2.BÖLÜM
Bugün 2.dönemin ilk günü sömestr tatilinden sonra okula hic gitmek istemiyorum.Sınav da yaklasıyo cok korkuyorum.
Alarmımı ikinci kez erteledikten sonra yorganımı kafama biraz daha cektim. Daha sonra babamın kapıyı acmasıyla ayak sesleri doldurdu odamı. "Bengii bitanem gec kalacaksın" "Baba noluuur 5dakkacık dahaa nütfeeen" ben boyle kıvranırken babamın "Ama en sevdiginden karısık tost yaptım icinde ketcap da var, yanında da taze portakal suyuuu vee ayrıca bitanem Birnur 15dakka icinde asagı inmezsen sürahiyle gelecegini söyledi :D" demesiyle yerimden fırladım.Zaten tost dedigi an gözlerim acılmıstı (birileri kızını cok iyi tanıyo :)) Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım tuvalette isimi halettimve ışık hızıyla gece hazırladığım ultra dar kotumu ve gülkurusu kazagımı üstüme gecirdim.Bu sırada biri odama lönk diye daldı "Höh ama kapı var lan "derken sırıtıyodum. "Asıl sana höh daha sacını yapacaksın cabuuuk" "Ayy sapsigim gel cok ösledim bi öpücük veer bakiiim" dedim ve cevap vermesini beklemeden tontik yanaklarına sulu bi öpücük kondurdum."Iyk yılışık seni hadi sacını yap bekliyom ben biraz rimel sürcem" dedi bende aynanın karsısına gecip minik caplı savasıma giristim.Saclarımı seviyorum ama onu düzgün tutabilmek icin aldığım kremlerin parasıyla iki dolap dolusu yeni elbise alabilirdim.Ama tabiki sac önce gelir :D
İsimi 10dakikada halledip hafif rimel eyeliner ve birazcık dudak kreminin ardından hızla asagı inip ultra muhtesem tostlarımızı yedik.Babama sulu bi öpücük verdim."Görüsürüz babis" "Görüsürüz bitanem" Birnur botlarını giyerken ben de siyah kabanımı alıp kısa cizmelerimi ayagıma gecirdim.
Okul ev arası yuruyerek 20dakkayı gecmiyodu.Ve hala 40dakika vardı ilk dersin baslamasına.Ben bunları düsürken Birnur konusmaya basladı "Bengi sey.. bugun cıkısta bizim kafeye gidelim mi?" "Bi hafta gorusemediniz ya hasretine dayanamadın dimi sefgilinin?"
"Ya oyle deme cok ozluyorum.Hem vakit gecirip kafa dagıtırız.Ayrıca Eren seni cok seviyo biliyosun olmaz mı Bengi ha?" Bana Shrekteki cizmeli kedinin masum bakısından yollayınca "Aah iste bu bakısa dayanamıyorum.Tamam aptal asık tamam" dedim sırıtarak. "Askıım biliyodum seni seviyoruum" dedi koluma girerken( seviyorum bu sapsalı ya :))
"Bengii?" okula girmemize son 10 dakka ve yine ne isticek diye dusunurken sırıtmadan edemedim. "Hıı" "Öküzsün kızım ya.Neyse bak ne dicem bizim okulun sayfasında gördüm yeni bi cocuk gelicekmis bizim okula 12ymis" "Hah sacmalıga gel salakmıymıs o ya ne kaldı sunun surasında okulun kapanmasına.." "Bilmiyorum ama hakkında pek bi bilgi yokmus sadece yakısıklı ve kaslı oldugunu duydum (ayaklı gazete mübarek!)Bakarsın senelerdir bekledigin yakısıklı o dur ha?"
Bu sırada okula giriyoduk bahcede birbirine cıglık atıp sanki senelerdir görmedigi askerlik arkadasını görmüs gibi kosup sarılanlar bi yana ilk gunden top oynayan erkekler falan filan...Tamam bi derece normaldi ama bunlar olayın dozunu asıyodu.
"Sacmalama Birnur sinirlendirme beni de okula girelim.Biliyosun benim tek hedefim mimar olmak ne kadar calıstıgımı biliyosun.Bi kas yıgınıyla kafamı mesgul edemem." belki biraz sert cıkmıstım ama olay böyleydi "Tammam ben sustum." deyip sıraya gecti ben de yanına.
Müdürümüz her seneki sıkıcı konusmasını tamamladıgında sınıflara dagıldık. Her sene hic degismez cam kenarı 3.sıra favorim baska bi yere oturunca tuhaf hissediyorum.Dersten bunalınca bahceyi izlemek iyi oluyo.
İlk dersin rehberlik olması kadar güzel bi olay olamazdı heralde.Kac gundur dogru duzgun uyuyamayinca muzik dinlerken gozlerim kapanıyodu.Birnura bi saat dil doktukten sonra diger derslerde eglenceli olacagıma soz verince izin koparıp kafamı sıraya dayadım.(o bana gore daha hareketli oldugu icin cabuk sıkılıyo) O da benim ustume dogru yattı.Bi yandan muzik dinliyoduk ancak sınıfın ugultusu hala duyuluyodu.Aradan bi 10dakika falan gecti bi anda sınıftaki ugultu kesildi.Birnur merak edip kafasını kaldırdı ama ben hala kafamı tasıyamıyordum.Sonunda Birnur un dürtüklemesine dayanamayıp kafamı kaldırdıgımda bir cift mavi gözle karsılasıp agzımın bi karıs acılmasını engelleyemedim...
Fazlasıyla acemiyim bu nedenle kısa gelmis olabilir ama diger bolumlerde daha uzun yazmaya calısıcam :)) yorumlarınızı eksik etmeyin :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN CİLVESİ
Teen FictionHayatına bi takım eksiklerle baslayan genc kızımızın hayatın zorluklarına karsı nasıl mücadele ettigi ve yasadıklarını birlikte hissetmeye var mısınız ?