Počkali jsme dvě minuty a koukli jsme se na testy...
Byla tam jedna čárka. Obě jsme si oddechli. Ne, že bychom nechtěli děti, ale přece jen v 17.
,,Jsem ráda, ale na druhou stranu je mi to docela líto" řekla Lisa
,,Souhlasím s tebou" řekla jsem a objala ji
Chtěla jsem testy vyhodit, ale na obouch testech se objevila druhá čárka, která nešla moc vidět. Nějak jsem to neřešila a testy vyhodila. Umyla jsem si ruce a vydala se do pokoje. Vešla jsem do pokoje a hned uviděla Marcuse rozvaleného po celé posteli.
,,Kam si mi takhle brzy utekla princezno?" Zeptal se Mac
,,Za Lisou" řekla jsem nervózně a přešlápla s jedné nohy na duhou
,,Děje se něco?" Zeptal se Mac
,,Ne" řekla jsem
,,Jdeme na snídani?" Zeptal se Mac
,,Jooo" vypískla jsem a on se rozesmál
Sešli jsme schody a namířili jsme si to do jídelny propojené s kuchyní. U stolu už seděli všichni až na nás.
,,Dobré ráno" pozdravili nás naráz
,,Dobré" odpověděli jsme s Macem naráz
,,Já a váš otec pojedeme do Norska pomoct Anne a Erikovi zbalit zbytek věcí, takže tady budete 3 dny sami" řekla mamka
,,To zvládnem" řeka jsem
,,Dobře, ale buďte opatrní ano?" Zeptala se mamka
,,Jo jasně mami" řekla Lisa a usmála se
***
Když naši odjeli šla jsem do pokoje. Přemýšlela jsem, co budu dělat, protože venku je zataženo a vypadá to na pořádnou bouřku.
,,Hele půjdeš se s námi koukat na nějaký film?" Zeptal se Mac
,,No jasně" řekla jsem
Došli jsme do obýváku kde už byl Tinus s Lisou. Pustili tam Sinister.
,,Neříkal si film?" Zeptala jsem se. Marcus na to nic neodpověděl jen se zákeřně usmál.
Vzala jsem si deku, do které jsem se zabalila, protože mi byla zima... zase.
Skoro celý film jsem se tiskla k Marcusovi a ten se usmíval od ucha k uchu. Lisa najednou někam odběhla. Zvedla jsem se a šla za ní. Byla na záchodě a zvracela.
,,Z čeho mi je špatně? Vždyť těhotná nejsem"
,,No víš... potom jak jsi odešla a já ty testy šla vyhodit. Objevily se tam druhé čárky, které nešly skoro vidět a tak jsem to neřešila" řekla jsem
,,Dobře... zítra si uděláme další test a uvidíme, jak jsme na tom" řekla Lisa a já přikývla
Vrátili jsme se ke klukům. Dokoukali jsme ten 'film' a šli si udělat večeři. Udělali jsme si špagety s omáčkou. Moc jsem toho nesnědla měla jsem nějaký stažený žaludek.
,,Děje se něco?" Zeptal se Mac
,,Ne jen mi není nějak dobře" řekla jsem
,,Víš co běž si lehnout. Za chvíli přijdu i s čajem" řekl Mac a vlepil mi polibek do vlasů.
Zvedla jsem se a šla nahoru. Lehla jsem si do postele a pozorovala, co se děje venku. Během chvilky se rozpršelo a oblohu osvítil blesk.
,,Nesu ti ten čaj" řekl Mac
,,Děkuju" řekl jsem, ale nevěnovala jsem mu ani jeden pohled. Pořád jsem musela přemýšlet, co když jsem těhotná? Jak to zvládnu? A co Marcus opustí mě?
,,Hej Leno!"
,,hmm?"
,,Děje se něco?" Zeptal se Mac
,,N-ne" řekla jsem
Cítila jsem, jak se postel vedle mě prohla. Marcus ležel vedle mě a cítila jsem jak se na mě kouká. Rychle jsem se otočila směrem k němu a halvu si položila na jeho hruď.
,,Že mě NIKDY neopustíš?" Zeptala jsem se
,,Neboj takovou chybu už neudělám" řekl Mac a věnoval mi horký polibek do vlasů. Musela jsem se usmát.
,,Víš co je zajímavé?" Zeptala jsem se
,,Ne co?" Zeptal se Mac
,,Že k tobě cítím to co ze začátku a taky pod tvými dotyky se mi kůže rozpalí o běla, při polibku mnou projede vlna tepla, když se držíme za ruce cítím výbojky elektřiny" řekla jsem
,,Přesně takhle se cítím já s tebou" řekl Marcus a políbil mě. Z obyčejného polibku se stalo vášnivé líbání. Zajela jsem Marcusovi rukou pod jeho tričko, které jsem poté sundala. Marcus udělal to samé s mým tričkem....
***
Ráno jsem se probudila v krásném objetí Maca. Koukla jsem se z okna a venku stále pršelo. Vzala jsem si černé legíny, bílé tričko a Macovu mikinu. Sešla jsem schody dolů a zrovna přišla Lisa.
,,Kde jsi byla, tak brzo?" Zeptala jsem se
,,Vždyť je 12" zasmála se Lisa
,,Šla jsem nám pro ty testy a koupila jsem nám oběd" řekla Lisa a já si až teď všimla, že v ruce má čtyři krabice s pizzou. Lisa uslyšela kroky, vrazila mi pizzu do ruky a ona i s testama odběhla do obýváku. Vydala jsem se do kuchyně a pizzu začala dávat na talíře.
,,Pizza!" Vykřikl Mac s Tinusem naráz
Sedli jsme si ke stolu a začali jíst pizzu.
Po obědě si šli kluci zakopat na zahradu a my si tak mohly udělat testy. Obě dvě jsme si je udělali a počkali 5 minut, abychom měli jistotu, že se tam už nic neobjeví...
Omlouvám se že dloho nevyšla kapitola ale nemám čas na psaní 😥
Chci vám poděkovat k 1K přečtení a 200 ⭐ Jste vážně úžasní 😍❤
ČTEŠ
Lisa and Lena, Marcus & Martinus
Fiksi PenggemarPotkali se... ✌ Navštívili se... ✈ Poznali se... 💬 Spřátelil se... 🔒 Zalíbili se... 😍 Zamilovali se.... ❤ 1K - 03.06.2018 💙 2K - 10.07.2018 💚 3K - 11.08.2018 💛 4K - 11.09.2018 💜 5K - 10.10.2018 ❤ 6K - 16.11.2018 💖 7K - 25.12.2018 💗 8K - 18...