Nerada se s ním hádam. Miluju ho jak nejvíce to jde. Co budu dělat až odjede? Vztah na dálku nezvládnu, ale být bez něj také nezvládnu... nejraději bych byla, aby tady se mnou zůstal a abychom se nemuseli nikdy už rozdělit...Z mých myšlenek mě vyrušil Tinus...
Tinus: Liso promiň
Lisa: Jak si to myslel s tím Lucasem?
Tinus: Prostě jsem žárlil
Lisa: Nemáš důvod. Miluji jenom tebe...
Tinus: Já taky...Začala jsem ho líbat. Tinus zavřel dveře a já mu vyskočila do náruče nohy jsem obmotala kolem pasu. Položil mě na postel ale líbání nepřerušil. Zajela jsem mu rukou pod tričko a začala obkreslovat jeho břišní svaly. Když jsem ucítila že se napnul vyslékla jsem mu tričko. Když jsme byli úplně nazí nasadil si kondom a vnikl do mě...
***
Tinus: Byla si úžasná
Lisa: Ty taky
Tinus: Liso?
Lisa: Co se děje?
Tinus: Zítra je náš společný den...
Lisa: Dobře a co budeme dělat?
Tinus: Co si bude moje princezna přát
Lisa: Mě je jedno, co budeme dělat hlavně když budeme spolu.
Tinus: Tak já něco vymyslím
Lisa: Dobře a budeš tady spát?
Tinus: Jasně že joLehli jsme si a v jeho objetí jsem usnula.
Lena
S Marcusem jsme se dívali na filmy. Když nás to přestalo bavit řekli jsme si že se půjdeme projít. Šli jsme do parku. Posadili jsme se na lavičku a začali jsme si povídat...
Když mi už byla zima zvedli jsme se z lavičky a šli jsme domů. Došli jsme ke mě do pokoje a Marcus se posadil na postel a zadíval se do země...
Lena: ehmm... Marcusi děje se něco?
Marcus: n-no n-nee
Lena: Poznám když se něco děje.
Marcus: No dobře zítra strávíme celý den jen my dva spolu dobře?
Lena: Jo a proč?
Marcus: Protože zítra je předposlední den co jsme tady.
Lena: Cože?!
Marcus: Už to tak je. Budeme odlétat kolem 12:00.Mé srdce jako by se rozpadlo na půl. Začala jsem brečet.
Marcus: Ne zlato prosím neplač.
Lena: Marcusi vždyť za chvíli budeš pryč.
Marcus: ššš... ještě nám nějaké ty hodiny zbývají a chci si je ještě užít. Ničí mě pohled na tebe když brečíš
Lena: a-a co s námi bude?
Marcus: Vztah na dálku? Budu za tebou jezdit, jak jen to půjde...
Lena: Dobře. Nemyslím, že vztahy na dálku jsou nejlepší, ale šanci si zaslouží...
Marcus: Děkuji
Lena: za co?
Marcus: Za to že jsi má.
Lena: Jen jsem se usmála... ,,říkal si, že si to chceš ještě užít ne?"
Marcus: No říkal proč?Na to jsem mu neodpověděla jen jsem se mu nalepila na ty jeho sladké rtíky. Zajela jsem mu rukou pod tričko a začala jsem prsty jezdit po jeho hrudi.
Marcus: Vím o co se snažíš
Lena: Vážně a o co?
Marcus: Zase provokuješ...
Lena: Dobře už mě znáš
Marcus: Měli bychom jít spát...
Lena: Dobře jdeme...Lehli jsme si do postele a já si položila halvu na jeho holou hruď...
Marcus: Můžu se tě na něco zeptat?
Lena: No jasně
Marcus: Co ti bude chybět?
Lena: No tak třeba... Když budu mít nějaký problém nebudeš tady abych se ti mohla vyplakat na rameni. Budou mi chybět tvé rty a ten pocit když mě políbíš. ti krásní motýlci v mém břiše nebo také ten pocit bezpečí, který mi dodává tvá přítomnost a objetí, ale asi nejvíce mi budou chybět společné noci. Noci ve, kterých jsme jen ty a já.
Marcus: Tohle bylo to nejkrásnější co jsem, kdy slyšel... Miluju tě
Lena: Já tebeZavřela jsem oči a upadla jsem do říše snů...
