5.BÖLÜM

18 2 0
                                    

Havalandıgımı hissettim babamın tanıdık kokusuyla birlikte arabaya oturtuldum.O kadar cok yorulmustum ki gözlerimi bi saniye acamadım. Babam beni odama cıkardı.Ayakkabılarımı cıkardıktan sonra alnıma bi öpücük kondurdu,"Iyi geceler baba" "Iyi geceler tatlım"

Gece alarm kuramayınca babamın cagırmasıyla ancak uyanabildim.Hazırlandım kahvaltımı yapıp hızlıca evden cıktım.Telefonuma baktıgımda Birnur okulda oldugunu bildiren bi mesaj atmıstı.

Dersin baslamasına 10 dakika vardı.Kosmaya basladım.Tabi astımı olan bi kisi nasıl kosuyosa artık! Nefesim tıkanınca biraz dinlendim.Sonra devam ettim tam köseyi dönerken bi motosiklete carpıyodum nerdeyse.Korkudan altıma yapıyodum az kalsın. "Dikkatli olsana kızım yaa?!!" diye bagırdı öküz.Kafasında kaskı vardı ama uzun boyundan sesinden bide yapılı vücudundan cok da buyuk olmadıgını dusundugum icin cirkeflesmekte sıkıntı yoktu. "Ne diye bagırıyosun bee! Sen carpıyodun banaa" "Hah sen atla-" "Uff tamam sus gec kaldım zaten" diye lafını bölüp hızlı adımlarla okula ilerlerken bir seyler daha söyledi ama duyamadım gerci duysamda ona laf yetistirecek zamanım yoktu.

Okula geldigimde tabiki herkes derse girmis.Sınıfın kapısına gekdigimde zor nefes alıyodum.Cantamdan ilacımı alıp kullandıktan sonra nefesimi düzenleyince iceri girdim. Özür dileyip yerime gectim.

Okul sıradan sohbetlerle ve sıkıcı derslerle devam etti.Okul cıkısı Eren geldi biraz sohbet ettikten sonra Meteyle birlikte yanlarından ayrıldık.Mete beni eve bıraktı."Beni böyle alıstırmaya devam edersen pesini bırakmam haberin olsun." dedim "Bence bu kadar yeter mi ne :) saka yapıyorum bırakırım nolcak" dedi "Sacmalama ya git test cöz sınava az kaldı vakit bosa gidiyo" diye hafif sitemkar söylenisime güldü "Peki annecim." dedi "Hadi görüsürüz " "Hoscakal" deyip kapattım kapıyı.

Yukarı cıkıp pijamalarımı giydim (heyy burası benim evim en rahatı bu :Dd) Asagı inip aksam yemegi hazırlamaya basladım. Evet insanın annesi olmayınca daha dogrusu yanında olmayınca mecburen yemek yapmayı ogreniyo. Neyse.. menümüz söyle; kırmızı mercimek corbası, tavuk sote ( bol sebzeli ) , sehriyeli pirinc pilavı yanında da coban salatası benim favorilerim ve yapmayı en iyi bildigim yemekler :)) Babama kalsa ascı olmalıymısım ama ben annemin izinden gidip mimar olmayı kafaya koydum ve bunun icin cok cabalıyorum.Salataya yag tuz ve limon koymadan üzerine strec filmle kapattım.Evet bi saatte iyi is cıkarttım.

Babamın gelmesine daha bi saat var.Tamamdır şimdi ders vakti.Bi saatte aralıksız test cozdukten sonra babamın geldigini duydum.Kosarak asagı indim.Boynuna atladım hemen.O uzerini degisene kadar ben de yemekleri ısıtıp salatayı tamamladım ve sofrayı kurdum."Vay bee sanırım hepsini tek basıma yiyebilirim enfes gorunuyo tatlım" "Hadi baslayalım" dedim yemegimizi yedik biraz sohbet ettik.Tekrar test cozmeye basladım.Sınav yaklastı ama hala eksiklerim var bu yuzden cok korkuyorum.

