Levi lachte zacht "ik moest bij tekenen nog even iets afmaken". We kletste nog even verder en de dag ging snel voorbij. Ik kwam thuis en plofte op de bank neer, ik zette de tv aan en maakte nog wat huiswerk. Ik ging rond 11 uur naar bed en dacht na, "morgen heb ik het eerste uur toneellessen en dan zie ik Noah weer". Ik kon niet wachten! Hij heeft alles rustig uitgelegd en ik ben heel blij dat alles nu oke is tussen ons. Langzaam zakte mijn ogen dicht en kroop ik lekker onder de dekens.
Het felle zonlicht scheen in mijn ogen en ik werd langzaam wakker, ik gaapte en stapte slaperig uit bed, kleedde me aan en deed mijn haren. Toen ik eenmaal klaar was en er op mijn best uit zag voor Noah ging ik naar beneden, ik smeerde een broodje en gooide een appel in mijn tas. Toen liep ik naar buiten, ik ga vandaag lopend naar school ik woon toch heel dichtbij en het is heerlijk weer. Na ongeveer 10 minuten lopen kwam ik op school en en liep ik naar Sophie en Levi toe, ik gaf Sophie een knuffel en groette Levi met een lach, "goeiemorgen!" Sophie keek mijn vragend aan, "is alles oke?, je bent zo vrolijk" vroeg ze lachend. Ik knikte, "kan niet beter" De bel ging en iedereen liep naar zijn les. "Sophie kom snel we hebben toneellessen!" Riep ik, Sophie moest lachen en keek me ondeugend aan, we liepen samen naar het theater lokaal en we waren er als eerste. Meneer van bos keek vrolijk en glimlachte toen we binnen kwamen, "hallo meiden" We zwaaide beide terug. "Hebben jullie er zin in?" Vroeg hij lief. Wij knikte. Langzaam kwam de rest van de groep ook binnen, meneer van Bos deelde de blaadjes met het script uit en iedereen begon het te lezen, Ik keek op het blaadje en zag dat ik de hoofdrol had! Meneer van Bos keek mij glimlachend aan en kon zijn blik niet van me afhouden, ik keek terug en mijn lippen vormde "dankjewel" hij lachte zacht. "Oke jongens voordat we beginnen met acteren moet er natuurlijk een decor gemaakt worden, dus gaan we vandaag klussen" zei hij enthousiast. Iedereen vond het leuk en begon druk te praten. "Sanne en Sophie willen jullie even met mij meelopen materialen ophalen?" We knikte en liepen achter hem aan. Hij deed de deur open en we liepen naar binnen "we moeten wel een paar keer lopen hoor" Meneer van Bos gaf Sophie een paar planken en ze liep weer terug, toen gaf hij mij wat planken en en zijn hand streelde even over de mijne, ik keek hem glimlachend aan. "Ga maar snel" zei hij zacht, ik knikte en liep terug naar het lokaal. Zo zijn we nog een paar keer heen en weer gelopen met van alles: spijkers, hout, verf, kwasten ga zo maar door. Sophie en ik liepen voor de laatste keer terug naar het hok en meneer van Bos gaf ons de laatste dingen aan. Toen we weer terug waren in het lokaal begon iedereen met klussen, er moesten een paar dingen gebouwd worden een stal, een huis en een winkeltje Sophie en ik begonnen samen aan het huis, meneer van Bos hielp wat kinderen met de stal die naast ons bezig waren. Ik was de buitenkant van het hout aan het schilderen en meneer van Bos liep achteruit, "Meneer pas op-" maar ik was al te laat hij liep zo tegen het net geschilderde hout aan. "Oh nee" zei hij en keek naar zijn shirt, "ik heb nog wel een extra shirt bij me, ik ben zo terug" hij liep weg om zich om te kleden. Iedereen ging weer rustig verder met klussen en ik schilderde de uitgeveegde plek waar meneer van Bos tegenaan was gelopen opnieuw over. Ik keek tevreden naar de muren van ons huisje en ik was er best wel trots op. Ik keek om me heen en zag dat iedereen nog druk bezig was, ik besloot om mijn emmer verf weer terug in het materialen hok te zetten en ik liep weg. De deur van het hok stond op een kiertje en de lamp stond aan, ik deed langzaam de deur open en draaide me om om de deur achter me dicht te doen. Ik trok de deurklink achter me dicht en draaide me om. Ik keek hem geschrokken aan, voor mij stond meneer van Bos zonder shirt. En ik moet bekennen, hij had echt het prachtigste lichaam ooit (niet dat ik zoveel jongens zo heb gezien maar toch) hij keek me aan en ik kon een glimlach niet onderdrukken. "Vind je het uitzicht mooi?" Vroeg hij op een sarcastische toon. Ik begon te blozen "ik kwam alleen deze verf terug brengen" hij lachte "maar die verf is niet zo boeiend meer toch?" Ik knikte hij liep langzaam naar mij toe en pakte mij vast, hij trok me dichter tegen hem aan en kuste me zachtjes. Samen wankelde we naar achteren en duwde hij me tegen de muur aan, met mijn rug kwam ik tegen de schakelaar van de lamp aan en die sprong uit. "Oohh spannend" zei hij, Noah tilde me op en ik sloeg mijn benen om zijn middel. met zijn rechterhand streelde hij zachtjes over mijn rug en met zijn andere hand zocht hij de deurklink en hij deed de deur op slot. Hij kuste mij nog steeds en er rolde een traan over zijn wang, ik keek hem vragend aan "Noah is alles Oke?" Hij knikte, "tranen van geluk, ik heb je gewoon zo erg gemist" Ik glimlachte "ik heb jou ook gemist, er ging geen dag voorbij dat ik niet aan je dacht. Hij kuste me weer zachtjes en ik voelde een kriebel in mijn onder buik. Wat had ik dit gemist zeg, zijn grote gespierde armen om me heen, de spanning, zijn lieve glimlach, en zijn prachtige ogen. Ik kon niet zonder Noah, hij was gewoon perfect. Ik haalde mijn hoofd even van de zijne af en keek hem glimlachend aan, zachtjes haalde ik mijn hand door zijn perfect zittende haar. En ik drukte een kus op zijn lippen. *klop klop* We keken elkaar geschrokken aan "hallo is daar iemand?" Werd er vanaf de andere kant van de deur geroepen. We waren allebei muisstil. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik keek Noah aan en in zijn ogen zag ik totale paniek, en diezelfde blik was ook in mijn ogen te zien.
JE LEEST
I fell in love with my teacher❤️ (compleet-voltooid)
Roman d'amourSanne is een gewoon meisje dat naar school gaat en haar best doet, maar wanneer haar leraar nogal flirterig begint te doen is het concentreren toch wel erg moeilijk.... Dutch story/Nederlands verhaal!! P.s dit is mijn eerste verhaal, ik hoop dat jul...