Петък 13, самонараняване и публични признания

84 10 18
                                    

/14 април/

Здравейте! 

Не, това няма да бъде глава, в която ще ви се оплаквам какво ми се случи вчера... По простата причина, че не ми се случи нищо особено... Но това, което написах може би е един вид оплакване.

Ако се бях рязала вчера сигурно щях да си прережа вената по случайност, защото, разбираш ли, беше петък 13.
Да, режа се (за тези от вас, които не знаят - това е вид самонараняване) и вече не ми пука особено кой ще разбере! Най-вече, защото повечето от вас не знаят къде уча и не ми знаете адреса, че да можете да кажете на тъпите ми съученици или да кажете на родителите ми!
Да, аз съм на 14 и имам проблеми, с които не мога да се справя!

Не, нашите не знаят, но ще разберат скоро. Не, няма да им кажа истината, просто защото не мога да наранявам хора (незначително кои са тези хора) както те нараняват мен!

Представете си следната ситуация: аз съм ви дъщеря и съм ви казала, че трябва да ви кажа нещо.
Сядате и ви казвам, че се режа.
Вие ме питате защо и ми казвате, че е трябвало да поговоря с вас.
И аз ви отговарям със следното *истината* "Ами вие не спирахте да се карате, не се понасяхте и се правехте на семейство въпреки всичко това и един ден просто не издържах. Един разрез, втори разрез, трети и следват още и още. Не започнах само заради вас. Съучениците ми ме обиждат всеки ден. Защо ли? Може би защото съм дебела и другите не приемат нормално хора като мен!"...
Как ще го приемете? Кажете ми как приемате факта, че детето ви се самонаранява заради вас и шибаните си съученици? Как ще приемете факта, че детето ви не се харесва? Че иска да бъде 30-35-40 килограма и реално погледнато да бъде анорексичка? Няма да го приемете и ще изпаднете в шок, нали?

Съжалявам, че ви натоварих с това. Просто забравете, че сте чели това! Ако имате някакъв проблем ми пишете! Не, няма да ви помогна да се справите с проблемите си... *липсващата доза позитивизъм в цялата глава* Ще се справим заедно с тях! Дори и да нямате проблеми пак ми пишете, ако искате да се запознаем!
Обичам ви! Чао! ❤❤❤

Update /22 юли/: Отново качвам тази глава, както бях казала. Нашите научиха за почти всичко на 2 юни {нещо, което е без значение за вас, но да, казвам го}. Чиста съм от 1 месец [спрях на 21 юни, защото обещах на една от най-добрите ми приятелки, just реших, че ще спазя поне едно обещание хд], нещо, което също е без значение за вас. Желанието ми да съм около 35 килограма не се е променило. А да, в момента аудиторията ми е малко по-различна, затова казвам - не искам съжаление, мразя това, мразя и самата дума... Мразя и много други неща и хора, но това е отделен въпрос. *Имам чувството, че този ъпдейт стана по-дълъг от написаното преди него, затова баййй.

Блог {Спрян}Where stories live. Discover now