*******

Okullar acılalı 3 hafta oldu.Herkes araliksiz test cozup sınava hazırlanıyordu.Bu sırada Mete ve Eren sozlesmis bu hafta icinde bizim okulun sahasında mac yapacaklar.Eren haftada en az 3 gun cıkıslara geldi.Meteyi arkadaslarıyla da tanıstırdı.Okulda da cok arkadas edindi bizim sosyal mavisimiz :))

Bu sabah Meteyle bulusup gidicektik okula.Bana kahvaltılık biseyler ısmarlayacaktı bizimki.Kahvaltı yapmadan evden cıktım.Okulun alt tarafındaki parkta buluscaktik.Oraya dogru yurumeye basladım.Ben gittigimde bankta oturuyodu."Gunaydın Şebeeek" dedim gulerek. "Şebek ha şebek gel bakıyım buraya Bonus Kafaa" o da guluyodu kactım hemen"Heey bak sacımı bozarsan doverim seni biliyosun degil mii?!" "Hicbi sey yapamazsın" sinsice sırıtıp agır adımlarla ustume dogru geliyodu.Geri geri hızlı hızlı yururken sert biseye carptım. "Aah!" "Dikkat etsene bee!!!" diye kükredi evet bu bagırmak degil resmen kükremek hayvan-,- "Ne bagırıyosun be ozur dilerim oldu mu?!" diye bagırdım evet iste bu bagırmaktı. Kolumu sertce kavradı. "Olmadı" dedi duz bi sesle ama cok kotu bakıyodu ökuz.Korkmadım desem yalan olur valla."Noluyo lan orda?!?" diye atladı hemen Mete (ne hemeni salak anca farketti olanları) Cocugun elini tutup sertce ittirdi. "Ozur dile!!!" cocugun ustune resmen kukredi (bu Mete miydi gercekten sasırttı beni ) Bu sırada beni koluyla hafif geriye cekti."Dilemezsem nolur?" diye diklendi cocuk "Aaa sevgiline dokundum diye dover misin beni?" deyip hani su kotu adamların kahkahasından attı (vay be cok gercekcii) Cumlesini bitirir bitirmez Mete cocugun cenesine yumrugunu gecirdi.(Aferim Mete o kasları bosuna yapmadın tamam da sustur gonder niye şov yapıyon) Sokun etkisiyle kucuk caplı bi cıglık attım. "Sıçtırtma lan kafana gebertirim senii!!!" Mete bagırmaya devam ediyodu.Tabi sabahın korunde kimse yok parkta bi de yankı yapıyo.Hızlıca Metenin kolundan tutup "Dur nolur Mete nolur dur lutfen" dedim titriyodum biraz daha uzasaydı nefesimin kesilcegine emindim. Bana baktı "Hadi gidelim. Sen iyi misin kolun acıyo mu?" dedi hayır anlamında kafamı iki yana salladım yavasca.Bu sırada cocuk dudagındaki kanı silip sırıttı "Goruscez..Mete bey , en kısa surede hemde" dedi.Mete geri donup tekrar dalcaktı ama kolundan tuttum." Goruselim lan senden mi korkcam" diye bagırmakla yetindi.

Şimdilik....

Kahvaltı yapacagımız süre gecince okulun yakınındaki bi simitciden simit pogaca ve cay alıp bi banka oturduk. "Elin acıyo mu?" (Kalsik soru sormasam ayıp olurdu :Dd) "Hayır, bu konuyu kapatsak yoksa icimdeki onu pataklama istegini bastıramayıp geri donucem." "Tamam sustum o zaman" deyip gulumsemeye calıstım

Eskiden de boyleydi cocuklar bisey soylediklerinde ya da laf attıklarında onu gec kesseler bile :/ Mete kendini tutamayıp yumruklarını sallıyodu.Tabi o zamanlar daha minyon gozukuyodu.Gerci kendini benim abim yerine koyuyodu (aramızdaki iki ay yas farkı !) boyle kucuk kız kardesini koruma havaları falan. Dayak yiyince de 'Bi de onların halini gör' deyince kahkaha atma istegimi bastırıp (yoksa sinirini benden cıkarır) 'Tabii sen iyisisin' falan diye sacmalıyodum.

Okula geldigimizde dersin baslamasına 5 dakika vardı.Mete Eneslerin yanına gidince ben de sınıfa gittim hemen. Birnura olan biteni anlatınca "Haketmis hödük az bile yapmıs Mete aferin ona kardesine guzel sahip cıkıyo.Ben olsam bi tarafına tekmeyi atıverirdim.O yine acımıs gerizekalıya." "Ya haketti tamam da ya uzarsa, biliyosun mallarla dolu bu mahalle tekrar karsılasırlarsa bizimki saldırır ustlerine, bilmiyorum ya uzamasını istemiyorum" "Haklısın neyse kapatalım bu mevzuyu" diyerek gulumsedi.Bende gulumseyerek karsılık verdim.

Cooook cok cok cok uzgunum uzun surdu yazmam ama malum ramazan ve evin kızının klasik gorevleri falan filan :D yarin yeni bolum yazıp gece yuklemeye calıscam :Dd Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :D Öpuyorum hepiniziii :**

HAYATIN CİLVESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin