_AMRAN
_Sem 2Ketika hari sukan. Semua orang yang terlibat dalam acara tu akan pergi padang. Aku ? Aku cuma pelari simpanan je HAHA. Sedih kan. Dalam rumah sukan aku tu, semua laju je lari. Sampai aku ni jadi pelari simpanan.
Memang dari dulu kalau aku join lari. Mesti dapat number 3. Itu bad luck ke or number bertuah untuk aku. I'm not sure 😂😂😂😂
Amran merupakan pelari untuk rumah sukan dia which berbeza dengan rumah sukan aku.
Amran ni tinggi berbanding aku. So kalau aku berdiri dengan dia. Kepala aku kat bahu dia.
Waktu itu, kesemua laki dah tak ada dalam kelas sebab dah ambik bahagian.
So tinggal aku dengan dia sahaja.
Aku memang duduk sebelah dia.
Dia nampak macam buat sesuatu,Aku tanya, "Kau kenapa tak turun lagi ?"
Amran : "Lek ah, baru pukul berapa ni"
Amran : "Sial ah, nak lari aku sakit perut"
Aku : "Nervous kot hahahaha"
Amran : "No 1"
Sambil mendabik dada bermegah. Dia maksudkan yang dia akan dapat nombor 1 dalam acara larian tu. Dalam masa yang sama dia tengah lekat nombor kat baju dia.Aku bidas "Taklah, kau nombor 2"
Dia tanya "Siapa nombor 1 ?"
Aku : "Haikal"
So, Haikal ialah atlet hebat. Haritu ada merentas desa and dia dapat nombor 1. So aku petik jelah nama dia.
Amran gelak dengan kenyataan aku.
Pastu dia bangun
Dia dah nak pergi
Dia pegang kepala aku. Sambil dia kusutkan sikit rambut aku, "Ok ah budak, aku pergi" Nada dia seolah macam dia tengah membara nak lawan apa aku cakap tadi. Tercabar lah tu kejantanan. Hahahaha 😂😂😂😂😂
Aku ckp "bye"
•×•×•×•×•×•×•
The end of the story, dia menang weh. Aduh bengang aku woi. Lepas aku dapat tau dia dapat nombor 1. Aku terus taknak tengok muka dia lepas tu hahaha.
Dan Amran memang suka kusutkan rambut aku. Cis ! Dahlah memang rambut aku ni kusut berikal mayang hahahaha. Dia tambah lagi. Najis !
YOU ARE READING
K.E.R.A.S.H™
Não Ficção☑️| Based on the true story Jika anda sering membaca sesuatu seperti 'fakta mengenai crush', itu merupakan sesuatu yang cliché! We don't need a fact about crush because we knew how would they act like. We just need a moment with crush ! This is a...