Ráno mě probudil jemný polibek na mých rtech. Otevřela jsem oči a uviděla Marcuse se snídaní...
Lena: Děkuju moc
Marcus: To je maličkost
Lena: A co budeme dneska dělat?
Marcus: To co budeš chtít. Každopádně jdeme do kina...
Lena: Dobře...Nasnídala jsem se s Marcusem v pokoji. Když jsem dojedla chtěla jsem vstát z postele a jít se připravit...
,,ani pusu nedostanu?" řekl Marcus. Natáhla jsem se k němu a políbila jsem ho. Odešla jsem do koupelny, kde jsem si vyžehlila vlasy a nanesla jsem jemné líčení. Poté jsem se přemístil ke skříni. Vytáhla jsem si černé rifle, bílé tričko a k tom kostkovanou košili. Vyšli jsme směrem ke kinu. Šli jsme na nějakou komedii.
Po skončení filmu jsme se šli projít do parku. Zastavili jsme se u stánku ze zmrzlinou...
,,jakou si dáš?" zeptal se Marcus.
,,No... vanilkovou."
Marcus mi podal zmrzlinu zaplatil a vzal si svoji. Šli jsme si sednout na lavičku u dětského hřiště. Zmrzlinu jsem měla dojezenou koukla jsem se na hřiště, kde se můj zrak zastavil na houpačkách...
,,chceš se jít houpat?" zeptal se Marcus.
,,Jo" vypískla jsem jako nějaké malé dítě. Přemístili jsme se k houpačce na kterou jsem si sedla a Marcus mě začal houpat.
Celý vysmátí jsme se vydali domů na oběd. cestou mě zastavil Lucas.
Lucas: Ahoj Leno!
Lena: ,,Ahoj" běžela jsem k němu a obejala ho
Lucas: Tak co je nového?
Lena: No mám přítele... Marcusi tohle je Lucas. Lucasi tohle je Marcus
Lucas: těší mě
Marcus: nápodobně
Lucas: Hele nemluvila si s Lisou?
Lena: No ne proč?
Lucas: No já jen jestli to udělá
Lena: O čem to mluvíš?
Lucas: Promiň musím už jít...S Marcusem jsme šli na oběd a nějak jsme se tím nezabývali. Přišli jsme domů a u stolu seděla pouze Lisa s Tinusem...
Lena: Ty jsi byla včera s Lucasem že?
Lisa: No jo byla jak to víš?
Lena: Dneska jsme ho potkali a dali se do řeči...
Lisa: Aha a co říkal?
Lena: No jen se mě ptal jestli něco uděláš a to jsem nechápala
Lisa: Tak to jo...
Lena: Hele a vysvětlíš mi to?
Lisa: Jo, ale ne tady...Zvedla jsem se od stolu a následovala Lisu do jejího pokoje. Posadili jsme se na postel naproti sobě.
Lisa: Jde o to, že se s Tinusem chci rozejít
Lena: c-cože?
Lisa: Leno pochop vztah na dálku nebude fungovat a bude nás to oba ničit...
Lena: Jak to víš, tak jistě?
Lisa: Prostě mám kamaráda s vlastní zkušeností...
Lena: Ale to neznamená, že to s vámi dopadne stejně.. Aspoň by si to mohla zkusit! Víš jak to Tinuse zničí a tebe taky?!
Lisa: Prostě už jsem se rozhodla a ty to neovlivníš! Jsi moje sestra měla by jsi mě pochopit a podporovat!
Lena: Mám tě podporovat v něčem, co tě bude ničit?! Vždyť ty jsi na něm úplně závislá!
Lisa: Jsem dost silná, abych to bez něj zvládla!
Lena: No to si nemyslím!
Lisa: Víš co už běž chci být sama...Lisu jsem poslechla a odešla jsem do svého pokoje. Nikdy jsme se nepohádali. Začalo mi to být líto, takže se mi spustili slzy...
ČTEŠ
Lisa and Lena, Marcus & Martinus
FanficPotkali se... ✌ Navštívili se... ✈ Poznali se... 💬 Spřátelil se... 🔒 Zalíbili se... 😍 Zamilovali se.... ❤ 1K - 03.06.2018 💙 2K - 10.07.2018 💚 3K - 11.08.2018 💛 4K - 11.09.2018 💜 5K - 10.10.2018 ❤ 6K - 16.11.2018 💖 7K - 25.12.2018 💗 8K - 18...