29°

122 14 1
                                    

Hari demi hari mereka meluangkan masa bersama tapi ada banyak perkara yang mereka belum tahu.

" Mark kau takde rasa ape ape ke dekat Minyoung tu? "

" Minyoung? Hermm entah lah weh "

" Halah, suka cakap lah suka "

" bila aku cakap? "

" Tahun lepas "

Mark baringkan dirinya di kerusi rehat yang betul betul di hadapan pantai.

" Tapi bila aku dekat dengan dia, jantung aku tak tentu arah "

" lol, kau baru rasa perasaan macam tu? aku banyak kali dah tapi Yena dah rasmi aku punya BHAHAHAHAHA "

" Ek eleh tu pon nasib baik aku nasihatkan kau, dulu ego HAMPEH "

Namjoon memberi satu jelingan maut kepada Mark. Itu laa siapa yang makan cili  dia yang rasa pedas. Sekarang baru rasa pedasnya.

" Ok, Aku cabar kau couple ngan Minyoung! "

" Kau betul betul cabar la ni? "

" Ofc lah! "

" Ok aku buat! "

Namjoon senyum puas hati.


------------

Minyoung yang sedang sibuk melayan perasaan sendiri telah diganggu oleh Mark.

" Eh Mark! terkejut saya "

" Hahahaha sorry kejutkan awak "

Mark menggosok belakang lehernya kerana rasa segan akan situasi sekarang.

" Ada apa datang sini? "

" Emm sebenarnya, saya nak bagitahu something "

Kali ini, Mark menundukan mukanya. Malu dia jika Minyoung tahu mukanya mula kemerahan menahan malu.

" Apa dia? "

" Sebenarnya, saya "

" Saya? "

" SAYA SUKA AWAK! "

Minyoung terpana dengan jawapan Mark. Terkejut Minyoung dengan luahan Mark dengan secara tiba tiba.

" Apa yang awak merepek ni? Hahahahaha "

" Saya tak buat lawak, saya betul - betul sukakan awak. Sudi tak awak jadi teman wanita saya? "

Mark mengawal perasaan malunya dan memandang muka Minyoung dengan harapan yang Minyoung akan terima akan lamarannya tadi.

"  Saya.. "

" Saya terima! "

Berbunga hati Mark bila mendengar jawapan dari Minyoung, mahu saja peluk tubuh kecil Minyoung itu.

" Thank You! "

" You're welcome my boyfriend "

Disebalik drama mereka berdua, ada sahaja empat mata yang memerhati mereka,siapa lagi kalau bukan Yena dan Namjoon. Gelak sakan mereka dibuatnya rancangan mereka berjaya buat mereka couple.


TBH

[C] CRUSH + KNJWhere stories live. Discover now