Merhaba arkadaslar artık ben de sınav öğrencisiyim ancak yaz tatilinde ders calısmanın yanında kafa dinlemek icin bir seyler karalamaya karar verdim umarım beğenirsiniz :))
1.BÖLÜM
İnsanların hayatları doğduklarında onlara verilen isimlerle şekillenir.Ben buna inanıyorum.Ama benim hayatım biraz farklı gelisti.İsmim Bengisu Solmaz, anlamı ölümsüzlük veren su , ebedilik... Ne ebedilik ama!
İsmimi annem koymus, ben dogmadan evvel. Adı gibi daimi olsun ebedi olsun demis.Ben karnındayken benimle ilgilenmis sohbet etmis.Hatta babamdan duydugum kadarıyla bazen babama kızınca bana yakınırmıs.Babam da "Ah be Zeynep ah be bitanem özür dilerim simdi kızımızı üzme ve sarıl bana."diye sirinlikler yapıp gönlünü alırmıs hep.
Evet ben Bengisu Solmaz annesi onun ebedi olmasını istemis fakat daha onun kokusunu, tenini hissedemeden onu kaybetmis bir kızım.
Babamın anlattığına göre kıvırcık saclarım ve koyu kahve gözlerimi annemden almısım. Babam bana bakarken onun annemi ne kadar cok özledigini farkediyorum.Evet belki annemi hic görmedim, (resimleri var ancak kendisini görmekle es deger degil tabiki) bunun eksikligini yasadım.Ama benim biricik babam beni hic yalnız bırakmadı.Hep dimdik durdu beni destekledi.Tek basına hem baba hem anne oldu.Imm babam , Selim Solmaz son derece yakısıklı (ki hala öyle olması beni acayip sasırtıyo) koyu yesil gözleriyle ve genis omuzlarıyla yasıtlarıma tas cıkaracak kadar iyi bir görünüsü olan biri.
Çok sessiz sayılmasam da (tamam kabul birazcık asosyel olabilirim) cok fazla arkadasım yok. Dogrusunu söylemek gerekirse Birnur benim her şeyim. Babam ve anneannemden sonra o gelir.5 yasında tanısıp bir daha ayrılmamak üzere 12bucuk senedir arkadasız (arkadas ötesi kardes demek daha dogru olur)
12.sınıfım ve malum sınav stresi...Hergün dersane okul ev geceleri dogru duzgun uyumaya vaktim olmuyo.Bu sırada en büyük destekcim babam.Gece uyumamam gerekiyosa o da bana eslik ediyo.İsten gec geldigi halde ders calısırken beni rahat ettirmek icin cok cabalıyo.Onun hakkını ödeyemem.Annemin yoklugundan sonra onu da kaybedersem diye cok korkuyorum.Her gece "Allah'ım nolur sevdiklerimi benden alma, yalvarırım." diye dua ediyorum...
Umarım ilk bölümümüzü begenmissinizdir diger bölümü en kısa zamanda yazıcam
Öpüldünüzz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN CİLVESİ
Teen FictionHayatına bi takım eksiklerle baslayan genc kızımızın hayatın zorluklarına karsı nasıl mücadele ettigi ve yasadıklarını birlikte hissetmeye var mısınız ?