, het was een zilveren ring met een steentje. Ik keek er verbaasd na en ik zag dat Levi ook aan het kijken was. "Dat is een mooie ring" zei hij verbaast, ik knikte. Aan de binnenkant van de ring stond het merkje van Swarovski, mijn mond viel open. "Dat is bijna een ring van 100 euro!" Dacht ik geschrokken. "Wie kan dat nou gegeven hebben?" De les begon en ik deed de ring om, hij stond prachtig. Na tekenen hadden we gym en ik liet mijn ring om. We moesten van meneer van Bos op de bank gaan zitten, hij keek naar mij, toen naar mijn hand en glimlachte naar mij. Ik bloosde "dus hij was het!" "Hij heeft gewoon een ring van 100 euro gegeven!". Na de les ging iedereen naar de kleedkamer, ik liep naar meneer van Bos. "Meneer.." zei ik zacht, hij draaide zich om en keek mij glimlachend aan, "ja Sanne?" Vroeg hij lief. "H-heeft u mij die ring gegeven?" Hij lachte zachtjes en knikte "hij staat je heel erg mooi, een mooie ring voor een mooi meisje" ik bloosde. "Uhm dank u" "oh en Sanne, gefeliciteerd" toen liep hij weg. Ik kon niet geloven dat hij dat echt gedaan had, hij heeft me gewoon een ring van 100 euro gegeven! En hij zij ook nog "een mooie ring voor een mooi meisje". "Wauw..." ik bloosde, "misschien is hij toch niet zo slecht als ik dacht". Ik liep naar de aula en haalde een Snickers uit de automaat, ik ging aan een tafeltje zitten en wachtte op Sophie. Het duurde niet lang of ze kwam er al aan gelopen, ze plofte haar tas op de bank neer en ging naast me zitten. "Hey birthdaygirl!" Zei ze vrolijk, "heb je nog cadeautjes gekregen?" Ik keek naar mijn hand en haar blik volgde, haar mond viel langzaam open en ze keek me glunderend aan. "No Way!" Riep ze, " je hebt Een ring van Swarovski gekregen!?" "Van wie?l wilde ze meteen weten. "Uhm, van meneer van Bos" zei ik zachtjes. Haar mond viel nu nog verder open, "van meneer van Bos!" Riep ze verbaasd, "ssstt, niet iedereen hoeft het te weten" siste ik, "maar ja, ik heb deze ring van hem gekregen". Het was een mooie ring voor een mooi meisje, zei hij. "Omg Sanne, dat is echt het meest romantische cadeautje ooit!" Inmiddels kwam Levi ook aangelopen van gym, "he he" zei ik sarcastisch. "Ik dacht altijd dat meisjes er lang over deden" Levi lachte "en bedankt" "ben je er trouwens al achter van wie je die ring hebt?" Vroeg hij nieuwsgierig. "Nee, ik heb nog geen idee." Ik kon hem de waarheid natuurlijk niet vertellen. "Ik ben wel heel benieuwd" zei Sophie sarcastisch die wist natuurlijk al lang van wie ik die ring had gekregen. De rest van de dag ging al snel voorbij s'avonds heb ik met mijn ouders ergens bij een Mexicaans restaurantje gegeten. Ik ging lekker in bed liggen en dacht na over deze gekke dag, aan mijn ring, en aan Levi. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik heb Levi, hij is ontzettend Lief, super gezellig en is er altijd voor me. En ik heb Noah, hij is knap, stoer maar tegelijkertijd ook mijn leraar. Dus het is ontzettend gevaarlijk en verboden wat we doen. Als iemand ons betrapt kan het hem zijn baan kosten! Ik weet het echt niet meer.. mijn ogen vielen langzaam dicht en ik kroop lekker onder de dekens nadenkend over van alles.

I fell in love with my teacher❤️ (compleet-voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu