zase opakoval což už bylo divné ale nějak jsem to neřešila...
Teď jsme jeli do Helsinek. V letadle jsem seděla s Marcusem a za námi Lisa s Tinusem. Položila jsem si hlavu na Marcusovo rameno.
,,Unavená zlato?" Zeptal se Mac
,,Trochu" podívala jsem se na něj a dala mu pusu
,,Marcusi? Děje se něco?"
,,Ne proč?" Zeptal se Marcus
,,Ptám se kvůli tomu včerejšku.."
,,Ne vše je v pořádku"
,,Dobře" opřela jsem si hlavu o jeho rameno a usnula jsem.
Sen
Marcusi? Kde jsi?
Rozsvítila jsem světlo a šla se kouknout před pokoj jestli tam není. Viděla jsem ho zajít do nějakého pokoje... Vešla jsem do vnitř a uviděla jsem Marcuse, jak si to rozdává s nějakou blondýnkou...Konec snu
,,Zlato? Vzbuď se" řekl Marcus
,,Co se děje?" zeptala jsem se rozespale
,,Brečíš ze spaní. Co se ti zdálo?" Zeptal se Mac,,To je jedno... "
***
Konečně jsme byli na hotelu. Marcus a Tinus šli do klubu. Já a Lisa jsme zůstali na pokoji a vybalovali jsme si věci. Bylo něco po 10 večer a já šla spát.
Probudila jsem se, ale tentokrát to nebylo snem, ale nějakým smíchem. Vylezla jsem na chodbu a uviděla jsem, jak se Marcus cucá s nějakou blondýnou a byla dost podobá Melisse. Začaly mi téct slzy po tvářích, tak rychle, že jsem nic neviděla. Zalezli někam do pokoje a z toho pokoje se začali ozývat vzdychy v tu chvíli, když jsem to slyšela se mi podlomily kolena...
Asi po 10 minutách jsem se zvedla ze země a začala jsem balit kufr a Marcusovi nechala vzkaz na posteli. Měla jsem zabaleno a jela jsem na letiště nechtěla jsem tam být už ani minutu. ne po tom co mi Marcus udělal, až teď jsem pochopila ten sen. Naštěstí bylo jedno volné místo do Německa. Neváhala jsem ani minutu prostě jsem si ten let koupila...
Seděla jsem už v letadle a přemýšlela jsem... co jsem udělala špatně? Proč Marcus šel za tou holkou? Co ona má a já ne? Spustily se mi slzy. Brečela jsem asi 2 hodiny a pak se to utišilo...
Z pohledu Marcuse
Probudil jsem se s nějakou blondýnkou v posteli byla vážně krásná, ale ne tolik, jak Lena a co mě zarazilo bylo to že byla hrozně podobná Meli. Když jsem si všiml, že jsme spolu spali usmál jsem se a řek si byl to jen úlet Leně nic říkat nemusíš, aby se netrápila. Oblékl jsem se a vešel do svého pokoje s Lenou, Když jsem rozsvítil lampičku zjistil jsem,vže tady není, ale všiml jsem si vzkazu od ní stalo tam...
Marcusi jsi vážně hajzl! Jak si mi to mohl udělat? Jak si mi mohl zahnout? Tohle jsem od tebe nečekala... myslela jsem, že jsi jiný, ale spletla jsem se... Když jsem vás spolu viděla něco se ve mě zlomilo. Miluju tě víc než kohokoli na světě a ty jsi mi rozlámal srdce na milión kousků... Proto se vracím domů do Německa nechci tě vidět natož spát s tebou v jedné posteli... Doufám, že si to s ní aspoň užiješ.
LENA
Když jsem si ten dopis dočetl své slzy jsem neudržel a začal jsem brečet. Tohle jsem vážně posral. Proč jsem to udělal vždyť Lena je pro mě nejdůležitější na celém světě. Musím se ji omluvit ale jak? Vždyť už mě nechce vidět, ale nechat ji jít nemůžu musím se o to naposledy pokusit, Ale až po turné přece jen poslední je Německo tak se tam za ní stavím...
