Het etentje..

1.4K 14 0
                                    


Langzaam lieten ze elkaar los en Sanne glimlachte lief, "ik moet even naar het eten" Noah begon te lachen "wat maak je?" Vroeg hij geïnteresseerd "ik ga pasta met tomatensaus maken" "lust je dat?" Noah knikte "klinkt heerlijk" Sanne liep naar de koelkast en deed hem open "wil je iets te drinken? "Lekker" Sanne schonk wat sap in en zette het glas op tafel. De pasta was klaar en ondertussen had Noah de tafel al opgedekt. Ze deed de pasta op de borden en ze gingen aan tafel. De pasta smaakte heerlijk, het was super gezellig samen. Ik kon een hele avond samen met Noah zijn zonder uit te kijken voor andere... het was geweldig. Ik werd de volgende dag langzaam wakken door de zon die in mijn ogen scheen, ik lag in de armen van Noah en hij sliep nog vredig. Ik wurmde me langzaam uit zijn armen en keek hem aan "slaapkop" grapte ik in mezelf "die wordt ook nergens van wakker" ik sloop naar de keuken en maakte een heerlijk ontbijtje voor Noah klaar, ik had een lekker eitje gebakken en een croissantjes gesmeerd met een glas melk, tot slot had ik nog een klein vaasje met een roosje op het dienblad gezet. Ik keek tevreden naar mijn dienblad en was best wel trots, langzaam sloop ik naar boven, ik deed zachtjes mijn slaapkamerdeur open en Noah sliep nog steeds. Ik zette het dienblad op mijn bureau en ging naast Noah op bed zitten. Ik keek hem aan, hij zag er prachtig uit. Voorzichtig streek ik met mijn hand een plukje haar uit zijn gezicht, totdat ik ineens een hand om mijn zij voelde. Noah trok mij in bed en ging boven mij hangen, "AAHHH NOAH" gilde ik, Noah lachte hard "je dacht toch niet echt dat ik sliep he" ik rolde met mijn ogen en liep naar mijn bureau toe, "nu heb je mijn lekkere ontbijtje ook niet verdient" zei ik uitdagend Noah keek mij met puppy ogen en een pruillip aan. "Aahhh Please....." vroeg hij zielig, "vooruit dan" ik liep naar Noah toe en gaf het dienblad met het lekkere ontbijtje. Nadat het ontbijtje op was kleedde we ons aan, "hoelaat komen je ouders thuis?" Vroeg Noah nieuwsgierig, "mijn moeder appte me net, ze komen vandaag niet thuis en morgen ook niet"  Een glimlach verscheen op Noah's gezicht. "Nou het is vandaag zaterdag, wat wil je gaan doen?" Ik dacht even na en keek naar buiten, het zonnetje scheen en het was heerlijk weer "laten we naar het strand gaan" stelde ik voor Noah knikte en vond het goed. Nog geen uur later zaten we in de auto, ik had een picknick mandje gemaakt met allemaal lekkere dingen.  Ik zette de radio extra hard aan en begon kei hard mee te zingen "Sometimes I feel like giving up But I just can't, It isn't in my blood!" Noah moest lachen en zong ook mee, na ongeveer een half uurtje rijden kwamen we aan bij de parkeerplaatst en liepen we het strand op Noah pakte mijn hand en ik trok de mijne snel weg, hij keek me vragend aan "wat is er?" Vroeg hij "soms vergeet ik even dat we niet op school zijn" zei ik voorzichtig en ik pakte zijn hand "Noah keek naar onze handen die vast in elkaar zaten "ik ben blij dat we even niet op school zijn" zei hij lachend "ik ook" samen kozen we een mooi plekje uit op een heuvel en legde ons kleedje met de picknickmand neer.  We waren heerlijk aan het kletsen totdat ik iemand in de verte zag lopen die me bekend voor kwam, "Omg niet meteen omkijken maar daar loopt mevrouw de Hei" zei ik snel, Noah keek me verbaasd aan, "en wat doen we nu?" Vroeg hij bezorgd ik haalde mijn schouders op "ik heb geen idee" "wegrennen valt ook zo op" Noah knikte "we kunnen op de handdoek gaan liggen met onze gezichten van haar weggedraaid" "misschien ziet ze ons zo niet" ik ging snel liggen en Noah ook. Ik keek stiekem over mijn arm heen en gluurde naar mevrouw de Hei die langsliep, toen ze weg was haalde ik opgelucht adem. "Is ze weg?" Fluisterde Noah ik moest lachen "ja ze is weg, en ze had volgens mij niets door" Noah zuchtte diep "Sanne.." begon hij zachtjes "ik zat te denken, misschien moet ik ontslag nemen en ergens anders gaan werken" Sanne keek hem vragend aan "maar waarom?" "Als ik hier blijf werken mogen wij niet samen zijn, als ik ergens anders ga werken mag dat wel want dan ben je niet meer mijn leerling" Sanne keek mij verliefd aan "zou je dat echt voor mij doen?" Vroeg ze zacht Noah knikte lief "natuurlijk, voor jou doe ik alles" Sanne ging wat dichter bij Noah liggen en gaf hem een zachte kus "ik hou zo veel van je" fluisterde ze in zijn oor mevrouw de Hei was inmiddels weer teruggelopen en keek hun kant op "is dat... meneer van Bos?" Vroeg ze zich af ze liep naar Sanne en Noah toe "Noah ben jij dat?" Noah en Sanne keken geschrokken op en mevrouw de Hei schrok ook. Dit had ze niet verwacht.. "S-Sanne?" Stotterde ze "hallo mevrouw de Hei stotterde ze. "Noah wat ben je aan het doen?" "Waar ben je mee bezig?" Vroeg ze verbaasd. Noah keek haar ongemakkelijk aan en pakte Sanne haar hand vast,mevrouw de Hei keek Noah intussen nog steeds vol ongeloof aan, "ze is je leerling!" Noah knikte "dat weet ik" zei hij kalm "en aangezien we collega's zijn, wil ik je vragen om dit voor iedereen te verzwijgen" mevrouw de Hei keek een beetje ongemakkelijk naar Noah en Sanne "i-ik weet het niet, hier moet ik even over na denken" en toen liep ze weg. "Het komt allemaal goed Noah, ik beloof het" Noah glimlachte "dat weet ik ook wel, maar we zijn nog maar net samen en we zijn nu al betrapt" Sanne knikte pijnigend "we moeten nog voorzichtiger doen"

I fell in love with my teacher❤️ (compleet-voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu