_NADHIF
_Sem 3Waktu ni, semua pelajar berada dalam bilik presentation. Ada air-conditioning, masuk pun bukak kasut, pastu kerusi one arm rest, memang selesa ah ! Kene pulak time ni puasa. Fuhh...
And masa ni jugak, ialah minggu persekolahan yang akhir sebab minggu seterusnya nak raya so cuti lah seminggu.
Aku rasa semua macam lembik semacam je and aku pulak hyperactive dalam bilik tu. Ke hulu ke hilir.
Sisi sebelah sana, terlihat Nadhif macam tak buat apa².
Cikgu pulak tengah kasi semua orang rehat, sebab dia pun malas nak cakap. Macam penat jugak.
Nadhif memegang jawatan tertinggi untuk satu kelab persatuan. So kelab ni adakan majlis iftar bersama. Aku tak terlibat sebab aku bukan kelab tersebut.
Aku pergi kat Nadhif dan gengnya yg pergi iftar tu. Nak dengar jugak cerita diorang makan apa.
So you guys tau tak kerusi one arm rest ?
So bila aku datang sebelah Nadhif, aku melutut sebab takde kerusi lain kat situ. Kedudukan bahu aku selaras dengan papan menulis kerusi itu.
Sambil tu, tanya kawan sebelah Nadhif yang pergi iftar semalam.
Nadhif kelihatan lemah and berbaring.
Aku tengah khusyuk dengar cerita kawan dia.
Nadhif menggerakkan kepalanya lalu letak di atas bahu aku.
I can see how struggle he is 😂 tngok jelah macam mana kerusi tu, tetiba nak menyendeng kat bahu aku. Aku ni tengah melutut kat bawah.
Aku terdiam sebenarnya.
Tubuhku jugak turut terdiam. Nak gerak sikit nanti takut ganggu kepala dia.
Nadhif mengangkat kepalanya dan membetulkan postur badannya.
Aku dah lega sebab bahu aku ni tiba tiba nervous bila dia buat macam tu.
Rupanya sangkaan aku meleset.
Nadhif membetulkan postur tubuhnya sebab dia nak rapatkan kerusi tu dengan aku.
Sekali lagi, dia letakkan kepala atas bahu aku.
"Kenapa ni ?" Tanya ku.
Nadhif diam je, tak jawab.
"Korang penat sangat eh. Lemau je aku tengok?" Aku ajukan soalan pada kawannya satu lagi.
"Haah, kiteorang balik lambat. Makan banyak woo....." Balas rakannya.
Aku pulak tak concentrate sebab terkadang terlihat wajah Nadhif yang berada di bahu ku.
Malah, dia bukan sekali landing kat bahu aku hahahaha. Dia punya struggle tu, kemain. Padahal sakit badan sebab kene papan kerusi tu. Tapi beria tu, sampai berkali² hahaha. Dah tau sakit tu, stop je lah. Puasa tetiba jadi pemalas ! Muka dahlah macam tak sahur.
•×•×•×•×•×•×•
Crush edisi Ramadhan gais
😂😂😂😂 Jangan nakal2 ye puasa. Manja takpe 😏Chapter kalini buat aku ternyiang lagu Paul Anka - Put Your Head On My Shoulder 😍😍😍😍
*Aku baru tau boleh play media kat atas sambil baca. Nice siot ! So korang boleh play kalau internet laju ah
YOU ARE READING
K.E.R.A.S.H™
Nonfiksi☑️| Based on the true story Jika anda sering membaca sesuatu seperti 'fakta mengenai crush', itu merupakan sesuatu yang cliché! We don't need a fact about crush because we knew how would they act like. We just need a moment with crush ! This is a...