Бях тагната от NotSadButNotHappyXD отдавна както може би сте разбрали от предните части.
Най-накрая реших да го направя, защото и без това няма какво да правя, а трябва да стоя будна,защото чакам някого въпреки че малко ми се спи. И така, стига толкова въртене, да започваме.1. Има ли прякор, с който само семейството ти те нарича?
-Зависи за кое семейство става на въпрос. Въпреки че и за двете не съм забелязала да има.2. Какъв е най-странният ти навик?
-Не знам. Напоследък странен навик ми стана да си пиша домашните. Това е нещо, което преди се случваше рядко.3. Каква е твоята странна фобия?
-Отново не съм сигурна с какво трябва да отговоря. Фобиите ми са много, аз съм странна. Това не знам дали означава, че всичките са странни.4. Коя е песента, която тайно си пускаш вкъщи?
-Няма такава. Дори и да имаше нямаше да я кажа, защото, сещаш се, пускам си я тайно лмао.5. Какво правиш, когато си нервен/нервна?
- Общо взето много неща. Тези следващите са най-необезспокояващите: правя движение с крак (ама не мога да го обясня), тракам с нокти по чина (ако съм в училище).6. Какво може да те изкара от нерви?
-Почти всичко. Не, не съм нервна постоянно, все пак спя някакво време.7. От коя страна на леглото спиш?
-От която падне хд.8. Каква беше първата ти плюшена играчка?
-Не знам. Помни ли някой? Била съм бебе. Помня живота си от 4-годишна нататък (е, има и някои неща, които помня от по-рано, но те са накъсани и никой не го интересува).9. Какво винаги си поръчваш, когато отидеш на кафе?
-През лятото почти винаги си поръчвах бяло фрапе.10. Кой ритуал за красота искаш да изпълняваш, но винаги те домързява?
-Не знам. За мен няма нещо като "Ритуал за красота". Красотата е нещото, което всеки притежава, независимо дали тя е вътрешна или външна. Нито грим ще те накара да станеш по-красив/а външно, нито нищо, освен може би пластичните операции.11. На къде гледаш, когато се къпеш?
-Някъде из банята. Главно си забивам погледа в една точка и мисля.12. Най-странното нещо, което можеш да правиш с тялото си?
-Мога да си докосвам носа с език. Всичко, което правя е странно за някого, защото всеки има различна гледна точка над нещата, така че може да се каже всичко хд.13. Коя е любимата ти вредна храна?
-Почти всичко ми е любимо (откъм храна, а откъм хора вече е друго). Нещата, които винаги ще ми бъдат любими и са вредни са близалките и бонбоните. Нещо, което е към вредните напитки - енергийните.14. Коя е думата, която използваш постоянно?
-Мамка му (нищо, че са две). Също така "Брат" и "Някво" и "Дееба" също хд.15. С какво си облечен/а, когато спиш?
-Дрехи, брат. Никой не го интересува какви, с дрехи някакви.
Тагвам -RealFakeLove- и всеки, който иска да направи тага.
-------------------
Това нещо си го пиша още от миналата седмица. Не съм сигурна кога ще има отново част, но сигурно няма да е скоро. Баййй
YOU ARE READING
Блог {Спрян}
RandomЗаглавието казва много, но ето какво можете да видите: ~Изразяване на лично мнение; ~Размисли; ~Тагове; ~Простотии и случки; ~Снимки понякога; ~Неща, които съм прочела и са ми харесали. Ако съм привлякла вниманието ви с нещо - приятно четене. ...