Lisa
Ráno jsem se vzbudila v oběti Tinuse. Je tak sladký když spí. Šla jsem do koupelny, kde jsem vykonala ranní hygienu a šla se obléct. Dala jsem Tinusovi pusu na tvář a chtěla jsem odejít za Lenou, ale dvě silné paže mě stáhli do postele....
,,Kam si mi chtěla utéct?" Zeptal se Tinus
,,Za Lenou a Marcusem."
Když jsem řekla za Marcusem tak se Tinus moc netvářil nechápala jsem to.
,,Tak počkej na mě" řekl a já kývla na souhlas
Asi za 10 minut jsme šli za nimi.
Zaklepaly jsme na dveře, ale odpovědi jsme se nedočkali. Rozhodli jsme se vstoupit a uviděli jsme bledého Marcuse, který brečí. Hnedka jsem šla k němu. Začala jsem ho utěšovat, ale pořád opakoval že chce Lenu. Nic jsem nechápala.,,Marcusi? Kde je vlastně Lena?"
Ukázal na noční stolek, kde byl vzkaz od Leny...Marcusi jsi vážně hajzl! Jak si mi to mohl udělat? Jak si mi mohl zahnout? Tohle jsem od tebe nečekala... myslela jsem že jsi jiný ale spletla jsem se... Když jsem vás spolu viděla něco se ve mě zlomilo. Miluji tě víc než kohokoli na světě a ty jsi mi rozlámal srdce na milión kousků... Proto se vracím domů do Německa nechci tě vidět natož spát s tebou v jedné posteli... Doufám že si to s ní aspoň užiješ....
LENA
,,Marcusi jak si mohl?"
,,J-j-já nevím prostě jsem byl opilý a nějak se to stalo, ale byl to jen úlet. Nic to neznamenalo miluju jenom Lenu." Řekl Marcus. Když jsem se podívala na Tinuse poznala jsem že ví o čem mluvím.
,,Matinusi?! Ty si o tom úletu věděl, že jo?!" Zeptala jsem se
,,Jo věděl jsem o tom" sklopil hlavu
,,Proč si ho sakra nezastavil?!"
,,Neposlouchal mě. Liso promiň..."
,,Tinusi promiň, že se tě ptám, ale ty jsi měl taky takový úlet?"
,,Ne neměl neboj" řekl Tinus a dal mi polibek do vlasů.
,,Dobře budu ti věřit" řekla jsem a políbila jsem ho.
Vyrušil nás zvuk mého telefonu...Lisa: Ahoj
Lena: Ahoj, chci se ti omluvit za to, že jsem odjela a nic ti neřekla, ale nemohla jsem tam být ne po tom co mi Marcus udělal
Lisa: Já to chápu kdyby mi Tinus zahl taky bych se zachovala jako ty
Marcus: Leno vrať se mi zpátky prosím miluji tě víc než cokoli na světě... prosím prosím prosím vrať se
Lena: Liso co to bylo?
Lisa: Marcus... sedí od včerejška v křesle je bledý, jak stěna a kouká se pořád na ten vzkaz a tohle co si slyšela opakuje pořád.Lena nic neodpověděla jen brečela.
,,Leno potom ti ještě zavolám"
Hovor jsem položila a koukla se na Marcuse...
,,Marcusi?! Marcusi?!!"
,,Tinusi volej sanitku dělej!"
Marcus nedýchal musela jsem mu dát první pomoc. Masírovala jsem mu srdce, ale nic nezabíralo, takže jsem přidala umělé dýchání. Konečně začal dýchat, ale pořád neotevíral oči.Konečně tu byla sanitka, která ho odvezla do nemocnice.
ČTEŠ
Lisa and Lena, Marcus & Martinus
FanficPotkali se... ✌ Navštívili se... ✈ Poznali se... 💬 Spřátelil se... 🔒 Zalíbili se... 😍 Zamilovali se.... ❤ 1K - 03.06.2018 💙 2K - 10.07.2018 💚 3K - 11.08.2018 💛 4K - 11.09.2018 💜 5K - 10.10.2018 ❤ 6K - 16.11.2018 💖 7K - 25.12.2018 💗 8K - 18...