Art Highschool
Aku hairan, kenapa bile dia tak datang sekolah rase sunyi je.
Dia ade kuasa ke?
Aih, dari tadi asyik fikir pasal perempuan tu. Kenapa harus muncul dalam kepala otak aku!!!!
" Yah! "
Aku lantas bangun dari bangku kerana terkejut akan kedatangan Mark.
" Yang kau terjerit jerit macam orang gile ni ape kes? Sawan? "Aku baru perasan yang aku dah separuh gile tadi.
" yes, sawan "
" Sawan rupanya, kesian kau "
Loyar buruk betul dia ni dengan aku.
" Yang kau berdiri dekat situ lagi tu kenapa? Tak nak duduk? "
" Saje, nak duduk la ni "
Tahu pulak nak duduk mamat kelas sebelah ni. Dia ni Mark, orangnya handsome, tapi handsome lagi aku. Rakan sekelas dulu tapi sekarang dah tak sekelas. Dia la yang selalu tolong aku bila susah. Kawan yang masuk air tapi baik hahahahahaha.
" Aku tengok kau ni macam ade masalah je. Cerita lah, mane tahu aku boleh tolong "
" Entah lah wey, aku pon tak tahu. Fikiran aku kusut tetiba je "
" pelik? Ade jugak macam tu "
" Kau kenal kan Yena budak sekelas dengan aku tu an? "
" Yena? OH!!! KIM YENA YANG PERNAH KENE CUCI TANDAS SEBAB DATANG LEWAT TU? BAHAHHAHAHAHAHA TAK BOLEH BLAH WEY! "
" Haaa! Dia tu la yang buat fikiran aku gile "
" Ape kes? "
Aku cerita dari A - Z entah dia paham atau tak. Lantak dia lah.
" Alah, budak budak baru nak up la korang ni! "
" wey kau kenal cili? "
" Kenal, kenapa? "
" Aku rasa nak gosok cili je dekat mulut kau tu! "
" Bahahahhaha rilex ah, kau pon satu dah dia luahkan perasaan kenapa kau jual mahal? Bodo jugak kau an! "
" Aku? Jual mahal? "
" Yela jual mahal, kau tu sebenarnya dah rase jatuh cinta dengan dia. Jadi rendahkan sikit la ye ego kau tu "
Ego? Rendahkan ego. Aku cuba.
×××××
" Yena yah!! "
Aku terus turun ke bawah apabila mendengar eomma memanggil di bawah.
" Ape? "
" Tolong belikan barang dapur kejap boleh? "
" Orait!! Boleh je! Tapi ade syarat "
" Ape? "
25 Hours ShopSelepas selesai membeli barang dapur aku mengeluarkan satu kotak susu yang aku mintak dari eomma tadi. Satu satunya fav aku! Huhuii~ Best gile!
Semasa aku seronok merasai susu yang kelazatan tak terhingga itu, tiba - tiba aku terlanggar satu susuk tubuh seorang lelaki. Aku lantas meminta maaf tanpa melihat wajah lelaki itu. Apabila aku mengangkat kepala untuk melihat lelaki itu, Ding!
" Nam- Namjoon? "
Lelaki itu memberi satu senyuman kepada aku. Adakah aku bermimpi?
" Annyeong, Yena yah "
[ TBC ]
YOU ARE READING
[C] CRUSH + KNJ
Short Story❝ Aku suka kau. Kau adalah dadah, sebab kau berjaya buat aku ketagih dengan kau ❞ ❀Start :: 180201 ❀End :: 190202 #100 in Short Story 【300318】 #129 in Short Story〖270318〗 Cover by Joker vs Vampire Graphic Shop