Lehla jsem si do postele zabořila hlavu do polštáře a začla brečet...
Z pohledu Lisi
Když to teta dořekla všechno se ve mě sevřelo nemohla jsem tomu uvěřit. Když Lena odešla šla jsem hned po ní pryč nedokázala jsem tam sedět a koukat se na jejich šťastné obličeje.
Šla jsem na horu a lehla si na postel koukala jsem do stropu a přemýšlela jsem se slzami v očích.
Nemůžu uvěřit že se budeme loučit a už za 3 dny...
Když jsem si uvědomila že za 3 dny se budeme loučit a neuvidím ho bůh ví jak dlouho spustil se mi přímo vodopád slz.Marcus
Šel jsem za Lenou... zaklepal jsem
,,Jděte pryč chci být sama"
,,Leno to jsem já můžu dál"
,,Marcusi teď ne chci být aspoň půl hodiny sama..."
,,Dobře" řekl jsem smutně a odešel jsem do pokoje....
Martinus
Musel jsem jít za Lisou potřebovala mě víc než kdy jindy. Zaklepal jsem a vešel do vnitř za sebou jsem zavřel dveře. Koukl jsem na postel, kde byla Lisa. Brečela ani se na mě nepodívala. Šel jsem za ní sedl si vedle ní na postel a začal jsem ji hladit po zádech jako útěchu. Lisa se rychle vyhoupla do tureckého sedu a obejmula mě. pořád brečela. Takhle jsme tam byli asi 10 minut.
,,Liso nebreč prosím já tě nechci vidět smutnou."
,,Už nám zbývají jen 3 dny, co bude potom? Ty odjedeš domů najdeš si někoho lepšího a já budu jen minulost."
,,Liso budeme pořád spolu. Vztah na dálku není úplně to co bych chtěl, ale pro tebe to udělám a také za tebou budu jezdit o prázdninách a tak."
,,Dobře" řekla Lisa a už přestávala brečet.
,,Liso musíme si užít dny, kdy jsme ještě spolu." usmál jsem se s nadějí že mi úsměv vráti. Lisa jen kývla a polibila mě.
,,Budeme se na něco koukat ne?"
,,Jo jasně..."
Marcus
Šel jsem za Lenou. zaklepal jsem a vešel do vnitř. Lena tam nebyla běžel jsem k Lise do pokoje, ale slyšel jsem jen Tinuse takže jsem tam ani nešel. Běžel jsem dolů a hledal jsem ji všude možně, ale nikde nebyla. začal jsem trochu vyšilovat. Volal jsem ji, ale telefon nezvedala. Nenapadlo mě, kde může být. Tak jsem šel na hřiště tam nebyla potom do parku tam také nebyla už mě jenom napadl ten domek na stromě, jak jsme tam byli. Běžel jsem tam. Vylezl jsem do domku.
,,Leno konečně jsem tě našel, co tady děláš?"
,,Musela jsem si vyčistit hlavu."
,,Tak pojď jdeme domů"
,,Dobře"
Slezli jsme z domku a šli jsme domůLena
Když jsme došli domů šli jsme ke mě do pokoje. Sedli jsme si na postel.
,,Tak co jak ti je?" Zeptal se Mac
,,No jako nic moc..."
,,Zlato... usměj se trochu" řekl Mac
,,To nejde, když si představím že za 3 dny se s tebou budu loučit..."
,,Ale ještě se neloučíme tak se usmívej.."
,,Leno vsadím se, že za chvíli přiběhne Emma..." řekl Marcus a začal mě líbat
Do pokoje přišla Emma,,Co se děje Emmo?" Zeptala jsem se
,,Budete se semnou koukat na nějaký film prosím.."
,,Jasně, že jo co bychom pro tebe neudělali zlatíčko naše..."
Koukali jsme se na film a Emma aji Mac usli. začli se mi zavírat oči. usla jsem na Marcusově hrudi.Probudila jsem se dříve než Emma a Marcus byli tak sladcí musela jsem si je vyfotit.
,,Baví tě to hodně mě fotit když spím?" Zeptal se Marcus
,,Jo ale teď musím ještě něco udělat"
,,A co ?" Zeptal se Mac
,,No musím si vás dát na tapetu ne" zasmála jsem se...
,,Ne prosím ne dej si tam hezčí" řekl Mac
,,Ale tahle je nejhezčí a nejroztomilejší" usmála jsem se
,,Dobře" řekl Marcus a políbil mě
,,Bavíte se hodně?" zeptal se hlásek malé holčičky
,,Jo bavíme se hodně" řekl Marcus a začal mě líbat. Přestal mě líbat až si uvědomil že ten hlásek byla Emma.
,,Víte co?" Zeptala se Emma
,,Ne co?" Odpověděl Marcus
,,Vážně moc vám to spolu sluší" řekla Emma
,,Děkujeme" řekl Marcus já jen sklonila hlavu.
,,Emmo půjdeš se prosím zeptat kdy bude večeře?" Zeptal se Marcus
,,Jo jasně" řekla Emma
,,Děkujeme" řekl Marcus
Marcus mi nadzvedl hlavu, abych se mu koukala do očí.
,,Leno noták nemysli na to, že za tři dny odjíždíme"
,,Marcusi to nejde, ale můžu to zkusit"
Marcus se usmál,,Večeře je na stole máte jít dolů" řekla Emma
,,Dobře už jdeme" řekl Marcus
,,Tak pojď jdeme" řekl Marcus
,,Dobře"
Seděli jsme u stolu a povídali jsme si
,,Tak co jak se těšíte na turné?" Zeptala se mamka Marcuse a Martinuse
,,Hrozně moc" odpověděl Tinus
,,A za jak dlouho vlastně jedete?" Zeptala se mamka
,,Až za 2 týdny" odpověděl Marcus
,,A kde začínáte?" Zeptala se teta
,,No nejspíš v Norsku" odpověděl Tinus nejistě
,,A bude tam i Melissa?" Zeptala se Teta
,,No asi jen v Norsku, ale už se na ni těšíme že Martinusi?" Zeptal se Marcus
,,Jo jasně už mi hrozně chybí" řekl Martinus
Když jsem dojedla dala jsem talíř do myčky a odešla nahoru do pokoje. Asi za 5 minut do pokoje přišla Lisa.
,,Co je Liso?"
,,Kdo je Melissa?" Zeptala se Lisa
,,Já nevím asi jejich kamarádka ne?"
,,Jo asi jo." Řekla Lisa a posadila se na postel...
,,Co budeme dělat, až odjedou pryč?" Zeptala se Lisa se slzami v očích.
,,Já nevím tak asi bude vztah na dálku a pak se uvidí"
,,Leno ty víš moc dobře, že vztahy na dálku nikdy nemůžou vydržet"
,,Liso pokud máte být spolu, tak spolu budete a pokud ne tak prostě nebudete, to co se má stát se stane a ty to nějak neovlivníš."
,,Jo já vím, ale neumím si představit že ho nebudu mít u sebe." Řekla Lisa a už ji stekla slza po tváři.
,,Liso pamatuj si, že ve všem jsme spolu" objala jsem ji...
ČTEŠ
Lisa and Lena, Marcus & Martinus
FanficPotkali se... ✌ Navštívili se... ✈ Poznali se... 💬 Spřátelil se... 🔒 Zalíbili se... 😍 Zamilovali se.... ❤ 1K - 03.06.2018 💙 2K - 10.07.2018 💚 3K - 11.08.2018 💛 4K - 11.09.2018 💜 5K - 10.10.2018 ❤ 6K - 16.11.2018 💖 7K - 25.12.2018 💗 8K - 18...